.

Καινούριο ξεκίνημα

By 1/23/2015

Ολα ξεκίνησαν τον Μαιο του 2012.  Οταν αποφάσισα να αρχίσω το δικό μου blog. Το πρώτο που σκέφτηκα ήταν το ονομα. Ηθελα να ειναι ενας χωρος που να απευθεινετε σε γονεις αλλά να ειναι χαρουμενος και να θυμίζει παιδί. Γιατι μπορει να ειμαστε γονεις αλλά μέσα από την ανατροφή τους πολλες φορές νιώθουμε και εμεις σαν παιδια. Ηθελα να ειναι μια σελίδα με πολλες δραστηριοτητες, προτάσεις και ενα μεγάλο κομμάτι του εαυτού μου. Ετσι γεννηθηκε το Parentslandgr.

Τότε ξεκίνησα με ένα ουράνιο τόξο αλλά επειδή μου αρέσουν οι αλλαγές με κάθε αλλαγή του καιρού άλλαζα  template. Στην αρχή  ενθουσιαζόμουν σαν μικρό παιδί που παίρνει ένα καινούριο παιχνίδι. Σιγά σιγά άρχισα να θέλω  κάτι πιο σταθερό. Και τότε στις ψηφιακές γειτονιές κάποια από σας με πλησίασε και μου είπε ''Α είσαι εσύ με το ουράνιο τόξο!''. Αυτή η εικονίτσα κάπου είχε ξεμείνει και  είχε γίνει σήμα κατατεθέν. Τότε όμως και πάλι δεν το κράτησα. Σφηνώθηκε όμως η επιθυμία να κάνω μια μεγάλη και μόνιμη αλλαγή.




Πέρασαν πολλοί μήνες ψάχνοντας αυτό που θα με αντιπροσωπεύει. Να βρω εκείνο το template που τουλάχιστον στα δικά μου τα μάτια θα ήταν και απλό και μοντέρνο και εύχρηστο. Που το menu θα έχει μια εύχρηστη μορφή για τον αναγνώστη.  Όταν το βρήκα η χαρά μου ήταν πολύ μεγάλη. Έπρεπε να γίνουν αρκετές αλλαγές. Αλλά ευτυχώς έχω καλούς συμμάχους. Πρώτα απ' όλα την αδερφή μου και μυστική διαχειρίστρια που ανέλαβε το τεχνικό κομμάτι. Τον ξάδερφό μου που μας βοηθάει όταν χρειάζεται να παρέμβουμε στον κώδικά. Και την αγαπημένη μου Σίνα  από το Είμαι Παιδί για το logo. Της περιέγραψα πως το ήθελα και άμεσα είχα το σχέδιο. Και τι έκπληξη! Αν και δεν είχα αναφέρει ποτέ στην κουβέντα μας το ουράνιο τόξο  ήταν εκεί. Το θεώρησα απλά κάρμα και από εδώ και πέρα θα μας ακολουθεί παντού. Να τους ευχαριστήσω  και τους τρεις μέσα από την ψυχή μου  για την τόσο όμορφη βοήθεια.


Μην νομίζετε όμως ότι θα μείνουμε εκεί. Εκτός από μερικές μικροεπεμβάσεις που μένουν ακόμα για να δείχνει ακόμα καλύτερο η  όλη αναζήτηση μας έκανε να αναθεωρήσουμε και το περιεχόμενο. Θέματα με τα όποία ασχολούμασταν και έχουμε παραμελήσεις, καινούργιες ιδέες και πολλές προτάσεις και οατασκευές θα  αρχίσουν από αύριο να σας συντροφευουν. Και γιατί όχι να φιλοξενήσουμε και δικές σας απόψεις και κείμενα.

 Γιατί  όλοι μαζί είμαστε μια υπέροχη παρέα!




You Might Also Like

31 comments

  1. Πολύ όμορφο ...χαρούμενο και με υπέροχα χρώματα..!!
    Σου φτιάχνει την διάθεση το νέο logo σου...
    Καλή ( Νέα- Ανανεωμένη) Αρχή ..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Ετσι νομιζω και εγω.Νιωθω οτι πια ειναι κατι που με αντιπροσωπεύει.

      Διαγραφή
  3. Πάρα πολύ μου αρέσει!!!! Καλή αρχή με το νέο λογότυπο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφη η αλλαγή!!! Καλές αναρτήσεις Μαράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρέσει! Μου αρέσει!
    Ξεχειλίζει ελπίδα, αισιοδοξία και χαρά!
    Κι εγώ με ουράνιο τόξο είχα ξεκινήσει το blogging και τελικά πριν λίγες μέρες, πάλι εκεί με οδήγησαν τα γραφικά μου!
    ;-)
    (Τί ευχάριστη έκπληξη που έμαθα πως είσαι αδερφή της λατρεμένης μου Ντεπούλας!)
    Φιλάκιααααα!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ. Τωρα καταλαβες από που κόλησα με το blogging!

      Διαγραφή
  6. Πάρα πολύ όμορφο! !!αντε λοιπόν καλή αρχηηηη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ χαρούμενο λογότυπο Μαράκι!!Σε βάζει στο κλίμα του μπλοκ σου απευθείας!!Καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραίο!!! Κι εμένα μου αρέσουν οι αλλαγές, αλλά κάπου κάπου θελω να καταλήγω σε κάτι σταθερό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρειάζεται να ειμαστε και λίγο σταθεροι για να αντιλαμβανονται οι αλλοι τι αντιπροσωπευουμε.

      Διαγραφή
  9. Το καινούριο logo είναι πάρα πολύ όμορφο Μαρία!
    Τόσο χαρούμενο και υπέροχα πολύχρωμο!
    Ανυπομονώ και για τις υπόλοιπες αλλαγές που μας επιφυλάσσεις!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειμαστε σε φάση οργάνωσης ακόμα αλλά ειναι πολύ ομορφο συναισθημα

      Διαγραφή
  10. Μαράκι μου πανέμορφες και χαρούμενες σαν και σένα οι αλλαγές σου!!
    Είδες; Ήταν μοιραίο να επιστρέψεις στο ουράνιο τόξο:)))
    Πολλά μπράβο στις βοηθούς σου για το όμορφο αυτό αποτέλεσμα.
    Άντε. Περιμένουμε τώρα τις υπόλοιπες αλλαγές που μας υποσχέθηκες.
    Α και ξέχασα. Θα ήθέλα να μας δίνεις Που κ που και ασκήσεις μαθηματικών για επαναλπητικά τεστ που μας αγχώνουν πολύ!!! Χε χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δημητρά μου. Κατι θα κανω τις επόμενες μέρες και με τις ασκήσεις που ζητας. Για χάρη σου θα φτιάξω.

      Διαγραφή
  11. Πολύ πολύ όμορφο και ξεκάθαρο!! Χαρούμενο και πολύχρωμο όπως το ουράνιο τόξο!
    Φιλιά Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ μου άρεσε! Χαρούμενο, πολύχρωμο, δείχνει την καλή σου διάθεση!!! Καλή αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρεσε Μαγδα. Πραγματι με αντιπροσωπευει το καινουριο μου σπιτάκι!

      Διαγραφή
  13. Μαράκι μου καλησπέρα. Καλορίζικη η αλλαγή και εύχομαι να εξακολουθήσεις να είσαι το ίδιο θετική και δημιουργική. Η επιλογή του ουράνιου τόξου πραγματικά δεν έγινε εσκεμμένα, απλά ένιωσα ότι σου ταίριαζε. Χαίρομαι που σου άρεσε και οφείλω να πω ότι η αλλαγή του template ήταν το πιο ουσιαστικό και μου αρέσει πολύ. Μπράβο στον ξάδερφο που βοήθησε, αλλά και σε εσένα! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χιλια ευχαριστώ Σίνα μου. Σε ολους αρεσε το logo σου. Είχα 3 σπουδαιους βοηθους-σωματοφυλακες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή