.

Ψηφιακές Γειτονιές

By 4/02/2013

Καλό μήνα!
Εδώ και μέρες έχω ενημερωθεί για  ένα διαδραστικό συνέδριο που θα πραγματοποιηθεί στις 20 Απριλίου.  Όταν μάλιστα έμαθα ότι θα συμμετέχουν και κάποια αγαπημένα μου πρόσωπα συμπλήρωσα αμέσως τη φόρμα συμμετοχής.





Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.  Το διαδραστικό συνέδριο διοργανώνουν οι αγαπημένοι μας  Μικροί Μεγάλοι στον πολυχώρο The Hub Events και απευθύνεται σε blogger και μη. Θα μιλήσουν άνθρωποι με εμπειρία στο χώρο του blogging και θα δώσουν συμβουλές.

Πραγματικά ανυπομονώ να μάθω καινούργια πράγματα. Όταν είδα τους ομιλητές ήμουν σίγουρη ότι θα πάρω πολλά από αυτούς. Φυσικά δεν θα έχανα την ευκαιρία να ακούσω και πάλι τις bloggoφιλενάδες μου. Γιατί ναι ανήκω σε μία ψηφιακή γειτονιά. Μοιράζομαι τα συναισθήματά μου, τις σκέψεις μου  και τις ιδέες μου μαζί τους. Διαβάζω τις δικές τους αναρτήσεις και ποτέ δεν είμαι μόνη. Το καλό με το blogging είναι ότι  ο καθένας επικοινωνεί με τους άλλους την στιγμή  που εκείνος το νιώθει και μπορεί. Γιατί γίνεται ψηφιακά. Όχι όμως απόμακρα και ψυχρά.  Πολλές από τις μαμάδες τις έχω γνωρίσει από  κοντά. Η επικοινωνία μας απέκτησε πρόσωπο. Έγινε ακόμα πιο ουσιαστική.  Ένας ακόμη λόγος λοιπόν να πάω στο συνέδριο για να γνωρίσω και άλλους από κοντά.

Και επειδή πραγματικά το να μοιράζεσαι είναι διασκεδαστικό μην διστάσετε να μοιραστείτε αυτές τις στιγμές μαζί μας. Πληροφορίες θα βρείτε στη σελίδα  http://psifiakesgeitonies.gr. Είναι η τελευταία μέρα που μπορείτε να δηλώσετε.

Τα λέμε από κοντά λοιπόν.







You Might Also Like

13 comments

  1. Καλημερούδια!

    Εγώ το ξέρω για το συνέδριο αφού θα είναι εκεί πολλές αγαπημένες μας φίλες! Πέρασα όμως γιατί ήθελα να σου πω ''καλημέρα'' και να σου στείλω ένα διαδικτυακό φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ πέρασα να πω μια καλημέρα και γιατί όχι να σου στείλω κι εγώ ένα φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα είμαι νοερά στο συνέδριο, αφού μένω στο εξωτερικό... Περιμένω να δω πολλές φωτογραφίες και video!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλή ιδέα
    Μακάρι να μπορούσα να πάω
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θα είναι πολύ όμορφα πιστεύω! είναι πολύ καλή ευκαιρία για να γνωριστείτε καλύτερα!!!
    πολλά φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα λέμε από κοντά (ξανά) λοιπόν Μαράκι μου!!!
    Πολύ γλυκά τα έγραψες για τα δικά μας τα παιδιά!!! Τα μεγαλώσαμε από μικρά τα κορίτσια αυτά (λέμε τώρα), γίνεται να χάσουμε αυτή τη στιγμή τους??? Σαν μαμά τους αισθάνομαι:) Πάρε και εσύ χαρτομάντιλα, θα πάρω και εγώ! Και κλάμααααα οι κυρίες!
    Μπράβο ξανά στους Μικρούς Μεγάλους και την ομάδα τους!!! Θα είναι magical Συνέδριο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα βρεθούμε εκεί Μαράκι μου ξανά.
    Φιλιά μέχρι τότε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία μου, χαίρομαι πολύ που θα είσαι εκεί και θα μας εμψυχώσετε με την παρουσία σας :)
    Ευκαιρία να ξαναβρεθούμε μεταξύ μας αλλά και να γνωρίσουμε και άλλες ψηφιακές γειτόνισσες.

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μα και βέβαια θα είμαστε εκεί, να ενισχύσουμε όπως μπορούμε, να ενημερωθούμε, να μάθουμε και να ανταλλάξουμε απόψεις. Φιλιά και από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραία ιδέα! Σίγουρα θα μάθετε περισσότερα και θα περάσετε καλά!

    Φιλάκια, καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημέρααααααααααααααααα-)))
    Τέλεια ιδέα!!!Να περάσετε πολύ όμορφα-)
    πολλά ανοιξιάτικα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. να περάσετε πολύ πολύ όμορφα!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή