.

Its a girl (μάλλον)

By 1/31/2016 , , , ,

Tον τελευταίο καιρό όλοι με ρωτάνε για το φύλου του παιδιού που περιμένω. Και δυσκολεύομαι να απαντήσω. Δεν φταίω εγώ όμως. Αφού με αφήνουν στην αμφιβολία.... Εκεί που δείχνει ο υπέρηχος κορίτσι έρχεται ο γιατρός και με προσγειώνει. Περίμενε μου λέει. Το κορίτσι δεν είναι και σίγουρο. Μπορεί κάτι να μην είδαμε. Και παρόλο που μου σπάνε τα νεύρα το προτιμώ που είναι επιφυλακτικός από την σιγουριά της πρώτης μου γυναικολόγου που έλεγε από την αρχή ότι είναι κορίτσι το παιδί και ότι έσκιζε και τα πτυχία της ακόμα!!!! Τελικά αποδείχτηκε αγόρι αλλά αυτή δεν τα έσκισε. Φαντάζεστε να είχα αγοράσει ροζ αντικείμενα; Οπότε τώρα περιμένω υπομονετικά.



Το περιμένω είναι σχήμα λόγου. Γιατί αν παρατηρήσει κανείς τις εικόνες που διαλέγω στο pinterest  θα δει ότι μία τρελή μάνα που ακόμα δεν έχει γεννήσει και δεν ξέρει καν το φύλλο  κάνει αρχείο  με ιδέες diy για την βάπτιση. Έχει σχεδιάσει με λεπτομέρεια δυο βαπτίσεις κοριτσίστικες πάντα από τα μαρτυρικά, τη διακόσμηση μέχρι και την εκκλησία. Έτσι για ξεκάρφωμα βρήκα και μια ιδέα για αγόρι αλλά μόνο 10 φωτογραφίες έβαλα. Για παν ενδεχόμενο.

Φυσικά δεν έχω ετοιμάσει τίποτε ακόμα. Μόνο προχτές βρήκα όλα τα ρουχαλάκια  σε μεγέθη 0-6 μηνών και 6-12 που είχα ανακατεμένα μαζί με τα υπόλοιπα των παιδιών και τα έβαλα σε δυο ξεχωριστές κούτες . Θα εκτυπώσω και εικονίτσες σε αυτοκόλλητο χαρτί και θα αρχίσω την αρχειοθέτηση. Ακολουθούν τα μεγέθη 1 έτους και 2. Αλλά αυτά είναι μία άλλη ανάρτηση. Αυτό που ανακάλυψα βέβαια ήταν ότι περίμενα. Πολύ μπλε βρε παιδί μου. Και σκεφτόμουν ένα κοριτσάκι μέσα σε αυτά τα ρουχαλάκια και δεν μου ταίριαζε καθόλου.

Χτες λοιπόν πήγαμε και πάλι στον γιατρό. Νισάφι πια λέω . Αυτή τη φορά θα μου το ανακοινώσει το κορίτσι σκεφτόμουν. Δεν υπάρχει περίπτωση να τρέχω  για ψώνια βέβαια αμέσως μετά. Το έχουμε σε κακό. Μετά την πρώτη γέννα που το παιδί έμεινε αρκετές μέρες στο νοσοκομείο αλλάξαμε στάση.  Στο δεύτερο είχα ετοιμάσει ότι υπήρχε στο σπίτι αλλά δεν είχα ψωνίσει ούτε μία πιπίλα. είχα φτιάξει μόνο μία λίστα με τα απαραίτητα των πρώτων ημερών και την έδωσα στον άντρα μου. Αν όλα πήγαιναν καλά θα τα ψώνιζε εκείνος. Πράγματι με το που γεννήθηκε ο μικρός μου και σιγουρευτήκαμε ότι δεν θα  την υπήρχε πρόβλημα ξανά πήρε τον γιο μας και πήγαν οι δυο τους για ψώνια. Τα διάλεξαν μόνοι τους. Και μπορεί να ήθελα να ήμουν από μία μεριά να τους καμάρωνα αλλά είχα την ευτυχία στα χέρια μου οπότε ήμουν πλήρης. Έτσι θα γίνει και αυτή τη φορά. Σύντομα θα φτιάξω μια καινούρια λίστα που θα τους την δώσω για να ψωνίσουν μόλις γεννηθεί το μωρό.



Το κακό είναι ότι δεν είμαι σίγουρη για το αποτέλεσμα αυτή τη φορά. Γιατί ναι μας το είπε ότι είναι κορίτσι (με μικρότερη επιφύλαξη τώρα) αλλά το να στέλνεις τρεις άντρες να ψωνίσουν για γυναίκα είναι οξύμωρο. Δεν ξέρω αν  θα έρθουν με φουστανάκι ή με την στολή του Παοκ για την πρώτη της  έξοδο από το μαιευτήριο. Θα θυμηθούν να πάρουν μπιμπερό και πιπίλες σε ροζ χρώμα ή θα τα δω και πάλι μπλε; Πάντως σκέφτομαι να πάρω εκείνα  τα ροζ σοσονάκια που είχα δει  online   τις προάλλες και μοιάζουν σαν παντοφλάκια για την πρώτη της έξοδο. Ε, να μην πάρει και η μανούλα κάτι;

Τις τελευταίες μέρες μοιάζαμε λίγο με το σήριαλ της ''Μουρμουρας''. Με το καινούριο ζευγάρι που τσακωνόταν αν το παιδί θα είναι αγόρι ή κορίτσι. Μόνο που εγώ είχα να αντιμετωπίσω 3 άντρες. Και ενώ ξέρω ότι ο μπαμπάς και ο μεγάλος μου γιος μόλις την δουν θα λιώσουν και θα ξετρελαθούν για τον μικρό έχω ακόμα τις επιφυλάξεις μου. Βλέπετε περίμενε έναν καινούριο φίλο στο παιχνίδι. Να παίζουν με αυτοκινητάκια και όχι με κούκλες.  Αυτό θα είναι μόνο η αρχή βέβαια. Γιατί με τα 6 χρόνια διαφορά που έχουν  δύσκολα θα συγχρονιστούν στα παιχνίδια και τις ασχολίες. Περισσότερο βλέπω να συνεχίσει να ταυτίζεται με τον μεγάλο.

Κατά τα άλλα η κοιλιά άρχισε να φαίνεται. Τις προηγούμενες φορές  ήταν τεράστια από την αρχή. Ενώ τώρα έφτασα τον 6ο μήνα πια για να το καταλαβαίνουν όσοι με βλέπουν και δεν το γνώριζαν. Ακόμα φοράω τα παλιά μου παντελόνια και τα χαμηλά μποτάκια που αγόρασα μια βδομάδα πριν μάθω ότι είμαι έγκυος. Έχουν λίγο τακούνι και γι αυτό τα αποφεύγω στην δουλειά αλλά για εξόδους δεν μπορώ να αντισταθώ. Πρέπει όμως να πάω για ψώνια  σύντομα γιατί από εδώ και πέρα τα ρούχα εγκυμοσύνης είναι πλέον απαραίτητα. Σίγουρα  θα χρειαστώ παντελόνι και καλσόν αλλά πάντα μου άρεσαν οι φαρδιές μπλούζες οπότε εκεί δεν έχω πρόβλημα.


Ο καιρός περνάει πολύ γρήγορα αυτή τη φορά. Ίσως γιατί έχω τόσα ακόμα να σκεφτώ και δεν έχω χρόνο να το συνειδητοποιήσω. Κατι τα δυο παιδια ,κάτι η δουλειά και η ανάγκη να υπάρξει μία οργάνωση στο σπίτι δεν αφήνουν το περιθώριο να σκεφτείς. Μονο φευγαλέα προσπαθώ να σκετώ οτι σε 10 χρόνια θα εχω ενα παιδί στο δημοτικό, ενα στην εφηβεια και ενα  στο πανεπιστημιο. Και πριν προλάβω να φρικάρω θα εμφανιστει κάποιος που θα με χρειάζεται και όλα θα γυρίσουν γύρω από την καθημερινότητα. Ξέρω οτι ξεκινά ενα καινουριο ταξίδι που κάθε μέρα του θα είναι και μία καινουρια πρόκληση που πλεόν θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε και οι πέντε μαζί.



Οι φωτογραφίες  είναι από το pixabay




















You Might Also Like

26 comments

  1. Με το καλό είτε κορίτσι είτε αγόρι αυτό που μετράει μόλις βγει από την κοιλιά είνσι να είναι υγιές. Θα μακρηγορήσω τώρα αλλά διάβασε περιστατικό. Στη δεύτερη εγκυμοσύνη το μωρό ήταν τυλιγμένο με τον λώρο στο λαιμό. Εγώ να φωνάζω για καισαρική ο γιατρός να φωνάζει για φυσιολογικό. Τέλος πάντων γέννησα φυσιολογικά. Μόλις έδωσα τηντελευταία ώθηση καιβγήκε το μωρό ο γιατρίς το έβαλε πάνω και αυτό δεν έκλαψε αμέσως. Φοβούμενη εγώ λόγω της περιτύλιξης του λέω: παρτο παρτο βάλτο να κλάψει και μετά το βλέπω. Τι να σου πω μου λέει ο γιατρός σε θαυμάζω.
    Οπότε καταλήγεις ότι πρώτα να έχουν την υγεία τους και ας φορλανε ροζ μπλε κοκκινα κίτρινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η υγεια είναι το πιο σημαντικό για τους γονεις. Να μπορέσουν να το αγκαλιάσουν και να ειναι καλά. Αφου ομως ο γιατρος εξέτασε μέχρι και τα δαχτυλάκια ειμασταν πιο χαλαροί να κάνουμε και λίγη πλάκα μεταξύ μας. Θελω να πιστευω οτι δεν πρεπει να υπάρχουν γονεις που να εχουν εμμονη με τετοια θέματα.

      Διαγραφή
  2. Να είναι γερό Μαρία μου, να γεννηθεί με το καλό κ ας φοράει κ μπλούζα ΠΑΟΚ το κοριτσάκι σου (χαχα, είδες που κοριτσάκι σκέφτομαι;). Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαράκι μου γλυκό με το καλό να γεννηθεί η μπουμπού σας γιατί μπουμπού θα είναι, γερή και γλυκιά σαν τη μανούλα της!!!!
    Γέλασα πολύ με τη σκέψη των τριών αρσενικών να διαλέγουν ρούχα για μια νεογέννητη μπεμπούλα:)))
    Φιλάρες πολλές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου απόλαυσα την ανάρτησή σου! Τι όμορφη που είναι αυτή η αναμονή από την μία και πόσο σπαστικό από την άλλη να μην μπορειες βρε παιδί μου να οργανωθείς! Δεν το έχω περάσει αλλά μπορώ να σε καταλάβω. Ροζ και πάλι ροζ ευχομαι εγώ, χαχα! Αααα, κι αν χρειαστείς πράγματα εγώ είμαι εδώ, χεχε! Φιλάκια! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με το καλό κορίτσι μου να έρθει και το τρίτο μωράκι σας στον κόσμο. Μα πόσό ευτυχισμένη μανούλα είσαι με τρία παιδάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παιδια ειναι μεγάλη ευτυχία πραγματι. Ακόμα και όταν σε παιδεύουν....

      Διαγραφή
  6. Μαρία μου γερό να είναι πρώτα από όλα!!! Βέβαια μία επιθυμία την κατανοώ!!! Απόλαυσε τους μήνες της εγκυμοσύνης όσο μπορείς και με το καλό να έρθει το νέο μέλος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περνάνε τόσο μα τόσο γρηγορα που δεν το εχω καταλάβει. Σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Μαρία μου!!Τί ευχάριστα νέα!!
    Μέ τό καλό τό νέο μέλος της οικογένειάς σου!!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαράκι μουυυυυ! Χαχαχα τι ζεις με τον αντρικό πληθυσμό! :) Μην τους αφήσεις να πάνε να ψωνίσουν κοριτσίστικα. Όχι Μαρία! Θες να πάω εγώ; :D Περνάει γρήγορα ο καιρός και σου εύχομαι να γεννήσεις ένα γερό μωρό, να είσαι γερή κι εσύ και να γεμίσει ακόμη περισσότερη αγάπη το σπίτι σας. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αντε να γεμισει και λιγο ροζ το σπιτι σας Μαρακι.. και να εχεις και εσυ συμπαρασταση!!! Ενα γερο μωρακι σας ευχομαι!! Και ολα να πανε καλα!!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαράκι!!!! Δεν είχα πάρει χαμπάρι ότι περιμένεις! Αχ τί γλυκειά προσμονή. Υπάρχει κάτι στην αναμονή κοριτσιού που δεν υπάρχει στα αγόρια βρε παιδί μου. Θες επειδή οι μαμάδες είμαστε στο στοιχείο μας και ξεσαλώνουμε, θες επειδή και στην αγορά οι επιλογές είναι ατελείωτες σε σχέση με τα αγόρια. Πάντως υπάρχει διαφορά. Καλές ετοιμασίες λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλέ ποιος μπαμπάς και ποιοι γιοι θα ψωνισουν; δώσε το σύνθημα αν θες και μαζευόμαστε αρκετές τρελές να ψωνίσουμε ροζουλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαράκι ούτε κι εγώ γνώριζα ότι περιμένεις τρίτο παιδάκι! Φαντάζομαι την αγωνία σου...με δύο γιους...εεε το θες το κοριτσάκι σου γλυκιά μανούλα! Με το καλό σου εύχομαι κι εγώ, κι όλα να πάνε καλά! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αχ, με το καλό!!! μακάρι να είναι κοριτσάκι ώστε να έχεις και συ τη γυναικεία παρέα σου!!! :) φιλάκια πολλά, καλό μήνα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγώ πάντως έλιωσα, διαβάζοντας την ανάρτησή σου!
    Η αλήθεια είναι πως τα κοριτσίστικα είναι πιο ζουζουνιάρικα, πιο τσαχπίνικα και γενικά πιο...!
    (Θα έχεις κι εσύ έναν σύμμαχο!)
    Πάντως, υπάρχουν και γυναικείες εμφανίσεις του ΠΑΟΚ, μην είσαι αρνητική!!!!
    ;-) χαχα!
    Με το καλό, κούκλα μου και όταν σιγουρευτείτε... πες μας το χρώμα! θα χαρούμε όπως και να ΄χει!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για ένα όμορφο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με το καλό σου εύχομαι κοριτσάκι μου!! Έλα έλα κόρη έχουμε λέμε!! Ισορροπία στα αντράκια σου!! Καλά να είναι μωρέ και ό,τι και να είναι !! πολλά πολλά φιλιά καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Με το καλό το νέο μέλος!!! Γερό να'ναι κι ότι να'ναι. Πάντως θα είναι κάτι διαφορετικό από τα μποξεράκια που έχεις συνηθίσει αν κάνεις κορούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαρία μουουουουου.... καλέ που ζώ?! Χαμπάρι δεν είχα πάρει....
    Μπράβο μανούλα! Με το καλό και το τρίτο, λοιπόν!!! Υγιές και χαρούμενο πάνω από όλα!
    οκ, δεν θέλω να σε ξεσηκώνω και εγώ αλλά -αφού το θέλεις- σου εύχομαι από το επόμενο τρίμηνο και μετά ανάμεσα στις σοβρακοφανέλες των αντρών σου να απλώνεις και κανένα ροζ κιλοτάκι, βρε κοπελιά!!!
    χαχαχαχα...... έτσι τα λέέι η αδερφή μου που τους έχει τρεις τους γιούς.... άστα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αμάν αυτά τα κορίτσια να μην στεκονται καλά να τα φωτογραφισει ο υπέρηχος!
    Από έμβρυα ταλαιπωρούν τον κόσμο! χαχαχαχα
    Ότι και να'ναι θα ξετρελαθείτε όλοι και εσύ θα τα καταφέρεις μια χαρά σε όποια φάση κι αν βρίσκονται τα παιδιά!
    Καλή σου μέρα Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαρία μου σου ποςο Χάρηκα με τα νέα σου!!!!!!ευχομαι με το καλο να κρατήσεις το μωράκι σου αγκαλίτσα!!!!!!!!Να χαιρεσαι την όμορφη οικογενεια σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μαρία δε το κατάλαβα ούτε εγώ οτι είσαι έγκυος όταν σε είδα στο θέατρο! Ευχομαι μέσα από τη καρδιά μου να γεννηθεί καλά το κοριτσάκι σου, ακόμη και αν φοράει του παοκ την αμφίεση! Λοιπόν θαυμάζω το κουράγιο σου! Με δυο αγόρια, να πας για τρίτο , μπαίνω πολλές φορές στο πειρασμό αλλά δε τολμαω να το κάνω. Τα καλύτερα εύχομαι σε εσενα και τα παιδάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή