.

Δέκα τρόποι να γίνει η πρώτη μέρα στο σχολείο μοναδική.

By 9/11/2013

Τετάρτη σήμερα 11 Σεπτεμβρίου. Τα σχολεία ανοίγουν. Για πόσο δεν ξέρω πάντως ανοίγουν. Το δευτεράκι μας είχε πολύ αγωνία χτες. Δεν μπορούσε να κοιμηθεί. Σκεφτόταν τους συμμαθητές του. Την καινούργια δασκάλα. Ήταν ξαπλωμένος στο κρεβάτι του αλλά δεν τον έπαιρνε ο ύπνος. Σκέφτηκα λοιπόν ότι έπρεπε να κάνουμε αυτή τη μέρα μοναδική. Να δέκα πράγματα που σήμερα θα γίνουν μόνο για εκείνον.

1. Ύπνος
 Ο πατέρας του ανέλαβε να ξαπλώσει μαζί του για λίγο ώστε να νιώσει σιγουριά και να κοιμηθεί. Μετά από λίγο τον είχε πάρει ο ύπνος.

2. Πρωινό
Τι  καλύτερο από το να ξυπνήσει και να δει το αγαπημένο του πρωινό, κρέπες με μερέντα φτιαγμένο στο σχήμα του πρώτου γράμμα της αλφαβήτου για την πρώτη μέρα στο σχολείο.





3. Ρούχα
Θα τον αφήσουμε  να επιλέξει τα ρούχα που προτιμά. Άλλωστε όλοι σε κάθε καινούργια αρχή θέλουμε να νιώθουμε άνετα.

4.Φωτογραφία
Θα βγάλουμε μία φωτογραφία με την σχολική του τσάντα και θα μπει στο αρχείο με όλες τις πρώτες μέρες.





5. Μαζί στο σχολείο
Θα πάμε μαζί στο σχολείο μέχρι να μπει στην τάξη. Είναι η μέρα του και θα τον καμαρώνουμε και οι τρεις.

6. Γεύμα
Το μεσημέρι θα τον περιμένει στο τραπέζι το φαγητό της επιλογής του.

7. Δώρο
Εκεί στο τραπέζι θα τον περιμένει ένα συμβολικό δωράκι για να του ευχηθούμε καλό ξεκίνημα.

8. Ψώνια
Το απόγευμα θα πάμε μαζί να ψωνίσουμε τα σχολικά της λίστας που θα του δώσουν.


9.Κατασκευή 
Και μετά θα φτιάξουμε μία μολυβοθήκη για να βάλει τα μολύβια που αγόρασε.

10.Ταινία
Τέλος όλοι μαζί θα διαλέξουμε μία παιδική ταινία να δούμε  και  έτσι να ολοκληρώσουμε την δική μας πρώτη μέρα. Ώστε του χρόνου να την περιμένει με πολύ χαρά.

Ίσως να θεωρήσετε υπερβολικά όλα αυτά αλλά αναλογιστείτε την πρώτη μέρα στο γραφείο με καινούργιο διευθυντή. Δεν θα θέλατε την ανάλογη περιποίηση για να σας φύγει το άγχος;



Καλή χρονιά σε όλα τα παιδάκια!



You Might Also Like

39 comments

  1. Καλή σχολική χρονιά Μαρία μου!
    Βρίσκω πολύ γλυκό και προνοητικότον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζετε οικογενειακώς την πρώτη μέρα στο σχολείο και μου αρέσει πολύ!
    Νομίζω ότι στο τέλος της ημέρας η ψυχολογία του μικρού θα έχει πάρει για τα καλά τα πάνω της!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαράκι μου καθόλου υπερβολική... άλλωστε τη ζωή μας την κάνουμε εμείς μαγική... και με όλα αυτά είναι σίγουρο ότι θα ενθουσιαστεί!!! Καλή σχολική χρονιά και καλή σας δύναμη!!! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή σχολική χρονιά!!! Να έρθω μαζί σας στα ψώνια για τα σχολικά; :))Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βασιλική περιποίηση για μικρά μας πολύ μου αρέσει! Καλή αρχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους εχουμε σαν βασιλιαδες και θα μας βριζουν οι νυφες μας μετα και με το δικιο τους.

      Διαγραφή
  5. Ολόκληρη στρατηγική βλέπω!!!! Σίγουρα θα πιάνει, εύγε για τις ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια η ειδική λίστα της πρώτης ημέρας, ανυπομονώ κι εγώ να αρχίσουν τα δικά μου σχολείο. Προς το παρών είμαστε προπρονήπια! Φιλιά, και θα κλέψω την λίστα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα προνηπιακια και αν χρειαζονται σπεσιαλ ξεκινημα. Τους αξιζει.

      Διαγραφή
  7. Καλε τι ωραιες ιδεες και ποσο απλες να γινουν απο ολους !! Ετσι για μια τελεια θετικη πρωτη μερα στο σχολειο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι οτι τα περισσότερα θα τα καναμε ετσι και αλλιώς.Απλά παιρνουν εορταστικό χρώμα.

      Διαγραφή
  8. Αχ, αυτή η πρώτη ημέρα (οπουδήποτε) πώς μας κάνει να αγωνιούμε... Είμαι σίγουρη ότι όλα αυτά που έχεις υπόψη το βοήθησαν ήδη και ότι από αύριο το άγχος του θα φύγει.
    Καλή αρχή, καλή σχολική χρονιά και καλή δύναμη στο μικρό σου, αλλά και σε εσάς!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για όλους η πρώτη μέρα είναι δύσκολη. Μικρούς και μεγάλους. Ευχαριστούμε για τις ευχές.

      Διαγραφή
  9. Καλή σχολική χρονία,Μαρία μου!!!
    Πολύ όμορφες οι ιδέες σου,διώχνουν τό άγχος,τής πρώτης ημέρας στό σχολείο!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω πρωτη μέρα στην δουλεια τετοιο πρωινό θα ηθελα. Α και μουσικούλα.

      Διαγραφή
  10. Μαράκι μου καλή σχολική χρονιά! Τα βρήκα όλα αυτά πολύ γλυκά κ τρυφερά!
    Μπράβο στην όμορφη οικογένεια που φρόντισε να κάνει την καλύτερη αρχή για το δευτεράκι!
    Υ.Γ. Τα παιδιά μας έχουν την ίδια τσάντα...νέα μανία χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα cars ληταν παντου.Τωρα εχουμε και τα planes.Καλη σχολικη χρονια και σε σας.

      Διαγραφή
  11. Θα "κλέψω" μερικές ιδέες για την δευτέρα που θα είναι και η δικιά μας πρώτη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η ιδέα του πρωϊνού σε σχήμα Α τέλεια;;;;; Καλή σχολική χρονιά να έχετε, με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τέλειο το πρωινό Μαρία! Αλλά και η τσάντα σας με τα planes! Καλή αρχή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή σχολική χρονιά.
    Όμορφες οι ιδέες σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλεια ιδέα του πρωινού. Μακάρι και εμείς όταν ήμασταν παιδιά να κάναμε τέτοια! Σίγουρα θα είχα καλύτερες επιδόσεις! :) Ανυπομονώ να μεγαλώσει και ο δικός μου για να τις κάνουμε πράξεις τις ιδέες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α εμένα ο μπαμπάκας μου μου έκανε πάντα πορτοκαλάδα και πρωινό. Τωρα δεν εχω τετοια περιποιηση. Μαλλον είναι η σειρα μου ε;

      Διαγραφή
  16. Καλή αρχή Μαρία μου!! καλή σχολική χρονιά στα αγοράκια σου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή αρχή,και καλή σχολική χρονιά στα παιδάκια σου Μαρία!!!!!Εμένα έφυγε από το σπίτι...σνιφφ.....Σπουδές-)
    Πολλά φιλιά-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ήρθα να δω απάντηση στο σχόλιό μου, αλλά δεν είδα το σχόλιό μου. Κάτι θα έγινε και δε δημοσιεύτηκε. Έλεγε ότι "στα ώπα ώπα τους έχετε τους γιους! Είστε πολύ τρυφεροί γονεις!!! Ελπίζω να αγαπήσουν το σχολείο και να προκόψουν ;)"
    Πολλά φιλάκια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα τώρα και εσύ αγορομάνα είσαι. Ξέρεις οτι οι αντρες θελουν περιποιηση.χιχι.

      Διαγραφή