.

Οταν η φύση συναντά την ομορφιά

By 7/28/2015 ,

Εδώ και καιρό σας έχω μιλήσει για την ανάγκη και τη χρησιμότητα του να κοιτάζουμε και τον εαυτό μας. Όμως με τις υποχρεώσεις  πολλές φορές τον παραμελούμε. Και εγώ θα  έλεγα σε μεγάλο βαθμό. Κάτι η έλλειψη χρόνου, κάτι η οικονομική κρίση και οι προτεραιότητες αλλάζουν. Όμως στην οικογένειά μας έχουμε  μία πολύ όμορφη και ευχάριστη συνήθεια. Στις γιορτές και τα γενέθλια να αγοράζουμε  δώρα που ο εορτάζων ξέρουμε ότι θα ήθελε αλλά  δεν έχει καταφέρει να αποκτήσει.


Μία ανανέωση  με προϊόντα ομορφιάς ήταν αυτό που χρειαζόμουν φέτος. Και σε αυτό τον τομέα έχω φύλακα άγγελο την αδερφή μου.  Έτσι στα γενέθλιά μου, μου ήρθε ένα κόκκινο κουτάκι. Το Jurlique Middle Age Box!!! Ήταν ενθουσιασμένη και εγώ μαζί της γιατί  με τη βοήθεια του Beautytestbox  καταφέραμε να αποκτήσουμε προϊόντα ομορφιάς σε πολύ καλή τιμή. Και λέω αποκτήσαμε γιατι δεν έχασε την ευκαιρία να αποκτήσει και εκείνη το δικό της κουτάκι.  Το Jurlique Young Age Box. Και είπαμε φύλακας άγγελος αλλά και πειραχτήρι που δεν έχανε την ευκαιρία να μου θυμίζει τη διαφορά των λέξεων Middle - Young. Μου το φύλαγε αφού όλα της τα χρόνια θεωρούσαν ότι αυτή είναι η μεγαλύτερη.

Και φυσικά πάντα όταν μου παίρνει δώρο καλλυντικά περνάμε την φάση της επιμόρφωσης και της πρακτικής εφαρμογής. Μοιάζω ξαφνικά να την κοιτάω με το ίδιο βλέμμα που με κοιτάνε κάποιοι μαθητές μου όταν μιλάω για μαθηματικά.  Αλλά ήμουν καλή μαθήτρια.  Αρχικά μου μίλησε για την εταιρεία και τα προϊόντα της.



Η Jurlique  είναι μία πρωτοπόρα εταιρεία που αποφάσισε να συνδυάσει την φύση με την επιστήμη. Έτσι επέλεξαν να παράγουν οι ίδιοι τα φυτά και τα βότανα που με την βοήθεια της επιστήμης θα έδιναν τα ιδανικά προϊόντα για την περιποίηση της επιδερμίδας μας. Ένα ιδανικό μέρος στην Αυστραλία ήρθε να φιλοξενήσει με αγάπη τα φυτά, οι καρποί των οποίων μαζεύονται με το χέρι και στη συνέχεια δίνουν ισχυρά εκχυλίσματα και πιο αποτελεσματικά προϊόντα.


Το κουτί περιείχε μία κρέμα, ένα serum, ένα  balancing mist. Επίσης είχε σε travel  size ένα  foaming cleanser και μία  hand cream.Και ξεκινάμε να τα δοκιμάζουμε στην πράξη. Το πρώτο που έπρεπε να μάθω ήταν η σειρά με την οποία πρέπει να τα χρησιμοποιώ αλλά και η χρήση τους.

  • Αρχικά θα καθαρίσουμε την επιδερμίδα του προσώπου με το Jurlique Balancing Foaming Cleanser. Είναι ένα αφρίζον, εξισορροπιστικό καθαριστικό για κανονικές / μικτές επιδερμίδες που απομακρύνει αποτελεσματικά τους ρύπους, για να αφήσει στην επιδερμίδα αίσθηση φρεσκάδας και καθαριότητας. Ενισχύει τη σφριγηλότητα του δέρματος και βοηθά να μειώσει τα ορατά σημάδια της γήρανσης μου είπε η αδερφή μου γελώντας πονηρά. Ανακινούμε  πριν από τη χρήση ώστε να δημιουργηθεί  αφρός και στη συνέχεια βάζουμε λίγο σε υγρά χέρια και κάνουμε μασάζ. Προσοχή όχι κοντά στα μάτια.  Ξεπλένoυμε με άφθονο νερό.

  • Και μπορεί να με κοροϊδεύει με την ηλικία αλλά ένα δίκιο το έχει. Καιρός να βοηθήσουμε την κατάσταση ώστε το δέρμα να δείχνει πιο σφιχτό και σταθερό. Γι αυτό το σκοπό και δημιουργήθηκε το Jurlique Purely Age-Defying Firming and Tightening Serum. Στόχος του να ελαχιστοποιήσει τα ορατά σημάδια της γήρανσης: ρυτίδες, απώλεια σφριγηλότητας, την ελαστικότητα και τον άνισο τόνο του δέρματος. Βάζουμε μικρή ποσότητα  επάνω στις άκρες των δακτύλων και πιέζουμε απαλά στο πρόσωπο, λαιμό και ντεκολτέ.

  • Στη συνέχεια χρησιμοποιούμε τηνJurlique Purely Age-Defying Ultra Firm and Lift Cream. Μια αντιγηραντική κρέμα υψηλής απόδοσης, σχεδιασμένη για να βοηθήσει στην προώθηση της αναγέννησης της ελαστίνης, κολλαγόνου και νέων κυττάρων του δέρματος.Θερμαίνουμε μία μικρή ποσότητα ανάμεσα στα δάχτυλα σας και πιέζουμε απαλά σε πρόσωπο, λαιμό και ντεκολτέ.

  • Το προϊόν όμως που με ενθουσίασε πιο πολύ είναι το Jurlique Rosewater Balancing Mist. Το έχω πάντα μαζί μου καθώς είναι ένα εξισορροπιστικό και ενυδατικό σπρέι που βοηθά στην αποκατάσταση της υγρασίας του δέρματος. Μετά το τρακάρισμα και με το αυτοκίνητο ακόμα στο συνεργείο έχει πέσει πολύ περπάτημα. Και ο καλοκαιρινός ήλιος αφυδατώνει την επιδερμίδα. Έτσι ακόμα και στο δρόμο το χρησιμοποιώ και νιώθω μια αίσθηση  ανανέωσης και φρεσκάδας. Άστε που το υπέροχο άρωμα τριαντάφυλλο μου θυμίζει λουκουμάκι!

  • Επίσης δοκίμασα και την Jurlique Rose Hand Cream και μπορώ να πω ότι είναι αρκετά απαλή και ενυδατική. Άλλωστε θεωρώ ότι και τα χέρια πρέπει κανείς να τα φροντίζει εξίσου αφού είναι πολύ μαρτυριακα στο θέμα ηλικία.

Και μην νομίζετε μετά από όλα αυτά ότι  περνώ κρίση ηλικίας αλλά καλύτερα να προσέχω από τώρα για να μην την περάσω συντομα.  Και μην ξεχνάτε μανουλες ότι είναι εξίσου σημαντικό να νιώθετε όμορφες. 





You Might Also Like

3 comments

  1. η αλήθεια είναι ότι ξερω να διαλέγω τα καλύτερα δώρα! Να ναι καλά το beautytestbox!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δέν τά ήξερα Μαρία μου!!Πού τά βρίσκουμε?Πολύ όμορφη η παρουσίασή σου στήν παραλία!!
    Εκπληκτικές φωτό!!!Καλό Καλοκαίρι!!!Καλά νά περνάς!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ααααα!! Μπράβο στην αδελφούλα!! Εγώ τι πιθανότητες έχω να μου κάνει ένα τέτοιο δώρο ο αδελφός μου; Μου φαίνεται Μαρία μου θα του στείλω link με το post σου! Θα το πιάσει δεν θα το πιάσει το υπονοούμενo;;
    Οι φωτογραφίες υπέροχες!!
    Φιλιά πολλά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή