.

Το μικρό μου μυστικό

By 11/30/2015

Εδώ και λίγο καιρό θα έχετε παρατηρήσει ότι η παρουσία μου στην μπλογκόσφαιρα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σχετικά αραιή. Ο πιο βασικός λόγος είναι ότι μετά από μια πτώση τάσης ο υπολογιστής ήταν ανοίξει. Και καθώς το πρόβλημα θα λυθεί την περίοδο των γιορτών η επικοινωνία γινόταν από κινητά και tablet. Έλα όμως που το δίκτυο βρίσκεται στο υπόγειο και το σήμα φτάνει με δυσκολία στο ισόγειο. Και όμως είχα βρεθεί να διαβάζω τα αγαπημένα μου blog στις σκάλες και να γράφω σε όσους προλάβαινα. Τα δικά μου κείμενα άρχισαν να γράφονται σε χαρτί και να περνιούνται μέσω ανάγνωσης στο αγαπημένο μου MLSακι.


Τους δύο τελευταίους μήνες όμως αραίωσα και αυτή την επαφή. Βλέπετε ένα απρόσμενο νέο καθιστούσε την άβολη στάση στησκαλα αδύνατη. Το μικρό μου μυστικό που ήρθε η ώρα να σας αποκαλύψω είναι ότι το 2016 η οικογένειά μας θα αυξηθεί. Ένα μωράκι στις αρχές Μαΐου θα έρθει να μεγαλώσει και άλλο τη χαρά μας. Η αλήθεια είναι ότι στην αρχή πανικοβληθήκαμε. Αμέσως μετά από ένα καλοκαίρι με capital control και θερμά επεισόδια στην ευρύτερη περιοχή ένα παιδί ( για την ακρίβεια το τρίτο ) ηταν μια προοπτική μακρινή και δύσκολη.
Όμως είναι και μία νότα αισιοδοξίας για μας. Το μόνο που ίσως δεν μπορεί να μου κλέψει η κρίση. Την ελπίδα ότι τα παιδιά μας θα έχουν ένα καλύτερο μέλλον. Και όχι γιατί πιστεύω σου πολιτικούς. Απλά γιατί πιστεύω στην αέναη κίνηση της ιστορίας που ανακυκλώνει τις λυπες και τις χαρές. Και έτσι μπήκαμε στη φάση της προετοιμασίας. Της δικής μας, των εκκρεμοτήτων στη δουλειά και φυσικά των δύο μεγάλων αδελφών.
Από την πρώτη στιγμή σκέφτηκα ότι ίσως είναι η ευκαιρία μου να αγοράσω ροζ φορεματάκια και άσπρα πέδιλα για την κορούλα μου. Ακόμα δεν ξέρουμε το φύλο και έτσι απλά ονειρεύομαι κοτσιδάκια και κούκλες. Και  αγόρι  να  είναι δεν θα έχω πρόβλημα. Είμαι τόσο περήφανη για τα παιδιά μου. Λιώνω όταν αγκαλιάζουν και βλέπω στα μάτια τους πως αγαπούν.

                                  Via

Η αλήθεια είναι ότι η αποχή από το ίντερνετ ήταν μια καλή ευκαιρία να αρχίσει να οργανώνεται το σπίτι για τον ερχομό του νέου μέλους. Καλά μη φανταστείτε ότι όλα στο σπίτι βρίσκονται τακτοποιημένα και στη θέση τους. Αυτό απλά βρίσκεται στη σφαίρα της φαντασίας και κάτι μου λέει θα γίνει ακόμα πιο δύσκολο. Μόνο που είμαστε καλύτερα από πέρσι. Μάλιστα και ορισμένες ιδέες για αναρτήσεις έχουν μπει σε σειρά οπότε σιγά-σιγά θα αρχισω να επανέρχομαι. Άλλωστε ποιος θα μπορούσε να μείνει μακριά την πιο hot περίοδο για τα  blog όπως τα Χριστούγεννα. Ελπίζω και πάλι πολύ σύντομα να είμαι κοντά σας. 

You Might Also Like

21 comments

  1. Έλα ρε 'συυυυ! Τί ωραία! Μπράβο!
    Με το καλό! Αυτή η νότα να γίνει η πιο γλυκιά μελωδία (είτε είναι σε ροζ τόνους είτε σε γαλάζιους!)
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με το που είδα τον τίτλο ήμουν σίγουρη για το περιεχόμενο!!συγχαρητήρια, με το καλό και με έναν πόνο (...σαν εμένα).δεν σου κρύβω ότι ζηλεύω με την καλή έννοια, θα ήθελα ακόμα ένα ή δύο παιδιά, αλλά για εμάς είναι μακρινό όνειρο, αλλά όχι λόγω οικονομικών. Με το καλό και πάλι. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το πιο γλυκό νέοοο!!!!! με το καλό εύχομαι!!!! μεγάλη ευτυχία στην οικογένειά σας!!! καλή εβδομάδα και καλό μήνα! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφο νέο! Μάλλον ο Αγιος Βασίλης ήρθε νωρίς για εσάς! Το πιο όμορφο μυστικό! Να πάνε όλα κατ΄ευχήν και με το καλό να δεχτείτε το μωράκι σας!Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΑΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΕΛΑ ΡΕ ΜΑΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΕΧΩ ΤΡΕΛΑΘΕΙ!! ΣΟΡΡΥ για τα κεφαλαία αλλα έχω χαρεί άπειρα!!! μπράβο Μαράκι μου, μπράβο, να έχεις μια υπέροχη εγκυμοσύνη! Σου εύχομαι να είναι κοριτσάκι γιατί ξέρω πόσο ονειρεύεσαι κοκαλάκια και φρου φρου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ήμουν σίγουρη, σίγουρη, σίγουρη!! Διάβαζα κάθε λέξη και ήμουν σίγουρη ότι είναι σημάδι. Μέχρι που έγραψες για τις σκάλες! Εκεί δεν χρειάστηκε καν να συνεχίσω! Χαμογέλασα πλάτια και χάιδεψα την δική μου κοιλίτσα!
    Ολα καλά να πάνε μαρία μου! Να έχεις μια υπέροχη εγκυμοσύνη και να κρατήσεις ένα γερό μωράκι στα χέραι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. με το καλό να υποδεχτείτε το νέο μέλος! Γερό μωράκι και κορίτσι να'ναι! χαχαχα
    Αστειεύομαι φυσικά ! Τ'αγόρια σου θα ξετρελαθούν και θα ειναι τέλειοι βοηθοί!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. συγχαρητηρια Μαρακι μου με το καλο με ενα πονο !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πόσο μα πόσο χαίρομαι!!!!
    τα πιο χαρούμενα, τα πιο γλυκά νέα.
    με το καλό , Μαρία μου, η Παναγιά μαζί σου!
    όλα θα πάνε μια χαρά και ακόμα περισσότερη ευτυχία θα φωλιάσει στο σπιτικό σας.

    πολλά φιλιά και στην κοιλίτσα
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γλυκό μου πλάσμα αν και στα έχω πει, σας θαυμάζω για την απόφασή σας. Είστε υπέροχη φαμίλια και το πέμπτο μέλος θα έρθει να σας ολοκληρώσει. Έχω προαίσθημα πως θα φοράει φούστα το νέο μπεμπέ και κοκκαλάκια οπότε ετοιμάσου να μπει δεύτερο θηλυκό στο σπιτικό σας!!!
    Φυσικά να είναι γερό και τυχερό πάνω από όλα και ξέρω πως θα το αγαπάς το ίδιο δυνατά και τρυφερά:)
    Σου στέλνω την πιο μαγεμένη γιορτινή νεραιδόσκονη να έχεις μια καλή εγκυμοσύνη και να γεννήσεις μ'ένα πόνο!!!!
    Φιλάρες πολλές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλεια νέα Μαράκι!
    Με το καλό να υποδεχτείτε το νέο μέλος της οικογένειας!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ευχάριστο νέο , με το καλό και καλή λευτεριά!!! Και μην αγχώνεσαι όλα θα μπουν στη θέση τους σιγά σιγά , Καλές γιορτές με υγεία ...
    από : xiotiko.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωωωω!! Τι ωραία νέα!! Με το καλό, κορίτσι μου!
    Καλές γιορτές να έχετε, με υγεία και χαρά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαρία μου τόσο χαρμόσυνο νέο!!! Την χρειαζόμαστε απελπισμένα τη νέα γενιά γιατί η δικά μας τα έχει κάνει μούτι ;) !!! Με το καλό να είναι καταρχήν γερό και κατά δεύτερο και κορίτσι που τόσο θέλεις!! Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με το καλό να υποδεχτείτε το καινούριο μωράκι.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αν είναι κόρη να ξέρεις παραδίδω μαθήματα....για κάθε ηλικία ναι;;; χαχαχα!!! Αν πάλι είναι αγόρι, τι να σου πω και εγώ το μαθαίνω το άθλημα!!! Σε φιλώ Μαράκι και εύχομαι να έχεις καλή εγκυμοσύνη και με το καλό να έρθει το νέο μέλος στην οικογένεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαράκι, να σου ευχηθώ και εδώ με το καλό να έρθει στον κόσμο το μωράκι σας! Καλό υπόλοιπο εγκυμοσύνης να έχεις και με το καλό να γεννηθεί το μικρό Ταυράκι σας. Γερό και δυνατό να είναι! Σε φιλώ! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι χαρούμενο νέο! Με το καλό! Εύχομαι να έχεις μια τέλεια εγκυμοσύνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πως μου ξέφυγε αυτή η ανάρτηση??...αναρωτιέμαι πως?? αλλά και εγώ απέχω λόγω έλλειψης χρόνου.....ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!! Xαίρομαι αφάνταστα!!! Με το καλό το νέο μωράκι....Δεν υπάρχουν ομορφότερα νέα!!!! Το blog Μπορεί να περιμένει...
    .Και πάλι χίλια μπράβο και με το καλό!!!!
    πολλά πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι καταπληκτικό νέο Μαράκι μου! Με το καλό! Με το καλό! Γερό να είναι μόνο κι ας είναι αγόρι ας είναι και κορίτσι!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μα τι ωραίο νέο ήταν αυτό;;;;;
    Να είσαι γερή και με το καλό να το κρατήσεις στην αγκαλιά σου ό,τι και να είναι!!!
    Αχ, δεν μπορώ να το πιστέψω!
    Γιορτινά γλυκά φιλιά επί πέντε λοιπόν <3 <3 <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή