.

Οι νέες τάσεις της άνοιξης

By 5/13/2015 , , ,


Τις τελευταίες μέρες η πίεση είναι πολύ μεγάλη. Θα θελα να έχει η μέρα περισσότερες ώρες αλλά αφού δεν πρόκειται να τις χρησιμοποιήσω για να ξεκουραστώ μάλλον ούτε και η επέκταση της μέρας θα με βόλευε.  Κάτι οι δουλειές του σπιτιού που αυτή την περίοδο πολλαπλασιάζονται λόγω εποχής (χαλιά, μπαλκόνια ,κήπος, ντουλάπες). Είμαι σίγουρη ότι με καταλαβαίνετε. Όμως ταυτόχρονα με αυτά πλησιάζουν και οι Πανελλήνιες και είναι μία περίοδος που νιώθω έναν συνεχή πονοκέφαλο από την προσπάθεια να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για τα αγαπημένα μου παιδιά. Ειδικά φέτος νιώθω μεγάλη αγωνία γιατί τους έχω και πολύ αδυναμία. Επίσης η μια αναποδιά διαδέχεται την άλλη με αποτέλεσμα να μην έχω και την καλύτερη διάθεση.

Από όταν ήμουν φοιτήτρια κάτι τέτοιες μέρες σαν άμυνα φρόντιζα να αγοράσω κάποιο περιοδικό διακόσμησης, να πάω μια βόλτα στα μαγαζιά και να περιποιηθώ τον εαυτό μου. Να πάω βόλτα όμως για να χαλαρώσω λίγο δύσκολο αυτή την περίοδο, αλλά σκέφτηκα να κάνω ένα μικρό διάλειμμα και να αφεθω σε ένα μικρό ταξίδι στην μόδα. Ένα ταξίδι που μπορούμε να κάνουμε μαζί. Θα σας δείξω λοιπόν τι θα ήθελα να έχει η δική μου ντουλάπα. Γιαυτό βάλτε καφέ και ελάτε να  μιλήσουμε για τάσεις ,χρώματα και προτιμήσεις.




Το άσπρο και το λευκό είναι και πάλι μέσα στη μόδα. Είναι όμως και κλασσικό και δεν θα σας προδώσει. Μπορείτε να διαλέξετε το look total white, tolal black ή να κάνετε συνδυασμό. Μην φοβηθείτε και τις ρίγες που για φέτος είναι η νέα τάση. Από μικρή το μαύρο είναι η απόλυτη αδυναμία μου.




Η άνοιξη σημαίνει και αλλαγή στα χρώματα που επικρατούν στην ντουλάπα μας. Τα παστέλ χρώματα σε ρούχα και παπούτσια δίνουν μια πνοή ανανέωσης και χαρούμενης διάθεσης. 


Φέτος οι ειδικοί προτείνουν φλοραλ χρώματα και επιστροφή στα '70. Κάτι που δύσκολα θα με ενθουσιάσει καθώς μου αρέσει η κλασσική γραμμή αλλά  κάποια σύνολα πιο μετρημένα θα ήθελα να τα έχω για αλλαγή.



Τα δυο παραπάνω σύνολα είναι καθαρά προσωπική επιλογή. Με μάγεψαν όταν τα είδα γιατί πληρούσαν την διάθεσή μου για χρωματική ανανέωση και παράλληλα είχαν την κλασική γραμμή με την μοντέρνα πινελιά.



Tέλος τα jean, τα χακί , οι ολόσωμες φόρμες και τα μπλε ρούχα και αξεσουάρ συμπληρώνουν την παλέτα της άνοιξης 2015. Εσάς ποιο θα είναι το αγαπημένο σας σύνολο;



Οι φωτογραφίες είναι από το αγαπημένο μου online κατάστημα  http://www.spartoo.gr








You Might Also Like

5 comments

  1. Αχ, δεν θέλω να σταθώ στα αγχωτικά ζητήματα!!!
    ;-)
    Αν και αγαπώ τα τζιν, νομίζω πως αυτή η λευκή καμπάνα είναι wow!!!
    Και τα φλοράλ παπουτσάκια που είναι στην ακριβώς από κάτω φωτογραφία!
    Αγκαλιά και φιλί γλυκό, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαράκι τον χρειαζόμουν αυτόν τον οδηγό ειλικρινά! δεν παρακολουθώ την μόδα χρόνια τώρα και όποτε βγαίνω να ψωνίσω πελαγώνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ωραία όλα Μαρια αλλά ειδικα η ριγέ φούστα της πρώτης φωτο μου αρέσει παρα παρα πολυ! Καλη επιτυχία για τους μαθητες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το α/μ είναι διαχρονικά αγαπημένο! Εγώ θα το συνδύαζα για τσαχπινιά με μία φλοραλ τσάντα ;)
    Πολύ όμορφες πάντως όλες οι προτάσεις σου! Ελπίζω σύντομα όλα να είναι καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή επιτυχία στους μαθητές σου κορίτσι μου! Το απσρόμαυρο είναι ο αγαπημένος μου συνδυασμός όπως φαντάζεσαι, αλλά και το total white ή total black (όταν δεν έχει πολύ ζέστη) είναι επίσης στο μενού :)
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή