.

Και άλλα Βραβειάκια

By 9/17/2012

Την Πέμπτη  η Ευγενία και η Ευαγγελία από το http://koritsiagiaspiti.blogspot.gr/ μου έστειλαν τα παρακάτω βραβειάκια





Κορίτσια ευχαριστώ πολύ πολύ. Είναι όμορφο να σε σκέφτονται. Άργησα να απαντήσω γιατί ήταν λίγο δύσκολο Π/Σ/Κ .Δεν ήθελα να τα δώσω πάλι ετσι. Έψαξα κάποιες φίλες που αν δεν έκανα λάθος δεν τα έχουν.Ή δεν τα έχουν ολα. 
Το χαρίζω λοιπόν  στους εξης:





Και τώρα πρέπει να πω 7 πράγματα για μένα

1) Θέλω να πάω στο Dubai ξανά.
2) Μου έχει λείψει η κολλητή μου που μένει Λονδίνο και θα κάνει μωράκι και δεν την έχω δει με κοιλίτσα.
3)  Αμα πιάσω κάτι πρωτάκια στα χέρια μου θα ξεχάσω την παιδαγωγό και θα επικρατήσει η μάνα.
4) Γιατί πρέπει να κάνω δίαιτα 5 μέρες και άμα φαω 2 δεν χάνω.Δεν ειναι δίκαιο.
5)  Γιατί τα παιδιά μου αρρωσταίνουν όταν υπάρχει γιορτή στο σπίτι;
6) Μου αρέσουν τα Κομιξ
7)  Λατρεύω τα swarovski.

Φιλάκια

You Might Also Like

15 comments

  1. ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!!!!ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΤΑ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ!!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

    Δεν ξέρω και πολλά σχετικά με το διαδίκτυο, τα βλέπω συχνά τα βραβεία και θα ήθελα να χαρίσω σε όλες σας!Ελπίζω να βρεθεί μια δασκάλα και να με...διδάξει...

    Την αγάπη μου και πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια γιά τά βραβεία σου!!Νά τά χιλίασης φίλη μου!Εβρεξε καί εδώ τό απόγευμα μά λίγο!Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να τα χιλιάσεις!!Σ'ευχαριστώ,που τα χαρίζεις και σ'εμένα!
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ωωωωω...ευχαριστώ που το χαρίζεις και σε μένα-))))Η καρδιά είναι υπέροχη-)))
    να τα χιλιάσεις,και να παίρνεις πολλά πολλά βραβεία-)))
    φιλάκια ζουζούνα-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια Μαράκι μου για τα βραβεία σου!!
    Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις 3 - 4!!
    Αν και δεν είμαι παιδαγωγός...σε καταλαβαίνω απόλυτα!!
    Και ακόμη περισσότερο στο θέμα της δίαιτας...χαχα!!Άστα μεγάλο βάσανο!!

    ΥΓ1:Να χαίρεσαι το παιδάκι σου!!Να είναι γερό και ευτυχισμένο!!
    ΥΓ2:Σε περιμένουν και άλλα βραβεία, πέρνα μια βόλτα και απ'τα μέρη μου!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Kathy ειναι εκει που εχεις ξεπατωθει με τις προετοιμασιες και τα ακυρωνεις γιατι αργησαν Ή που αμεσως μετα τη γιορτη αντι να πας για υπνο ξενυχτας κανοντας χρεη νοσοκομας.Φιλακια.

      Διαγραφή
  8. Μπράβο για τα βραβειάκια!
    Μου άρεσαν τα 7 πράγματα που έγραψες για σένα, είναι όμορφο να γνωριζόμαστε καλύτερα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Mπράβο για τα βραβειάκια σου.
    έχω και εγώ την ίδια απορία σχετικά με τις δίαιτες. Οταν το καταλάβεις μου το λες και μένα.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου και πολύ καλές οι απαντήσεις σου! Σε ευχαριστώ που με θυμήθηκες, θα κάνω ανάρτηση σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. συγχαρητήρια!!! τα swarovski είναι τέλεια! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή