.

Bella mama

By 10/23/2014

Ήρθε ο καιρός να εγκαινιάσουμε μια καινούργια στήλη. Μια στήλη αφιερωμένη στις μαμάδες.  Με τίτλο Bella mama. Όπως καταλαβαίνετε με θέματα ομορφιάς και μόδας. Αν και η μαμά μου είναι αισθητικός και η αδερφή μου beauty blogger εγώ δεν είμαι καλή στο άθλημα.  Όμως τώρα τελευταία κάποια περιστατικά με έκαναν να το σκεφτώ. Σαν να σου στέλνει η ζωή απανωτά σημάδια.

Πριν λίγες μέρες λοιπόν αποφάσισα να βαφτώ για μία εκδήλωση. Και όταν με είδε ο μικρός, μου είπε "Μαμά είσαι τόσο όμορφη! Είσαι μία άλλη γυναίκα!''  Δυο μέρες μετά δέχτηκα μία πρόσκληση από τους υπεύθυνους του  beautytestbox. Ένα υπέροχο πρωινό και τα όμορφα σχόλια των μαθητών μου με έκαναν να σκεφτώ ότι δεν πρέπει να είμαστε μόνο μαμάδες. Μα οφείλουμε να είμαστε και γυναίκες. 





Θα μου πείτε τώρα '' Μα καλά βρε Μαρία αφού τα ξέρεις. Δεν έχω χρόνο.''  Η στήλη δημιουργήθηκε  ακριβώς γι αυτό το λόγο.   Για να δούμε την ομορφιά από την πλευρά της μαμάς. Μικρά και γρήγορα μυστικά που θα μας κάνουν να νιώσουμε όμορφα. Θα τα δοκιμάζω για εσάς και αν τα καταφέρω εγώ σίγουρα θα μπορείτε και εσείς.


Θα ξεκινήσουμε με  το μεγάλο μου φετίχ.  Τα νύχια. Μου αρέσει να τα βλέπω περιποιημένα. Αλλά όσες φορές κάνω manicure συμβαίνουν τα εξής:
- Πριν τελειώσω θα βρεθεί κάποιο από τα παιδιά στην  αγκαλιά μου και θα με κουνήσει με αποτέλεσμα να βάψω το δάχτυλο.
-Πριν στεγνώσουν θα χρειαστεί να κάνω κάποια δουλειά και με λύπη θα δω γραμμές.
- Και αν την γλιτώσω από τα παραπάνω η διάρκεια του manicure  δεν ξεπερνά την μισή μέρα καθώς με τις δουλειές του σπιτιού τα χέρια μου ταλαιπωρούνται. 





Την λύση βρήκα στο ημιμόνιμο manicure.  Που όμως αν δεν εφαρμοστεί σωστά και με τα κατάλληλα υλικά σε δυο μέρες θα δείτε να χαλάνε στις άκρες. Πριν δύο μέρες λοιπόν μετά από πρόσκληση του beautytestbox επισκέφτηκα το πολυχώρο ομορφιάς και ευεξίας  G&G beauty μαζί με άλλες κοπέλες.  Σκοπός να αφεθούμε στα μαγικά χέρια  των κοριτσιών εκεί και να γνωρίσουμε τα  ημιμόνιμα βερνίκια της Red Carpet Manicure.Μας υποδέχτηκαν γλυκά  σε ένα υπέροχο χώρο και θέλησαν να μας μυήσουν στα μυστικά τους. Να λοιπόν τι έμαθα. 




Γιατί μια μαμά να κάνει ημιμόνιμο; 
-Πρώτον γιατί στεγνώνει αμέσως  και έτσι θα γλυτώσετε τον παράγοντα γραμμούλες. 
-Το αποτέλεσμα διαρκεί πάνω από 15 μέρες πράγμα που σημαίνει ότι θα είστε περιποιημένες για μισό μήνα αφιερώνοντας μόνο ελάχιστα λεπτά. 
- Τα νύχια σας θα είναι λαμπερά για όλο αυτό το χρονικό διάστημα.
-  Αντέχουν στις δουλειές του σπιτιού!!! Μπορείτε να μαγειρέψετε, να πλύνετε τα πιάτα και να καθαρίσετε τα μπάνια χωρίς να σκέφτεστε τι θα συμβεί. Το πολύ πολύ στις βαριές δουλειές να βάλετε χειρουργικά γάντια για να κρατήσει ακόμα περισσότερο. Θα μπορείτε να κάνετε μπάνιο τα μωρά σας χωρίς να σκέφτεστε ότι αμέσως μετά θα έχουν χαλάσει.




Τι χρώμα να τα βάψω;
Φέτος το χειμώνα στη μόδα είναι οι αποχρώσεις του μπλε. Το μπλε της θάλασσας , του ουρανού. Το μπλε του πάγου. Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Αν μάλιστα προσθέσετε και λίγο glitter σε ένα ή  και σε όλα τα δάχτυλα θα εντυπωσιάσετε. Προτιμάτε όμως από ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες. Σε εμάς που έχουμε λίγο πιο σκούρο δέρμα τα γήινα χρώματα  είναι ιδανικά. Οι αποχρώσεις του κόκκινου θα γίνουν η μεγάλη σας αγάπη.




Γιατί να επιλέξω τα βερνίκια της  Red Carpet Manicure;
Γιατί έχουμε άψογο επαγγελματικό αποτέλεσμα ενώ παράλληλα δεν τα αισθάνομαι βαριά σαν ξένο σώμα στα δάχτυλά μου. Έχουν πάρα πολλά χρώματα που είναι σχεδόν αδύνατο να μην βρείτε αυτό που θα σας ταιριάζει. Η γνώμη μου είναι να απευθυνθείτε σε ειδικούς αλλά ακόμα και αν δεν προλαβαίνετε μπορείτε να έχετε το δικό σας Professional LED Kit στο σπίτι. Βάλτε τα παιδιά για ύπνο και αφιερώστε λιγο χρόνο σε εσάς. Και αν με τα συμβατικά βερνίκια είναι αδύνατο να τα βάψετε και να πάτε αμέσως μετά για ύπνο με τα  ημιμόνιμα βερνίκια αμέσως μετά μπορείτε να ξαπλώσετε άφοβα. 



Έτσι την επόμενη μέρα θα είστε περιποημένες στη δουλειά  και θα νιώθετε πολύ όμορφα. Μην παραμελείτε τον εαυτό σας πια. Ξεκινήστε με απλά κόλπα και σύντομα θα είστε ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΓΥΝΑΙΚΑ!







You Might Also Like

9 comments

  1. Μαρία σούπερ! Κάνω ημιμόνιμο μανικιουρ αλλά δεν ήξερα την συγκεκριμένη εταιρία. Θα τα δοκιμάσω οπωσδήποτε! Το κόκκινο με ξετρέλανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαράκι την συγκεκριμένη μάρκα δεν την ήξερα. Ωστόσο κάνω (όταν κάνω.. σπάνια δηλαδή) κι εγώ ημιμόνιμο γιατί λατερύω να μπορώ να πιάσω τα κλειδιά από την τσάντα μου αμέσως μετά το μανικιούρ! Ούτε γάτα ούτε ζημιά.χεχε!!! Φιλάκια Μαρία μου! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή αρχή στη στήλη σου Μαράκι! Οπωσδήποτε θα την παρακολουθώ γιατί όπως και να το κάνουμε, ξέρεις από πρώτο χέρι πόσο χρόνο έχουμε για δοκιμές... Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή αρχή στη νέα σου στήλη! Φυσικά πρέπει να φροντίζουμε τον εαυτό μας όσο μπορούμε καλύτερα γιατί αυτό αποδίδει σε όλα τα επίπεδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία η νέα σου στήλη Μαρία! Καλή αρχή λοιπόν... κι εμένα μου αρέσει το ημιμόνιμο μανικιούρ, ευτυχώς έχω την αδερφή μου ειδική στο είδος και προσωπική μου μανικιουρίστα χαχαχα! Όποτε βρισκόμαστε και μπορεί δε χάνω την ευκαιρία να αφεθώ στα χέρια της! Ωραία τα χρώματα που μας προτείνεις, βέβαια εγώ δηλώνω φαν του γαλλικού! φιλάκια και καλό σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλη αρχή στη στήλη σου ομοιοπαθή μανούλα. Με εντυπωσίασες για τον χρόνο που λες ότι χρειάζεται. Λατρεύω το ημιμόνιμο αλλά μου είναι απαγορευτικό το 2ωρο που χρειάζεται για να το φτιάξω. Αυτή η εταιρεία χρειάζεται λιγότερο χρόνο ? Πολύ ενδιαφέρον!!!!!!!!!! θα το ..τσεκ, να σαι σίγουρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλορίζικη η νεα στήλη Μαρία μου!!Γιά χειμώνα προτιμώ κόκκινο χρώμα σε μανό!!
    Τήν συγκεριμένη εταίρια δέν τήν ξέρω!!Καλό Σ/Κ!!Ευχαριστώ πολύ γιά τίς ευχές σου!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Μαρία μου! Καλή αρχή στη νεα σου στηλη, ειναι πολύ ενδιαφέρουσα ! Οσο για το ημιμονιμο μανικιούρ, με βρισκεις συμφωνη! Φιλακια πολλα, να εισαι καλά !!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή