.

Παίζοντας στη βροχή

By 3/09/2017 , ,

Αφορμή για την σημερινή ανάρτηση το συγκεκριμένο βίντεο και η βροχή που δεν λέει να σταματήσει έξω. Τη βροχή οι περισσότεροι την έχουμε συνδυάσει με λάσπες ,υγρασία, ταλαιπωρία, κίνηση στους δρόμους κτλ.



Κάποιοι άνθρωποι όμως προσπαθούν να βλέπουν τα πράγματα αλλιώς. Να διασκεδάζουν με καθημερινά ,απλά πράγματα. Αν θα άφηνα τα παιδιά μου δεν ξέρω. Είμαι υπερπροστατευτική Ελληνίδα μανα. Μου αρέσει όμως και να τολμάω. Ζήλεψa τα γέλια και την ανεμελιά αυτών των παιδιών.Θα ήθελα τα παιδιά μου  να έχουν τέτοιες αναμνήσεις.






Σίγουρα δεν θα το έκανα σήμερα.  Κυκλοφορούν πολλές ιώσεις αλλά στην πρώτη καλοκαιρινή βροχούλα θα πάρω τα παιδιά και θα βγούμε έξω. Με γαλότσες  και τις πετσέτες να περιμένουν μόλις μπούμε μέσα. Είπαμε να αλλάξουμε τον τρόπο που βλέπουμε την ζωή όχι  DNA!!!



Βέβαια όσοι σκέφτεστε τι μπορεί να πει ο κόσμος μην το τολμήσετε. Σίγουρα θα υπάρξουν άνθρωποι που  θα θεωρήσουν ότι είστε τρελοί και ακατάλληλοι για γονείς. Όπως Σε αυτή την ιστορία που διάβασα εδώ. Οι γονείς άφησαν τα παιδιά να παίξουν στην καλοκαιρινή βροχή και ο γείτονας κάλεσε την κοινωνική υπηρεσία χαρακτηρίζοντας την κίνησή τους ως αμέλεια!!! Οι κοινωνικές υπηρεσίες ήρθαν αλλά φυσικά δεν μπορούσαν π αρα να διαπιστώσουν ότι τα παιδιά έχουν μια απόλυτα χαρούμενη ζωή. την επόμενη μέρα ο γείτονας ρώτησε την μητέρα αν έμαθαν το μάθημά τους. Το σίγουρο είναι ότι ο γείτονας δεν έχει μάθει να ζει αλλά και να ξέρει να μην καταπατά την ελευθερία των άλλων.

Εσείς θα τολμούσατε να βγείτε με τα παιδιά σας στη βροχή και να παίξετε μαζί τους στις λάσπες;







You Might Also Like

5 comments

  1. Αυτές οι σκέψεις περνούν και από το δικό μου μυαλό αυτές τις μέρες. Είμαστε υπερπροστατευτικοί τελικά και μάλλον βλάπτουμε σοβαρά το παιχνίδι και την ανεμελιά των παιδιών.
    Οι δικοί μου πάντως έχουν παίξει στη βροχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμείς το κάνουμε... παίζουμε σε νερόλακους... λάσπες κτλ...
    Όλα καλά κι όλα ωραία!
    Αλλά.... το με΄τα για τη μάνα είναι ένα δράμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποτέ δεν το έχουμε κάνει... Υπέροχη ανάρτηση...Νομίζω πως στις πόλεις πολλά χάνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ούτε εμείς δε το έχουμε κάνει Μαρία. Και εμένα έχουν περάσει αυτές οι σκέψεις και λέω στη βροχή ναι αλλά και στη λάσπη; Δε ξερω αν μπορώ να φτάσω μέχρι εκεί! Είμαι σίγουρη οτι θα έπρεπε να το κάνω όμως και αυτή η ανάρτηση ήταν μια αφορμή για να το σκεφτώ πάλι όταν θα έχουμε καλοκαιρινή βροχούλα! Μπουγιέλο έχουν παίξει πάντως αν αυτό με σώζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία η βροχή, ειδικά όταν τηννκοιτάς πίσω από το τζάμι! Χεχε..φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή