.

Σαν την τυρόπιτα του κυλικείου

By 2/02/2016 ,

Όσοι γονείς έχετε παιδιά στο δημοτικό και προσπαθείτε να βρείτε επιλογές για δεκατιανό ξέρετε καλά ότι έχετε έναν ισχυρό αντίπαλο. Το κυλικείο. Με τις τυρόπιτες, τις πίτσες, τα κρουασάν και τα πατατάκια. Κάπως έτσι αποφάσισα κάποια στιγμή να αντιμετωπίσω τον γιο μου όταν μου είπε ότι προτιμούσε την τυρόπιτα του σχολείου.

Έτσι αποφάσισα να κάνω την δική μου μικρή στρογγυλή τυρόπιτα. Ψώνισα την προηγουμένη μέρα φύλλο σφολιάτα και ξύπνησα λίγο νωρίτερα για να την ετοιμάσω το πρωί να είναι ζεστή και φρέσκια.



Υλικά  

1 πακέτο φύλλο σφολιάτα,
200 γραμμάρια φέτα,
150 γραμμάρια τυρί guda,
2 αυγά,
και διάθεση για πρωινό ξύπνημα

Εκτέλεση

Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς  Κελσίου
Κόβουμε δυο στρογγυλά κομμάτια  από την σφολιάτα. Εγώ χρησιμοποίησα ένα μπολ για να το κάνω. Δεν πρέπει να είναι μικρά. Υπολογίστε σαν την τυρόπιτα του σχολείου.



Σε ένα μεγάλο μπολ βάζετε το τυρί φέτα και το τρίβετε με τα χέρια σας. Τρίβετε στον τρίφτη το guda και προσθέτετε τα αυγά.
Ανακατεύετε με τα χέρια σας μέχρι να γίνει ένα ενιαίο μείγμα.
Τοποθετείτε τη γέμιση στο ένα στρογγυλό κομμάτι και βάζετε το δεύτερο από πάνω. Κλείνετε γύρω γύρω και πιέζετε ελαφρά με ένα πιρούνι.







                                       



Αλείφεται το πάνω μέρος με λίγο γάλα για να πάρει χρώμα.
Εγώ δεν χρησιμοποίησα κανένα σκεύος. Απλά το έβαλα πάνω σε αλουμινόχαρτο και το έβαλα στο φούρνο στους 180 βαθμούς για 20 λεπτά.


Η αντίδραση

Περίμενα λοιπόν να ξυπνήσει το αγόρι μου και να του την δείξω με περηφάνια.
- Να σου έφτιαξα τυρόπιτα σαν του σχολείου.
- Οι τυρόπιτες στο σχολείο είναι τρίγωνες οι ζαμπονοτυρόπιτες  είναι στρογγυλές!
-...............


Τώρα πείτε μου αν κάνω κατάληψη (οι πιο μεγάλοι κάτι θα θυμάστε από το αίτημα της τυρόπιτας στην κατάληψη) για την τυρόπιτα θα φταίω;



You Might Also Like

26 comments

  1. Τι πλάκα ... φοβερός ο γιός!!! Πάντως πανεύκολη η συνταγή και θα την κάνουμε σήμερα το απόγευμα γιατί το μόνο που μας λείπει είναι η διάθεση για πρωινό ξύπνημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μενα δεν μου παει να ξυπναω πιο νωρις. Ομως μπορει να γινει απο την προηγουμενη και να ψηθει όδο ετοιμάζεστε.

      Διαγραφή
  2. Αχ βρε κοριτσάκι! Ζω κι εγώ τη μάχη αυτή και πάντα χάνω! Τα έχω δοκίμασει όλα!!! Αφού παραιτήθηκα από την τυροπιττα σειρά έχει να δοκιμάσω τα κουλούρια Θεσσαλονίκης που προτείνει η Kalli στο blog της. Αντε και καλή μας τύχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το εχω δοκιμάσει. Τα κουλουρια ειναι πολυ καλή λύση. Στα παιδια αρέσουν οι αλλαγες.

      Διαγραφή
  3. παιχταρας ο μικρος.
    θαλεια κεφαλονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχαχα.... αυτη την αντιδραση δεν τη περιμενα!!! χχχαχαχαχαχα... Παντως εμενα μου αρεσε και η στρογγυλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχαχαχα! (Ναι, το θυμάμαι κι εγώ αυτό το ... αίτημα στις καταλήψεις!!!)
    Βρε, το αγοράκι σου!!! χαχα!
    Καλό μεσημέρακι, κορίτσι μου!
    ΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχαχαχα, εντάξει, σε αποστόμωσε νομίζω!!! είναι τόσο χαριτωμένα και αυθόρμητα τα γλυκούλια!!!χαχαχα...δοκίμασε τώρα και κάτι σε τρίγωνο!! :) πολύ ωραία η συνταγή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρέπει να το παλεύουμε! Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχαχα...θεός...μα δε τους πιάνεις πουθενά...την έφαγε τελικά?
    Πολύ ωραία και εύκολη συνταγή, by the way!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά του αρεσε απλά ηθελε να μου κάνει πλάκα. Ετσι για να μείνω με το στόμα ανοιχτό!

      Διαγραφή
  9. Χα χα φοβερός! Τι να του πεις τώρα! Την επόμενη φορά σε τρίγωνο λοιπόν! Εγώ πάντως θα την δοκιμάσω μάλλον σε στρογγυλή! Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κάνε παιδί να δεις καλό, ε;; Πλάκα κάνω βέβαια, αλλά τα παιδιά δεν τα πιάνεις πουθενά εν τέλει! Εγώ πάντως θα την έτρωγα απ' τα χεράκια σου και λέω να τη δοκιμάσω! Έτσι, βρε παιδί μου, να θυμηθώ τα παλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχαχαχα πόσο τέλειο το σχόλιο για το σχήμα! Γεια στα χέρια σου και φαίνεται και εύκολη! Θα τη δοκιμάσω να θυμηθώ τα νιάτα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σίγουρα θά τήν δοκιμασω Μαρία μου!Θά ξετρελλαθουν τά μικρά μας!
    Τι τό καλύτερο από homemade τυρόπιτα?Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νομίζω θα τον αποκλήρωνα και μετά θα τον πετούσα απ' το παράθυρο. Αφού πρώτα είχα κάνει τον κλασσικό μαμαδίστικο μονόλογο "Ε βέβαια, εγώ φταίω που σας τα 'χω όλα έτοιμα....". (Νομίζω ότι δεν είμαι έτοιμη για μαμά ακόμα! :P )
    Πάντως την τυρόπιτά σου θα την τιμήσω! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν τα παιδια απαντουν εξυπνα μάλλον κουκουβαδιζουμε παρά θυμώνουμε. Και γελάμε κρυφα.

      Διαγραφή
    2. Οταν τα παιδια απαντουν εξυπνα μάλλον κουκουβαδιζουμε παρά θυμώνουμε. Και γελάμε κρυφα.

      Διαγραφή
    3. Οταν τα παιδια απαντουν εξυπνα μάλλον κουκουβαδιζουμε παρά θυμώνουμε. Και γελάμε κρυφα.

      Διαγραφή
  14. χαχα φοβερός ο μικρός σου! ωραία και η συνταγή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Επιβάλλεται η κατάληψη νομίζω. Είναι δυνατόν να μην έχουν στρογγυλή τυρόπιτα? Πάντως φαίνεται υπέροχη και πολύ εύκολη. Ερώτηση: Δεν μπορείς να τις ετοιμάσεις όλες μαζί και να τις βάλεις στην κατάψυξη και το βράδυ πριν να τις ξεπαγώνεις για να τις ψήσεις το πρωί? Για να γλυτώνεις το πρωινό εννοώ κάθε μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τελικά δε μας είπες. Την έφαγε; Ή αυτό ήταν μία δικαιολογία για να αποφύγει την υγιεινή homemade τυρόπιτα της μαμάς;
    Φιλάκια Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την εφαγε και αυριο κανονίσαμε και μία παραλλαγή. Ειδε την διαφήμιση των everest και τώρα θέλει με γεμιση μερεντα. Θα σας πω αν βγαίνουν καλά.

      Διαγραφή
    2. Την εφαγε και αυριο κανονίσαμε και μία παραλλαγή. Ειδε την διαφήμιση των everest και τώρα θέλει με γεμιση μερεντα. Θα σας πω αν βγαίνουν καλά.

      Διαγραφή