.

Κέικ τυριών

By 5/17/2013 ,

Τα τυριά είναι ένα από τα αγαπημένα μου συστατικά. Θεωρώ ότι ζωντανεύουν  ότι αγγίξουν.
Από την άλλη τα κεικ είναι εύκολα και τρώγονται από μικρούς και μεγάλους.  Ετσι αποφάσισα να τα συνδυάσω.


Και το αποτέλεσμα μας άρεσε πολύ. Είναι ιδανικό για πάρτυ , γιορτές και αντικαθιστά άξια την τυρόπιτα.Την συνταγή σας την χρωστάω εδώ και καιρό. Απο τότε που σας είχα παρουσιάσει τα 5 φαγητά που αγαπώ. Σας κρατούσα σε αγωνία για να την λαχταρήσετε περισσότερο. Λεμε τώρα.

Υλικά 

500 γραμμάρια διάφορα τριμμένα τυριά
(φέτα , ρεγκάτο , γκούντα, κέφαλλογραβιέρα , ίσως και  ροκφόρ - το τελευταίο δεν το έχω δοκιμάσει σε αυτή τη συνταγή αλλά πιστεύω ότι θα του πηγαίνει) Γενικά μην φοβηθείτε να πειραματιστείτε στο είδος των τυριών. Φτιάξτε το προσωπικό σας κεικ.

300 γραμμάρια  αλλαντικά (αλλά για παιδιά το ζαμπονάκι μάλλον αρκεί).

4 αυγά

Μισό σακουλάκι φαριν απ

300 γραμμάρια γάλα

150 γραμμάρια βούτυρο

Εκτέλεση

Τρίψτε τα τυριά και κόψτε σε μικρά κομματάκια τα αλλαντικά.
Χτυπήστε το βούτυρο στο μίξερ και προσθέστε τα αυγά και το γάλα.
Τέλος προσθέστε τα τυριά και τα  αλλαντικά και ανακατέψτε με το χέρι.
Εγώ χρησιμοποιώ φόρμα σιλικόνης και έτσι δεν βουτυρώνω.
Ψήστε στους 180 βαθμούς σε προθερμασμένο φούρνο για 1 ώρα.
Οταν το βγάλετε αφήστε το λίγα λεπτά στην φόρμα σιλικόνης και μετά επιχειρήστε να το βγάλετε.



Και όπως λέει ο μικρός μου  DELICIOUS!!!!!



You Might Also Like

16 comments

  1. Δεν έχω δοκιμάσει πότε κέικ τυριών (για κάποιο λόγο το συνδέω με κάτι γλυκό). Τι όμορφο σχήμα ,τέλεια ξε-φορμαρισμένο που είναι! Θα δοκίμαζα πάντως στα σίγουρα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραια συνταγή κι εύκολη! τα σκασμένα τα δικά μου δεν τρώνε αλμυρό κέικ! οπότε αν το κάνω εμείς θα το φάμε!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και τα δικά μας επίσης Kathy! Το έφτιαξα μια φορά μπας και βρούμε τρόπο να αποφύγουμε την ζάχαρη, αλλά μόλις το δοκίμασαν με κοίταξαν με ένα ύφος .... ωραίο είναι .... αλλά .... φάτο εσύ!!!! Αυτό πάντως θα το φτιάξω και θα το φάω, γιατί τα τυριά μου αρέσουν πολύ! Το λιγουρεύομαι ήδη, ζεστό - ζεστό με ένα ποτήρι παγωμένη μπύρα..... Μπράβο βρε Μαράκι, ωραία συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανεύκολο και πεντανόστιμο!
    Ιδανικό για το σνακ της παραλίας νομίζω!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Delicious λέει ο μικρός; Ε, τότε να το δοκιμάσουμε, κάτι παραπάνω θα ξέρει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρέσουν πολύ τα αλμυρά κέικ, οπότε, ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη συνταγή! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ εύγευστο μου φαίνεται το αλμυρό κέικ! Λατρεύω τα τυριά, οπότε η συνταγή σου μπαίνει στα .."προσεχώς" !!! Φιλιά και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μπαινει στα must to try! ευχαριστουμε Μαρακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαράκι και τα δικά μου τα άτιμα δεν ξέρω αν θα το φάνε αλλά ο γιόκας σου που το εκθιάζει κάτι θα ξέρει. Και εγώ βέβαια έχω συνδυάσει το κεικ με γλυκό και δεν έχω φτιάξει σε αλμυρό. Το σημειώνω ομως. Ειναι οντως καλη ιδεα για παραλία. Αληθεια, κρυο πως ειναι; Τρώγεται ευχάριστα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ, πρέπει να είναι πολύ καλό!
    Ευχαριστούμε για την συνταγή! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εμεις είχαμε την τιμή να το δοκιμάσουμε πρώτοι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Είναι πραγματικά νόστιμο και όντως είναι πόλύ καλή ιδέα να το δώσεις στα παιδιά για σνακ.Τρώγεται καλύτερα όταν είναι κρύο.....ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ...ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΩ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. από τα αγαπημένα μου αφού δεν είμαι fan των γλυκών... Δοκίμασε να βάλεις καλαμπόκι και χρωματιστές πιπεριές ταιριάζουν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και εγώ τρελαίνομαι για αλμυρά κεικ και τυριά! Μια φορά είχα φτιάξει μια παρόμοια συνταγή και τα είχα βαλει σε μικρές φόρμες, όπου στην τελαταία δόση έβαλα και λίγο blue cheese.. απλά θεικό!!!
    Τα φιλιά μου Μαράκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή