.

Καινούργια εμφάνιση και 5 φωτογραφίες

By 4/17/2013

Και πάλι πίσω. Μετά από μια αρκετά πολυάσχολη, κουραστική αλλα και δημιουργική περίοδο που με κράτησε μακριά σας είμαι πάλι εδώ.

Οπως είδατε είπα να σας υποδεχτώ με αλλαγές. Το σπιτάκι στολίστηκε για το Πάσχα με τη βοήθεια της Μάχης  που με την ανάρτησή της Ομορφύνετε τα Blog σας με βοήθησε πάρα πολύ. Μου αρέσουν οι αλλάγες γενικώς. Πιστεύω οτι μας ανανεώνουν.

Θα ξεκινήσω τις αναρτήσεις με κάποια πραγματα που χρωστάω (παιχνίδια, βραβεία) αλλα τις επόμενες μέρες θα έχουμε συνταγές, βιβλία, τις δικές μου λαμπαδίτσες, στεφάνια για την πρωτομαγιά, ιδέες  για βόλτες με τα παιδιά αλλα και διαγωνισμό. Ουπς πολλά είπα.

Θυμάστε το παιχνίδι της Γεωργίας Ηι -5;  Ε, το τελευταίο κομμάτι δεν ανέβηκε ποτέ. Είναι η ανάρτηση με 5 φωτογραφίες.  Ήρθε λοιπόν η ώρα να σας δείξω 5 αγαπημένες φωτογραφίες.  Δεν ξέρω αν είναι οι καλύτερες αλλα είναι αγαπημένες.


Κλασσική πια φωτογραφία. Σε αυτήν με βρίσκεται παντού. Blog , facebook κτλ. Την τράβηξε η αδερφή μου και μου αρέσε τόσο που δεν την αλλάζω.




Αυτή η φωτογραφία είναι από την ημέρα του γάμου μου.


Αυτή τραβήχτηκε στα βαφτίσια του μικρού μου γιου. Το πρώτο πράγμα που μου έκανε εντύπωση και στα δυο παιδιά μου όταν γεννήθηκαν ήταν τα δαχτυλάκια τους που αναζητούσαν να πιαστούν από κάπου. Είναι η ανάγκη του ανθρώπου να στηριχτεί και να νιώσει αγάπη από τα πρώτα  στάδια της ζωή του.


Λατρεύω το ηλιοβασίλεμα. Αλλά η κάθε φωτογραφία γίνεται ακόμα πιο σημάντική όταν σου θυμίζει ευχάριστες οικογένειακές στιγμές. Εκδρομές που κάναμε μαζί με τα παιδιά. Παιχνίδια στη θάλασσα μέχρι την ώρα του δειλινου.


                 Το αγάπημένο μας παιχνίδι μέσα στο σπίτι είναι το κρυφτό. '' Μαμά πού είμαι;''

                       Τα λέμε πάλι αύριο με βραβειάκια πουπεριμένουν εδώ και καιρό!





You Might Also Like

34 comments

  1. Μαρία τέλειες οι αλλαγές! Είναι πανέμορφα εδώ τώρα και νομίζω πως όντως τις χρειαζόσουν...πω πω τέλεια είναι!
    Είσαι μια κούκλα, σκέτη γλύκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουράζομαι με τα ίδια. Το ήθελα καιρό αλλά δεν εβρισκα το χρόνο.Φιλάκια.

      Διαγραφή
  2. Το έκανες...ζαχαρενιο! τόσο όμορφο και γλυκό! καλέ πότε βοήθησα εγώ?όλα μονη σου τα έκανες και τα κατάφερες τόσο καλά! είναι πραγματικά όμορφο!
    όσο για τις φώτο είναι όλες φανταστικές, με μια αδυναμία στο κρυφτούλι σας, γιατί είναι και δική μας συνηθεια!
    περιμενουμε τις επόμενες αναρτήσεις και φυσικά τις υπεροχες λαμπάδες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αρχικά να πώ ότι μου αρέσουν πολύ τα χρώματα!
    είναι πολύ γλυκό!
    ζαχαρένιο που λέει και η Μαχούλα μας!!!
    όσο για τις φωτογραφίες είναι όλες υπέροχες και νομίζω πολύ αντιπροσωπευτικές της ζωής σου!
    Λάτρεψα τα χεράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ. Και εσεις καλέ βολτουλες. Τωρα δεν σας σταματάει τίποτα.

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Μαρία!!Πολύ ωραίο τό νέο σου look!!Yπέροχες οι φωτογραφίες σου!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάρα πολύ ωραίο το νέο look! Ενθουσιάστηκα, μπράβο! Όσο για τις φωτογραφίες, ξεχώρισα εκείνη με τα δαχτυλάκια.. Υπέροχη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά, μιλάμε έγινε αγνώριστο το μπλογκάκι σου! Τι ομορφιές είναι αυτές!!! Πολύ Πασχαλινό και ανοιξιάτικο look. Πολύ μου αρέσει!
    Ανυπομονούμε για τις επόμενες αναρτήσεις. Σούπερ και οι φωτογραφίες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρος να βάλουμε τα γιορτινα μας. Τι μονο για το Σαββατο θα ψαχνουμε;

      Διαγραφή
  7. Πολύ φρέσκια και χαρούμενη η νέα εμφάνιση!Με γεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφη η αλλαγή στο blog σου!! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία χρώματα, ιδίως το πράσινο, πολύ ανοιξιάτικο! Και εσύ κούκλα στις φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καιρό έχουμε να τα πούμε!!!!Χάθηκες εσύ,χάθηκα κι εγώ και με τις καινούριες ασχολίες μου....
    Πολύ όμορφες οι αλλαγές που έκανες,όπως και οι φωτογραφίες σου!!!
    Καλό απόγευμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ μου αρέσει το καινούριο look του blog Μαρία! Απίθανη η ανανέωση, έγινε πολύ όμορφο και χαρούμενο! Χαίρομαι να περιηγούμαι εδώ μέσα!!
    Πολύ μου άρεσες ως νυφούλα, είσαι γλυκύτατη πραγματικά!
    Και η τρίτη φωτογραφία τόσο γλυκιά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφη η νέα εμφάνιση και πολύ χαρούμενη και ανοιξιάτικη! Φιλιά Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλωσόρισες..Πολύ ωραία η νέα εμφάνιση...Ωραια χρώματα , χαρούμενα...Ωραίες οι φωτος σου , ειδικά αυτή με το ηλιοβασίλεμα..και γω το λατρεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωραία η αλλαγή εδώ! Και πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαράκι είναι ΤΕΛΕΙΕΣ οι αλλαγές σου!!! Χαρούμενες, ανοιξιάτικες, απαλά χρώματα!!! Μιλάμε χαίρεται κανείς να το επισκέπτεται το μπλογκοσπιτάκι σου!!!!
    Ίσως τα γράμματα να είναι λίγο πιο σκούρα γιατί δεν διαβάζονται πολύ εύκολα. Αλλά πραγματικά και ειλικρινά είναι πανέμορφο!!!! Έβαλες και την πασχαλινή σου τσαχπινιά:) Μπράβο στη Μαχούλα που σε ξεσήκωσε!!!
    Οι φωτογραφίες σου είναι όλες διαλεγμένες. Ειδικά στις δύο που είσαι εσύ τόσο γλυκιά και κουκλίτσα. Αλλά να πω και ότι απο κοντά είσαι ακόμα πιο γλυκιά. Εκπέμπεις μια ηρεμία και μια γαλήνη υπέροχη.
    Τα χεράκια των αγοριών σου είναι τόσο γλυκά! Φανταστική φωτογραφία. Ηλιοβασίλεμα και κρυφτούλι αγαπημένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι χαρούμενη αλλαγή! Και οι φωτογραφίες σου είναι η μια καλύτερη από την άλλη, Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μου άρεσαν πολύ οι φωτογραφίες σου Μαράκι!!! Και φυσικά η επίκαιρη αλλαγή του μπλογκ σου, με έντονα και συνάμα παλ χρώματα... Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νόμισα ότι έκανα λάθος και μπήκα αλλού. Μου άρεσε και η αλλαγή και οι φωτογραφίες σου. Αυτό που έγραψες για την ανάγκη του ανθρώπου να στηριχτεί και να αγαπηθεί από τα πρώτα στάδια της ζωής του, πόσο αληθινό είναι!! Γεννιόμαστε και μεγαλώνουμε με αυτή την ανάγκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αααα, πολύ μου αρέσει η αλλαγή! Φωτίστηκε βρε παιδί μου!
    Και η φωτογραφία του γάμου σου..πανέμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μια τόσο όμορφη μανούλα δε θα μπορούσε να μην έχει κι όμορφα στολισμένο μπλογκ!
    Με το καλό οι Άγιες Μέρες, γεροί κι ευτυχισμένοι να είσαστε!

    Να ζήσεις Μαράκι μου πάντα χαρούμενη με τους αγαπημένους σου!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαράκι μπήκα κ μου έφτιαξε η διάθεση! Όμορφες αλλαγές έκανες και φυσικά ανυπομονούμε για όλα αυτά που έχεις να μας δείξεις!
    Να σου πω οτι εγω ακομη δεν εχω ανεβασει την αντιστοιχη αναρτηση!!!! Θα φαω ξυλο απο τη Γεωργια :))))
    Λατρεύω θάλασσα και χαμογελαστούς ανθρώπους ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τέλεια πασχαλινή διακόσμηση!!!! Και ποιος αντιστέκεται στο κρυφτό, άραγε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. τι ωραίες αλλαγές!! και τι ωραίες φωτογραφίες!! τα πατουσάκια κάτω από την πόρτα..οτι πρέπει για δάγκωμα..χαχα!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ όμορφες οι αλλαγές Μαρία μου! Και οι φωτογραφίες σου πολύ ξεχωριστές.. Ειδικά αυτή με τα χεράκια.. Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αχ Μαρία μου, είσαι η πιο γλυκιά καθηγήτρια έβερ :)
    Τι τρυφερή η φωτογραφία με τα χεράκια... λιώνω!!!
    Οσο για το κρυφτό μέσα στο σπίτι... τι να πω?? Να ακούς τη φωνούλα του ή τα βήματά του και να κάνεις πως ψάχνεις!!! Αξία ανεκτίμητη!!!
    Ωραία και η αλλαγή στο μπλογκοσπιτάκι σου!!! Σε φιλώ!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τέλειες οι αλλαγές! Ανοιξιάτικες και χαρούμενες! Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου! Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τα παμε κι από κοντά , θα στα πω και από μακριά...με γειά! Μου αρέσει πάρα πολύ η ανοιξιάτικο -πασχαλινή σου διάθεση και είναι άκρως ανεβαστηκή για εμάς και από ότι δείχνει και για σένα. Σε φιλώ και καλό ξεκίνημα της εβδομάδας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Για τη νέα εμφάνιση του blog σου... έλα να πάρεις το βραβειάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή