.

Η άνοιξη στις γειτονιές μας

By 4/24/2013

 Ξέρω ότι έχουν γραφτεί πολλά για τις ψηφιακές  γειτονιές. Μετά το συνέδριο όλοι θέλησαν να πουν την εμπειρία τους. Αποφάσισα να μην διαβάσω καμία μέχρι να αποτυπώσω τις σκέψεις μου. Δεν ήθελα να επηρεαστώ αν και είμαι σίγουρη ότι δεν θα πρωτοτυπήσω.


Όπως σας είχα πει ανυπομονούσα να έρθει η μέρα του συνεδρίου. Είχα κανονίσει να κρατήσουν οι δικοί μου τα παιδιά και θα ήμουν ελεύθερη να το χαρώ. Τα πράγματα στη συνέχεια άλλαξαν. Τις προηγούμενες μέρες δεν είχα δει τα παιδιά καθόλου και δεν είχα προφτάσει να τα πάω καμιά βόλτα.  Έτσι την Παρασκευή πήρα την απόφαση να τα πάρω μαζί μου. Δεν είχα όμως δηλώσει στην αίτηση μου ότι θα πάρω παιδιά έτσι επικοινώνησα τηλεφωνικώς με τους διοργανωτές.  Μίλησα με την Κατερίνα  Λάμπρου. Ήταν τόσο φιλική και μου είπε πως δεν υπάρχει πρόβλημα να τα πάρω μαζί. Έτσι  μου έφυγαν οι τύψεις ότι άλλαζα το πρόγραμμα τελευταία στιγμή.


Την επόμενη μέρα  ξεκινήσαμε το πρωί οι τρεις μας με το τρένο να πάμε στο συνέδριο. Τα παιδιά πάντα ενθουσιάζονται όταν πάμε με τον ηλεκτρικό (πράγμα σπάνιο). Βρήκαμε και θέση να κάτσουμε και το διασκεδάσαμε αρκετά. Φτάνοντας στον Κεραμεικό βρέθηκα με δυο παιδιά σε μέρη που δεν ήξερα. Ήθελα να είμαι σίγουρη για το προς τα που πηγαίνω. Έκοβα φάτσες για τον ποιο θα ρωτήσω.  Κατέληξα σε ένα χρωματοπωλείο. Όλη η οικογένεια ήρθε να βοηθήσει. Ο μπαμπάς έψαχνε στο internet για να μας πει με σιγουριά τις οδηγίες ,  ο γιος μου έλεγε προφορικά πως να πάω και η μαμά μιλούσε στα παιδιά και τους έλεγε για τα εγγονάκια της. Μου θύμισε εποχές 2004 αυτό.  Που οι άνθρωποι χαμογελούσαν και βοηθούσαν ο ένας τον άλλο ευχάριστα.


Φτάνοντας εκεί  μου έκανε εντύπωση η άριστη οργάνωση. Τα παιδιά αισθάνθηκαν πολύ άνετα και το διασκέδασαν αφάνταστα. Ο χώρος που είχε δημιουργηθεί εξαιρετικός  και οι παιδαγωγοί με έκαναν να νιώσω ασφάλεια. Γιατί όσες φορές κατέβηκα να δω αν τα παιδιά είναι εντάξει ήξεραν ποια είναι τα παιδιά μου και τι κάνουν. Αν έφαγαν και τι ήθελαν . Και ας είχαν αρκετά παιδιά στην προσοχή τους.

Έτσι ανέβηκα στον απάνω όροφο. Και εκεί όλα ήταν άψογα οργανωμένα. Όλοι χαμογελούσαν και ήταν εξυπηρετικοί. Οι ομιλίες είχαν ροή και ήταν αρκετά ενδιαφέρουσες. Δεν σε κούραζαν.   Με έβαλαν σε σκέψεις για να διορθώσω πολλά πράγματα στο blog μου και με ενέπνευσαν για το μέλλον. Μου δημιουργήθηκαν πολλές απορίες για τεχνικά θέματα που ήταν πρόθυμοι να μας τις λύσουν και στα διαλείμματα.



Το μεσημέρι γύρισα τα παιδιά στο σπίτι. Έχασα αρκετές ομιλίες που απ' ότι έμαθα ήταν εξαιρετικές  Περιμένω όμως να αναρτηθούν βίντεο μήπως και καταφέρω και τις δω. Δεν θα μπορούσα όμως να μείνω σπίτι. Το απόγευμα στα πάνελ θα μιλούσαν τα παρεάκια μου. Ήθελα να είμαι εκεί να τις εμψυχώσω , να τις χειροκροτήσω και να συγκινηθώ μαζί τους. Κατερίνα , Σοφία , Ασπασία και Γεωργία ήσασταν εξαιρετικές, αληθινές όπως σας ξέρω. Θα έλεγα μάλιστα ότι έμαθα και περισσότερα για σας. Και χάρηκα πολύ.


Γνώρισα  και πολλούς άλλους blogger που μου κίνησαν την περιέργεια να τους επισκέπτομαι και να τους παρακολουθώ πιο συχνά  Και αυτό για μένα είναι το πιο σημαντικό αποτέλεσμα. Οι σχέσεις μας να αρχίσουν να γίνονται πιο προσωπικές, πιο ουσιαστικές. Σαν τις πραγματικές γειτονιές. Να ευχαριστήσουμε λοιπόν όλους τους συντελεστές των Ψηφιακών Γειτονιών για την αξέχαστη εμπειρία που μας χάρισαν και να δώσουμε ραντεβού για του χρόνου.


Και όπως κάθε άνοιξη γεννιέται κάτι καινούργιο και ανθίζει η φύση  έτσι και στη ''γειτονιά '' μας γεννήθηκαν καινούργιες σχέσεις και φιλίες. Εύχομαι να ανθήσουν και να μας γεμίζουν αισιοδοξία.

You Might Also Like

12 comments

  1. Και όμως Μαρία μου, πρωτοτύπησες. Ο τίτλος του post είναι άρρηκτα δεμένος με τις εικόνες και τη μεταφορική τους έννοια. Όντως ήρθε η άνοιξη στην Ψηφιακή μας γειτονιά :)
    Σε φιλώ γλυκά! Σε ευχαριστώ που είσαι μία από τις θαλασσιές μου χάντρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραίες ανοιξιάτικες εικόνες μας έβαλες! Άνοιξη στη γειτονιά μας λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαράκι μου όντως ανθίσαμε! Τι ωραίες φωτό, πόσο τυχερή είσαι που ζεις μέσα στην φύση. Το μπλοκ (θα στο ξαναπώ) το έχεις ανανεώσει υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία Μαράκι Μαριώ!!!! Πολύ όμορφα συνδύασες την Άνοιξη με τις Ψηφιακές Γειτονιές γιατί όντως μας έφτιαξαν τη μέρα, τη διάθεση και το μήνα μην σου πω!!! Ταλαιπωρήθηκες με τα πηγαινε-ελα αλλά μπράβο σου που ήθελες να μην χάσεις τις στιγμές μαζί με τα αντράκια σου.
    Είσαι τόσο γλυκό και καλόκαρδο παιδί. Εσύ είσαι η ήρεμη δύναμη της παρέας αν θες να ξέρεις!! Σου χαρίζω τον τίτλο ο οποίος σου αξίζει δικαιωματικά:)
    Μπράβο ξανά και ξανά στην ομάδα των Ψηφιακών για όλα όσα μας χάρισαν τη μέρα εκείνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαράκι μου γλυκό, κατ' αρχή, με γεια η ανανέωση στο blog! Πολύ παιχνιδιάρικο και ανοιξιάτικο, πολύ μου αρέσει! Επίσης, σε θαυμάζω! Είσαι ακούραστη! Πήρες τα παιδιά μαζί, το μεσημέρι τα γύρισες στο σπίτι για να ξεκουραστούν και μετά ξαναήρθες! Τι ενέργεια! Και τράβηξες και τις περισσότερες φωτογραφίες! Πράγματι, περάσαμε υπέροχα. Ανυπομονώ για την επόμενη συνάντηση όπως έχουμε πει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαίρομαι πολύ για την προσπάθεια που πέτυχε να σας φέρει πιο κοντά!
    Πολύ ωραίες εικόνες, σαν την άνοιξη που πάντα έχεις στην καρδούλα σου!

    Φιλάκια πολλά σε σένα και τα αγοράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Μαρία!!Τί πανέμορφες φωτογραφίες!!Λουλούδιασε η οθόνη μου!!Ανοιξιάτικες εικόνες!Πολύ ωραίο τό νέο look στό blogoσπιτάκι σου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευτυχώς μαζί καταφέραμε και τα είπαμε λίγο (αφού καθήσαμε κοντά). Και εμένα μου άρεσε ο συνδυασμός που έκανες με τις φώτο (μην μου πεις ότι είναι από τον κήπο σου?). Η κάθε μια είναι ξεχωριστή και αυτή η ιδιαιτερότητα (ενδιαφέρον) που πιθανόν εσύ δεν βλέπεις, φέρνει κι άλλους κοντά σου. Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εκπληκτικές οι ανοιξιάτικες φωτογραφίες σου! Ομορφο κείμενο! Χαρούμενη η νέα "φορεσιά" του blog σου! Να'σαι πάντα καλά, Μαράκι και να'χεις ένα όμορφο και χαρούμενο Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαρία μου εξαιρετική η επιλογή του τίτλου και η ανάρτησή σου!
    Μου άρεσε πολύ που σε είχα δίπλα μου τις τελευταίες ώρες και μου εξηγούσες ποια είναι ποια μιας και δεν είμαι μαμά μπλόγκερ και δεν τις γνωρίζω τις περισσότερες! :) Χάρηκα πολύ που πήρες και τα παιδιά σου και πέρασαν υπέροχα!! Καλό βράδυ φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι ωραία που συνδύασες κείμενο και εικόνες... Αχ αυτές οι αναρτήσεις των Ψηφιακών Γειτονιών..
    Χαίρομαι που τα περάσατε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή