Ταξίδι με το τρένο

By 8/31/2017 , ,

Φέτος το καλοκαίρι ήταν η σειρά της Κατερίνας να πάει για πρώτη φορά στο χωριό. Τα αδέρφια της είχαν ήδη ανέβει με τον παππού και την γιαγιά και έλεγαν σε όλους ότι σε λίγες μέρες θα ανέβει η αδερφή  τους.  Στο γυρισμό θα επιστρέφαμε όλοι μαζί. Με τέσσερις  βαλίτσες, δυο σακίδια πλάτης , μια γυναικεία τσάντα και ένα καρεκλάκι αυτοκινήτου για μωρό. Τα υπόλοιπα (παρκοκρεβατο, καρότσι κτλ) είχαν ήδη ανέβει  με τον παππού και θα κατέβαιναν αργότερα.

Τα βάλαμε κάτω και είδαμε ότι δεν χώραγαν στο αυτοκίνητό μας που  είναι αυτοκίνητο πόλης άλλωστε. Έτσι έπρεπε να επιλέξουμε ανάμεσα σε αεροπλάνο μέχρι τη Θεσσαλονίκη και τρένο μετά για το χωριό και  τρένο  μόνο. Το κόστος και η αναμονή που ήταν μεγαλύτερη στην ανταπόκριση με το αεροπλάνο ήταν αρκετά για να επιλέξουμε το τρένο.

Για να είμαστε πιο άνετα με το μωρό κλείσαμε θέση σε κουπέ.  Κανονικά είναι 6 θέσεων και εμείς 3 με την Κατερίνα δωρεάν. Έτσι ήταν λίγο ριψοκίνδυνο αφού δεν ξέραμε πόσοι θα έρθουν και βασικά ποιοι. Ευτυχώς ήρθε μόνο μία κοπέλα πολύ γλυκιά που φορούσε και ακουστικά την περισσότερη ώρα οπότε δεν φοβόμουν μήπως την ενοχλήσει η Κατερίνα.  Στην επιστροφή με τους πέντε μας δεν θα τολμούσε κανένας να πλησιάσει!!!

Το κουπέ είναι  πολύ βολικό όταν ταξιδεύεις οικογενειακά. Έχει συρόμενη πόρτα που κλείνει και απομονώνεσαι λίγο. Έχει αρκετούς χώρους για τις αποσκευές και οι θέσεις του παράθυρου έχουν ένα μικρο τραπεζάκι που βάζαμε τον καφέ ή και την μικρή ακόμα για να βλέπει καλύτερα. Κανονικά υπάρχει κλιματισμός (αν και στον πηγαιμό δεν δούλευε καλά και ζεσταθήκαμε αρκετά) . Οι θέσεις κάνουν πίσω οπότε ξαπλώνεις ελαφρά. Κλείνεις και την κουρτίνα και  δεν σε ενοχλεί κανένας.

Τα τρένα intercity έχουν βαγόνι διαμορφωμένο σαν εστιατόριο οπότε μπορείτε να γευματίσετε ή να πάρετε αναψυκτικά και καφέδες.  Σε ορισμένα τρένα υπάρχει και διαμορφωμένος παιδότοπος. Πήγαμε με την Κατερίνα. Εκείνη ξετρελάθηκε. Εγώ πάλι όχι. Μια πανέμορφη αρχικά ιδέα που την έχουν παρατήσει. Τα παιχνίδια είναι συγκεκριμένα ώστε  να είναι ασφαλή για τα παιδιά αλλά δεν πρέπει να καθαρίστηκαν ποτέ από την μέρα που μπήκαν. Πήγαμε και δυστυχώς φύγαμε αμέσως.

Είχαμε πάρει το καρεκλάκι αυτοκινήτου και το βάλαμε σε μία θέση. Η Κατερίνα πότε κοιμόταν και πότε κοιτούσε έξω. Είχαμε πάρει φρουτάκια και άλλα τρόφιμα για να της δίνουμε. Ήταν σχετικά εύκολο ταξίδι.

Όσο κοιμόταν απολάμβανα τα μέρη που περνάγαμε. Η διαδρομή με τρένο είναι πιο εντυπωσιακή από αυτή με το αυτοκίνητο. Γιατί το τρένο περνά από φαράγγια , πυκνή βλάστηση, παλιούς πέτρινους σταθμούς  που δεν μπορείς να δεις με το αυτοκίνητο. Και όλα αυτά τα μέρη μπορεί να τα δει όλη η οικογένεια. Κανένας δεν οδηγεί, ούτε πρέπει να έχουμε την προσοχή μας στο δρόμο.

Πήραμε  μαζί μας βιβλία, περιοδικά, επιτραπέζια (travel size),  χαρτιά και μαρκαδόρους , εκτυπώσιμα παιχνίδια   και η ώρα πέρασε  ευχάριστα.  Τι κι αν τέλειωσε το καλοκαίρι; Υπάρχουν τόσοι κοντινοί προορισμοί για να επισκεφτούμε το φθινόπωρο.

You Might Also Like

6 comments

1. Wow! ¨Εχω χρόνια να ταξιδέψω με τρένο και δεν ήξερα ότι έχουν τόσες ανέσεις πλέον! Πόση ώρα διήρκησε το ταξίδι σας?

1. Το ταξίδι μέχρι Θεσσαλονίκη είναι περιπου 6 ώρες με intercity. Το πρόγραμμα λέει λιγοτερο αλλά πολλές φορες υπάρχει μισαωρη καθυστέρηση. Οπότε θέλει προσοχή με τις ανταποκρίσεις αλλων τρένων και λεωφορείων. Είναι όμως ο πιο οικονομικός και ξεκούραστος τροπος ταξιδιού αυτή την περίοδο.

2. Το έχω κάνει το ταξίδι Θεσσαλονίκη Αθήνα δύο φορές με τα παιδιά. Η αλήθεια είναι ότι θυμάμαι αρκετά ευτράπελα που ίσως τελικά να αξίζουν ανάρτηση! χαχα! Ο παιδότοπος πάντως μας είχε σώσει και τις δύο φορές γιατί είναι πολλές οι ώρες! Και μετά... απολύμανση! χαχα!
    Katerina

1. Κατερινα μου εμένα μου άρεσε και όταν υπήρχε και το νυχτερινό με τις κουκετες. Ενα δικλινο δικο μας και φτάσαμε μέχρι Σοφια χωρίς να το παρουμε χαμπαρι. Κοιμηθηκαμε Αθηνα και ξυπνησαμε εκει. Για το μωρο να σου πω τον φοβηθηκα τον παιδότοπο. Αλλά τα αγόρια την αλλη φορά εκεί την έβγαλαν.

3. Έχω ταξιδέψει με τρένο αλλά πριν από πολλά χρόνια. Ομολογώ ότι βλέποντας τις φωτογραφίες σου θα ήθελα να το ξανακάνω!Καλό μήνα!

4. Τί ωραία!!! Ζήλεψα λιγάκι (με την καλή έννοια!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, γλυκιά μανούλα!
    Καλή σχολική χρονιά να έχετε!