.

Τα υπερ και τα κατά του να γίνετε μαμά πολύ νέα.

By 3/26/2015

Στις μέρες μας ειδικά με την κρίση τα νεαρά ζευγάρια το σκέφτονται αρκετά πριν ξεκινήσουν οικογένεια. Και κυρίως πριν κάνουν παιδιά. Τι μπορεί να κερδίσει μια μαμά αν το τολμήσει νωρίς;



Τα υπέρ

  1. Όσο πιο νέοι είναι οι γονείς τόσο πιο πολύ μειώνεται η πιθανότητα να υπάρξουν προβλήματα γονιμότητας ή αποβολών. Χωρίς φυσικά αυτό να αποτελεί νόμο.
  2. Η σιλουέτα της μαμάς μπορεί να επανέλθει πιο γρήγορα όταν είναι πιο νέα. Ειδικά πριν τα 30!
  3. Έχει μεγαλύτερες αντοχές. Δηλαδή μπορεί πιο εύκολα να τρέχει πίσω από τα παιδιά.
  4. Μπορεί να διαβάσει τα παιδιά πιο εύκολα αφού τα θυμάται ακόμα.
  5. Αισθάνεται ακόμα παιδί και μπορεί να παίζει μαζί τους αλλά και να συμμετέχει στις σκανταλιές τους.
  6. Μπορεί να γίνει πιο εύκολα φίλη τους στο facebook και διακριτικά να είναι στον κόσμο τους.
  7. Καθώς μεγαλώνουν τα παιδιά δείχνει ακόμα νέα!
  8. Σύντομα τα παιδιά θα είναι πιο ανεξάρτητα και θα μπορεί να είναι πιο ελεύθερη από υποχρεώσεις.

Τα κατά
  1. Δεν αποκτάς στο απόλυτο ποτέ το νεανικό σώμα μετά την εγκυμοσύνη.
  2.  Την ώρα που οι φίλοι σου διασκεδάζουν σε ένα μπαράκι εσύ ξενυχτάς τραγουδώντας νανουρίσματα.
  3. Οι φίλες σου αποφεύγουν να έρθουν σπίτι σου γιατί πάντα ένα παιδί θα είναι ανάμεσα στα πόδια σας.
  4. Αναπολείς τις μέρες που η τηλεόραση έπαιζε την αγαπημένη σου ταινία και όχι παιδικά.
  5. Δεν έχεις τον απαιτούμενο χρόνο να φτάσεις την καριέρα σου εκεί που πρέπει
  6. Όλοι σε ρωτάνε γιατί έκανες παιδί τόσο νωρίς και επειδή είσαι νέα θεωρούν ότι χρειάζεσαι συμβουλές.
  7. Έχεις να αντιμετωπίσεις όλες τις ευθύνες και τις έννοιες που μέχρι τώρα είχε η δική σου μαμά.

Η δική μου συμβουλή είναι να σκεφτείς τι θέλεις εσύ. Πως βλέπεις τον εαυτό σου στα επόμενα χρόνια. Ποια είναι τα όνειρά σου και αν αυτά περιλαμβάνουν ένα ή περισσότερα πιτσιρίκια.  Αν  τέλος πιστεύεις ότι έχεις βρει τον κατάλληλο μπαμπά είσαι έτοιμη να το τολμήσεις.

You Might Also Like

10 comments

  1. Άμα σου τύχει όμως τι κάνεις??? Εμένα μου έτυχε στα 20 οι επιλογές είναι 2. Η μία το κρατάς η άλλη την ξέρουμε όλοι μας και υπερισχύει σε αυτές που μετρούν περισσότερο τα κατά. Όσο για το σώμα είναι ανάλογα την κάθε γυναίκα. Στην πρώτη εγκυμοσύνη πήρα 22 κιλά ζυγίστηκα 2 εβδομάδες αφού γέννησα και είχαν φύγει τα 20 όσο και αν φαίνεται περίεργο και απίστευτο. Τώρα είμαι έγκυος στο 2 είμαι στον 8ο και έχω πάρει μόνο 5 κιλά χωρίς να το επιδιώξω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικη μου με το καλό το νέο μωράκι. Για να γίνεις μανουλα παιζουν ρολο πολλοι παραγοντες. Μπορει να εισαι 20 και ολα να ειναι ροδινα στρωμενα για την ελευση ενος παιδιου, μπορει ομως οι συνθηκες να μην ειναι καταλληλες τοσο νωρίς. Το ιδιο ομως μπορει να συμβει και στα 30.Οσο για τα κιλά παντα χρειαζεται κόπο.

      Διαγραφή
  2. Κ εγω πιστεύω οτι ειναι θεμα ανθρώπου κ οχι τόσο ηλικίας αν κ ειναι ένας σημαντικός παράγοντας. Εμένα αυτο που με δυσκόλεψε ειναι οτι λόγω έλλειψης χρόνου δε μπορω να κανω αυτα που με ευχάριστου σαν μέχρι τώρα. Το παλεύω ομως κ σιγά σιγά όλο και κατι κανω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιο σημαντικό ειναι να ειναι ετοιμοι οι γονεις. Και φυσικα δεν εννοω να τα ξερουν ολα. Απλα να το θέλουν πολύ. Καμμία μας δεν εχει χρόνο. Αλλα μεγαλωνοντας τα παιδια θα ειναι πιο ευκολο. Ελπιζω δηλαδη και το ευχομαι γιατι αλιμονό μας.

      Διαγραφή
  3. οταν βλεπεις το μικρο σου σπουργιτι να σε κοιτα με τα πελωρια ματακια του φευγει οποιοσδηποτε ενδιασμος. Και το λεω εγω που οταν η χοριακη βγηκε θετικη εμεινα αποσβωλομενη να κοιτω την γιατρο και σιγουρα μονο απεραντη χαρα δεν μπορω να πω οτι ενιωσα παρολο που ειμαι 26 και ηδη ειμασταν ενα χρονο παντρεμενοι απο συνειδητη επιλογη. Αντιθετως περασαν ολες οι αρνητικες σκεψεις απο το μυαλο μου.παντα πιστευα οτι ποτε δεν μπορεις να πεις τωρα θελω ενα μωρο αν δεν σου τυχει δεν μπορεις να μπεις στην ψυχολογια.Τωρα νιωθω αχαριστη που ο θεος μου εδωσε τετοιο δωρο και γω ειχα εστω και για αυτα τα 2λεπτα δευτερες σκεψεις.Το σωμα επιστρεφει εκτος αν το αφησεις εσυ.πηρα 14κιλα και 2 ωρες μετα τον τοκετο τα χα χασει ολα!!!τωρα ειμαι ακομη πιο αδυνατη απο πριν!Οσο για το κομματι με τις φιλες..εξαρταται την σχεση που εχει καθε γυναικα!προσωπικα οι δικες μου ηταν μεσα στον τοκετο γιανα μου ανεβαζουν την ψυχολογια και επειδη εχω πολυ ησυχο μωρο το χουμε παντου μαζι μας, μαλιστα κοντεβουν να μαλωσουν (για πλακα εννοειται!) για το ποια θα κανει πρωτη μπειμπι-σιτινγκ!αρα αν οι φιλοι απομακρυνθουν για αυτο το λογο..απλα αλλαξτε τους!δεν αξιζουν να ναι στην ζωη σας!μην το σκεφτεστε! δεν υπαρχει πιο ομορφο πραγμα απο το να μυριζεις ενα μικρο ανθρωπακι που σου μοιαζει! Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για το υπέροχο σχόλιο. Μην ανησυχεις για τις δευτερες σκεψεις.Ισα ισα που ενω ειδες ολα τα αρνητικά τελικά ανακάλυψες την ευτυχία. Η μητροτητα ειναι δυσκολο μονοπάτι ομως τόσο ομορφο. Σχετικά με τις φιλες πιστευω οτι πιο πολύ εμεις νιωθουμε με τον καιρο την αναγκη να βρεθουμε μαζι τους για εναν καφε ή ενα σινεμα χωρις παιδικες φωνες. Το εχουμε αναγκη να νιωσουμε οπως παλια και να ξεσκαμε που και που. Κοιτα να εκμεταλευτεις τις ντανταδες που σε αγαπουν για μερικες στιγμές χαλαρωσης.

      Διαγραφή
  4. Δεν νομίζω ότι υπάρχει η σωστη συμβουλη που ισχύει για όλους! προσωπικά έγινα μαμα στα 30 που νομίζω είναι η ιδανική ηλικία! Ξαναέγινα μαμα στα 36 (!) και ειχα αγχωθεί γιατι πίστευα πως δε θα εχω αντοχές! κι όμως η δεύτερη γέννα, το καινουριο μωρο με ανανέωσε!!! νιώθω μικρότερη! βασικός λόγος πάντως για μενα ήταν να ζήσω τη ζωη μου, να μην εχω απωθημένα για να αφοσιωθω μετα στην ανατροφή των παιδιών και με παραπάνω ωριμότητα. αυτό όμως ίσχυε για μενα, ο καθένας αποφασίζει για τη ζωή του όπως κρίνει καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και νομίζω πως δίνεις την πλέον κατάλληλη συμβουλή!!

    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία μου κάθε πράγμα στο καιρό του λένε! Κι αυτό σημαίνει οτι ο καθένας έχει τη δική του στιγμη για να γίνει γονιος! Αν το επιθυμεί και το έχει επιλέξει ακόμα καλυτερα γιατί βρίσκει τη δυναμη να αντιμετωπίσει τις καθημερινές δυσκολίες! Παντως οσο πιο νεος ειναι ο γονιος εχει σιγουρα περισσοτερες αντοχες! Καλη εβδομαδα Μαρια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ πάντως μια χαρά νέα νιώθω Μαρία μου και ας έγινα μαμά πάνω από τα 30άντα :)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή