.

Πάρτι δροσιάς!

By 7/30/2014 ,

Σας ευχαριστώ πολύ για την συμπαράσταση που μου δείξατε στην προηγούμενη ανάρτηση. Με βοηθήσατε πάρα πολύ.  Ήταν μία βδομάδα η προηγούμενη που μας πήγαινε πότε καλά και πότε άσχημα. Η αλήθεια είναι ότι προσπαθούσα να κάνουμε ευχάριστα πράγματα για να ξεχνιόμαστε. Κάναμε μικρά δροσερά πάρτι, πήγαμε στην παραλία αλλά και ταξιδέψαμε για έναν γάμο στο όμορφο Γύθειο.

Όλες αυτές τις μέρες έκανα αρκετά από τα χατίρια των παιδιών. Γιατί δεν μπορούσα να βλέπω θλιμμένα μουτράκια. Έτσι κάναμε ένα μικρό πάρτι - αναψυκτικών.  Με τη συντροφιά των φυσικών μεταλλικών αναψυκτικών «Βίκος»  , ένα κέικ έκπληξη και μερικές κρέπες η διάθεσή τους άλλαξε και περάσαμε τέλεια.





Ενθουσιάστηκαν τόσο πολύ με τις νέες γεύσεις που τις έπαιρναν μαζί τους στη θάλασσα , στο ταξίδι.... Ο καθένας είχε διαλέξει τις γεύσεις που προτιμούσε. Πορτοκαλάδα χωρίς ανθρακικό για τον μικρό. Πορτοκαλάδα με ανθρακικό και cola για τον μεγάλο!!!  Ο μπαμπάς ενθουσιάστηκε με την λεμονάδα και εγώ προτίμησα βυσσινάδα που την αγαπώ πολύ.

Δεν ξέρω γιατί αλλά εντυπωσιάστηκαν με την ιδέα ενός πάρτι-αναψυκτικών αν και τελικά ήπιαν από ένα και απλά δοκίμασαν και άλλες γεύσεις. Μικρά event με την οικογένεια είναι αρκετά για να κάνουν τα παιδιά ευτυχισμένα.

Εσάς τι γεύση έχει το καλοκαίρι σας;












You Might Also Like

3 comments

  1. θα χαρώ να γίνεις μέλος στο Blog μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλησπέρα Μαρία μου!!Θά τά δοκιμάσω σίγουρα!!Εχω δεί πού τά διαφημίζουν!!
    Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ήξερα ότι κυκλοφορούν τέτοια αναψυκτικά μιας και δεν τα πίνω και ιδιαίτερα, αλλά αν πέσουν μπροστά μου σίγουρα θα τα δοκιμάσω! Εμένα το καλοκαίρι φέτος δεν έχει γεύση, αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι αλλάζει ως να φύγει, σωστά?
    Να περνάς όμορφα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή