.

Βαλίτσα μαιευτηρίου και ένα παιχνίδι ετοιμότητας

By 4/30/2016 ,

Μπήκαμε στην τελική ευθεία. Στις επόμενες μέρες αναμένουμε την άφιξη της μικρής μας. Είναι ίσως η πρώτη φορά που φοβάμαι να μην έρθει απρόσμενα. Παρόλο που κανονικά (λόγω καισαρικής) θα ξέρω την ημερομηνία που πριν φοβάμαι μην έρθει νωρίτερα. Κάτι πονάκια που έχω, το λίγο αμνιακό υγρό, οι κρίσεις άσθματος που δε βοηθάνε καθόλου με κάνουν να ανησυχώ. Από την άλλη δεν έχω καταφέρει να ετοιμάσω τίποτα. Θυμάστε που είχα φτιάξει λίστα με όσα θα χρειαστεί το μωρό; Δεν έχω ετοιμάσει τίποτα. Σήμερα όμως πήγαμε για ψώνια και επιτέλους η βαλίτσα ετοιμάστηκε.
Σας έχω λοιπόν άλλη μία λίστα με αυτά που θα έχει η δική μου βαλίτσα. Αν δείτε ότι ξέχασα κάτι αφήστε σχόλιο σύντομα γιατί έρχεται!!!


Βαλίτσα μαιευτηρίου


Ταυτότητα
Βιβλιάριο υγείας – ΑΜΚΑ
Νυχτικιά, πιζάμα
Δύο τρία μπλουζάκια
Ρούχα για να κατέβετε στη καφετέρια
Αναπαυτικές Παντόφλες
Κάλτσες
Εσώρουχα μιας χρήσης και κανονικά
Επιθέματα στήθους
Σερβιέτες
Βούρτσα, λαστιχάκια
Καλύμματα για τη λεκάνη
Σαμπουάν
Οδοντόβουρτσα οδοντόκρεμα
Δύο πετσέτες μια μεγάλη και μία μικρή
Λίγα καλλυντικά
Κρέμα για τις θηλές
Πλαστικές σακούλες
Μωρομάντιλα
Πανάκια άσπρα για το μωρό
Ρούχα εξόδου μπέμπας
Θήλαστρο
Φωτογραφική, tablet, κινητό, φορτιστές
Βιβλία, χαρτιά, περιοδικά
Στείλω, μολύβι, γόμα

Το πως θα χωρέσουν όλα αυτά μες τη βαλίτσα είναι ένα άλλο ζήτημα.



Εκτός όμως από τη δική μου βαλίτσα ετοιμάσαμε και μία για τα παιδιά με τα απαραίτητα για δυο τρεις μέρες. Την ώρα του πανικού δεν θα ήθελα με τίποτα στον κόσμο να ακούω:
Που είναι τα παπούτσια μου; »
Αυτή η φόρμα δεν μου κάνει !»
Θέλω να φορέσω κοντομάνικο.
Και τόσα άλλα που μπορούν να σκεφτούν τα παιδιά.
Βάλαμε πιτζάμες, εσώρουχα, ρούχα καθημερινά, ένα σετ για βόλτα και φυσικά τα παιχνίδια που διάλεξαν.

Και αφού ετοιμάσαμε τις βαλίτσες παίξαμε και ένα παιχνίδι ετοιμότητας. Γιατί προχτές που τους πήρα τηλέφωνο να με πάρουν από τη δουλειά γιατί είχα κάτι τσιμπήματα έκαναν 20 λεπτά να ετοιμαστούν. Βάλτε οτι μένουμε και 30 λεπτά απ' το μαιευτήριο βλέπω την μπέμπα να γεννιέται στο αυτοκίνητο. Για το παιχνίδι λοιπόν χρειαστήκαμε μία σφυρίχτρα, ένα χρονόμετρο και τη μαμά να παίζει θέατρο τη γεννάει.



Μόλις ο μπαμπάς ή η μαμά σφυρίξουν πρέπει όλοι να γνωρίζουν τι να κάνουν. Μια αλλαξιά δίπλα απ' το κρεβάτι τους θα σας λύσει τα χέρια. Τα παιδιά τρέχουν κατευθείαν στα δωμάτιά τους, ντύνονται μονά τους όσο μπαμπάς βοηθάει τη μαμά να ετοιμαστεί. Προσοχή κάλτσες, παπούτσια και μπουφάν η ζακέτα πρέπει επίσης να περιμένουν στο σωστό σημείο.  Όταν ετοιμαστούν περιμένουν χωρίς καβγάδες μπροστά στην πόρτα. Μετρήστε το χρόνο και αν δεν είναι αρκετά καλός επαναλάβετε την επόμενη μέρα. Το κυριότερο είναι τα παιδιά να μην αισθανθούν πίεση. Παίξτε το ρόλο σας λίγο μελοδραματικά ώστε να γελάσουμε την υπερβολή. Γελάστε και σεις μαζί τους ακόμα και αν δείτε ότι καθυστερούν. Την κρίσιμη ώρα θα ξέρουν ότι δεν είναι παιχνίδι, αλλά μέχρι τότε διασκεδάστε το.

Ελπίζω να καταφέρω να σας ξαναγράψω πριν μπω στο μαιευτήριο. Σας εύχομαι Καλή Ανάσταση.

You Might Also Like

15 comments

  1. Να μην αγχώνεσαι για τίποτα!
    Όλα καλά θα πάνε και σύντομα θα είστε 2 οι πριγκίπισσες στο σπίτι!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κούκλα μου!
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά Μαρία μου! Με το καλό η μπεμπούλα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαράκι μου γλυκό έχω συγκινηθεί τόσο πολύ που θα έχετε πάλι μωράκι στην οικογένεια! Με το καλό να έρθει η μπεμπούλα! Γέλασα με το παιχνίδι ετοιμότητας, νομίζω ότι εγώ δεν θα το σκεφτόμουν! Σας φαντάζομαι με την σφυρίχτρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαράκι μου γλυκό είναι λογικό να αγχώνεσαι!! Τελικά εμείς οι γυναίκες όσες φορές και να έρθει η ώρα μας να γεννήσουμε πα΄ντα θα έχουμε την ίδια αγωνία και το ίδιο συναίσθημα !!!!!! Σου εύχομαι το νινάκι σας να έρθει με έναν πόνο που λένε, να σφίζει από υγεία όπως και εσύ φυσικά!!Με το καλό !!Εμείς θα είμαστε εδώ να περιμένουμε τα πρώτα σας νέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου πάει πέρασε ο καιρός... για εμάς σαν νέρό, για σένα δεν ξέρω! Σου εύχομαι τα καλύτερα. Με έναν πόνο και με το καλό να αγκαλιάσεις την κορούλα σου στην αγκαλιά σου! Καλή δύναμη!!!! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία μου, χρόνια πολλα Χριστός Ανέστη! Σου εύχομαι με το καλό να κρατήσεις το μωράκι σου, στην αγκαλιά σου! Όλα να πάνε καλά! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσο γρήγορα πέρασε ο καιρός και έφτασε η ώρα του τοκετού. Τουλάχιστον για εμένα που είμαι έξω από το χορό. Εύχομαι όλα να πάνε κατ'ευχήν και να μας γράψεις σύντομα με το νινάκι αγκαλιά! (ναι, τόσο ήσυχο να είναι που να προλαβαίνεις να γράφεις και ποστς :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαράκι μου γλυκό με το καλο!!! Ολα θα πάνε τέλεια!! Να κανεις ανάρτηση απο το μαιευτήριο. Μια γρήγορη. Να μάθουμε τα νέα σου.
    Μόλις είδα την λίστα σου συνειδητοποίησα οτι δεν έχω ούτε τα μισά στην βαλίτσα μου και θα τα χρειαστώ. Τρέχω να προσθέσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι η βαλίτσα που φτάχνουμε με τη μεγαλύτερη χαρά!! Με το καλό το μωράκι σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με το καλό να δεχτείτε το νέο μέλος! Νομίζω ότι είναι περισσότερο προσμονή παρά άγχος, όλα καλά θα πάνε!
    Χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κοριτσάκι μου γλυκό!!!Έχουμε νέα;;; Μη μας αφήνεις σε αγωνία!!!Όλα θα πάνε τέλεια και με το καλό θα αγκαλιάσετε το νέο μέλος!!! Υπέροχη μανούλα δεν χρειάζεται άγχος για τίποτα!!!Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή