.

Μοδα για κορίτσια 2017-2018!

By 10/31/2017

Αυτές τις μέρες έψαξα πολύ για να βρω ρούχα στην μικρή μου πριγκίπισσα.  Είχα  αρκετά από τα αγόρια αλλά  όσο μεγαλώνει  δεν αντέχω να την βλέπω συνέχεια ντυμένη στα αγορίστικα. Λόγω φόρτου δουλειάς έκανα μια έρευνα μέσω internet και στη συνέχεια επισκέφτηκα τα μαγαζιά είτε πραγματικά είτε διαδικτυακά.

Αν και εσείς έχετε κοριτσάκι και θέλετε να ανανεώσετε την γκαρνταρόμπα της ελάτε να πάμε βόλτα μαζί. Θα σας προτείνω αυτά που μου άρεσαν. Κάποια τα αγόρασα, κάποια άλλα τα έχω βάλει στο μάτι για τις γιορτές!


Θα ξεκινήσω με το πιο αναμενόμενο λουκ, Η αγαπημένη μας ταινία frozen  και πάλι μαζί μας. Ποιο κορίτσι δεν θα ήθελε να έχει στην μπλούζα της την Έλσα;
Φέτος είναι το must χρώμα το κίτρινο-κροκι. Το πρώτο σετακι με τη Minnie  το λατρεψα με την πρώτη ματιά. Έντονο χρώμα με φθινοπωρινή διάθεση και παιχνιδιάρικη άποψη. Συνδυάστε με κίτρινα μποτάκια βροχής και είστε έτοιμοι για όλα.









 Τα επόμενα είναι η αδυναμία της Κατερίνας.  Minnie παντου.  Και φυσικά τσαντουλα. Από τόσο δα μωρο τις φοράει με υφος και καμάρι και παριστανει την μικρή κυρία.






Πόσο floral μπορείς να αντέξεις; Παρόλο που η άνοιξη είναι μακριά  τα λουλούδια κατέλαβαν το χειμώνα. αν και δεν είναι η αδυναμία μου  με μονόχρωμο παντελονάκι θα ταίριαζε τέλια.



Το κόκκινο είναι πάντα στη μόδα. Και είναι η αγαπημένη μου επιλογή για τις γιορτές. Και επειδή η μικρή μόλις έμαθε να περπατάει θα προτιμήσουμε κλειστά κόκκινα παπουτσάκια.









Και όσο για τα ρουχαλάκια  που δεν της κάνουν πια, ετοιμάστηκαν για άλλα παιδάκια. Τόσα χρόνια φύλαγα ρούχα. Γέμιζαν οι ντουλάπες και στο τέλος δεν θα χωράγαμε εμείς.  Μα φέτος άλλαξα τακτική. Οι αναμνήσεις μένουν στο μυαλό και στις φωτογραφίες. Και όχι σε κούτες.  Και είναι τόσο ωραίο  παιδιά φίλων ή και παιδιά που δεν έχουν την δυνατότητα να  συνεχίσουν να φοράνε τα ρουχαλάκια αυτά. Όσο  πιο μικρά είναι τα παιδιά τόσο πιο λίγο καιρό τα φοράνε.  Κάντε και εσείς μια εκκαθάριση στην ντουλάπα και  μοιράστε χαμόγελα σε άλλα παιδάκια.


You Might Also Like

1 comments

  1. Και στην Δημητρούλα μου μόνο Μίνυ και Φροζεν αρέσουν!!
    Υπέροχες επιλογές!Καλο μήνα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή