.

Μια νέα χρονιά με νέους στόχους.

By 1/02/2013


Καλή Χρόνια  σε όλους!





Από σήμερα ξεκίνησα δουλειά και ξεκούραση. Γιατί ποτέ  από όταν παντρεύτηκα δεν θυμάμαι να ξεκουράστηκα στις γιορτές.

Βλέπετε  γιορτάζουν πολλά αγαπημένα μου πρόσωπα στις γιορτές! Ο αντρούλης μου , Χρηστός , ο μπαμπάκας μου Βασίλης και ο συνονόματος του ζουζούνος μου.

Βάλε που φέτος με έπιασε ο καλλιτεχνικός οίστρος και αποφάσισα τα περισσότερα δώρα να τα φτιάξω μονή μου. Έτσι μέσα σε ένα μηνά (γιατί η τρελά ξεκίνησε τέλος Νοέμβρη) που να τα προλάβω όλα.

Και όμως ήταν από τα καλυτέρα Χριστούγεννα. Και του χρόνου είμαι σίγουρη ότι θα είναι ακόμα καλυτέρα. Γιατί ότι και αν γίνεται γύρω μου εγώ δεν θα υποκύψω. Θα δω τα προβλήματα με χιούμορ.

Αν δεν έχουμε δουλεία απλά σημαίνει ότι θα έχουμε άπλετο χρόνο ελεύθερο!
Αν δε μας πληρώνουν στην δουλειά απλά  θα μας τα δώσουν μαζεμένα!
Αν δεν έχουμε  να αγοράσουμε πολλά δώρα θα τα φτιάξουμε!
Αν δεν έχουμε πετρέλαιο  θα κοιμηθούμε και οι τέσσερις αγκαλιά!
Αν μας κόψουν το ρεύμα δεν θα βλέπουμε τηλεόραση και θα κάνουμε ατμόσφαιρα με τα κεράκια.
Και αν με παραζαλίσουν θα πάω να βρω τους χιλιάδες που έφυγαν στο εξωτερικό.
Αλλά αυτή η χρόνια θα είναι καλύτερη από την προηγούμενη ακόμα και αν έρθει το τέλος του κόσμου που δεν ήρθε πέρσι!

Πέρσι τέτοια εποχή δεν είχα Blog. Δεν σας είχα πει τους στόχους όποτε δεν θα κάνω και απολογισμό   (την γλύτωσα). Του χρόνου βεβαία θα κάνω.

Φέτος λοιπόν υπόσχομαι στον εαυτό μου και σε σας
1) Να ξεκινήσω art  lessons.
2) Να τελειώσω τα ιταλικά.
3) Να συνεχίζω να bloggαρω.
4) Να οργανώσω το σπίτι μου όσο ποτέ άλλοτε.
5) Να οργανώσω την οικογένεια μου ώστε να με βοηθήσουν στο νούμερα 4
6) Να αδυνατίσω πολύ και του χρόνου να  σας δείξω το πριν και το μετά όπως στις διαφημίσεις.
7)Να ξεκινήσω γυμναστική ώστε να πετύχει το νούμερο 6.
8) Να βάφομαι συχνότερα μιας και η αδερφουλα μου μου χάρισε πολλά προϊόντα και φωνάζει να προσέχω τον εαυτό μου. Η αλήθεια είναι ότι με όλα αυτά που μου έδωσε  πρέπει να κάνω λίστα για να μην ξεχνάω τη σειρά που πρέπει να τα χρησιμοποιώ μέσα στη μέρα, την εβδομάδα κτλ αλλά έλα που έχει δίκιο!
9) Να γραφώ έσοδα - έξοδα επιτέλους!
10) Να διασκεδάζω περισσότερο.
11) Να βάζω τόνους και στα σχόλια που κάνω όταν σας επισκέπτομαι.

 Τώρα μην τα παίρνετε τις μετρητοίς αυτά που είπα σήμερα.  Τα ίδια θα λέω και του χρόνου μάλλον!



                                    Αγάπη, υγεία,  ευτύχια,  ευημερία  για όλους!





You Might Also Like

51 comments

  1. Καλή χρονιά Μαρία μου!! Εύχομαι να πετύχεις όλους τους στόχους σου!! Η καινούρια χρονιά να είναι γεμάτη αγάπη και χαμόγελα..και πολλή πολλη αισιοδοξία..φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά,Γεωργία!!!Μου αρέσει που βλέπεις τη ζωή με αισιοδοξία!!Εύχομαι να πετύχεις τους στόχους σου!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ δεν με λένε Γεωργία! Δεύτερη φορά που το λες. Νόμιζα ότι ήταν τυχαίο αλλά μάλλον έτσι με έχεις συνδυάσει. Σε όλα απαντάω πάντως!

      Διαγραφή
  3. Καλή Χρονιά να έχεις και να πετύχεις τους στόχους σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά καλή μου!! Τελείως τρελός ο μήνας που μας πέρασε ε?? Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Και εγώ τα ίδια κάνω. Έχω τρέλα με τα Χριστούγεννα!! Και όσο για τις υποσχέσεις προς τον εαυτό μας ... υπάρχουν μόνο για να μην τις κρατάμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε καλό σου βρε Μαρία μου... γέλασα αρκετά με τους στόχους σου... όχι γιατί είναι αστείοι αλλά γιατί εσύ τους έδωσες μια αστεία νότα. Μπράβο σου... έτσι να συνεχίσεις όλη την χρονιά, αισιόδοξη και χαμογελαστή έστω κι ανα τα προβλήματα μας περικυκλώνουν καθημερινά!!! Σε φιλώ. Καλή χρονιά σε όλη την οικογένειά σου. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!!
    Η ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ!!!!
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!
    ΩΡΑΙΟΙ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΣΟΥ, ΑΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ,ΠΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ ΤΟ ΚΟΛΠΟ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχαχχαχαχαα η καλυτερη αναρτηση που διαβασα τελευταια!
    να την κανω copy paste στο δικο μου blog? καπως ετσι νιωθω και εγω!
    αισιοδοξια λοιπον γιατι δεν θα κανουμε σε κανεναν το χατηρι!!

    καλη χρονια να εχεις και εσυ και η οικογενεια σου, οτι ποθειτε να σας συμβει και η φετινη χρονια να ειναι καλυτερη απο την προηγουμενη, οτι και αν σημαινει το ''καλυτερη'' για τον καθένα!

    φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις το ελεύθερο να κάνεις copy απο μένα. Θα τις πραγματοποιήσουμε παρέα μετά όμως ε;

      Διαγραφή
  8. Καλή χρονιά! Σου εύχομαι να πετύχεις όλους τους στόχους με χαμόγελο! Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου και να σε χαίρονται και εκείνοι!
    Φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολλά τα new year resolutions που έβαλες για φέτος! Σου εύχομαι να τα πετύχεις όλα!!!

    Φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό σκέφτηκα και γω. Δεν έβαζα λιγότερα. Απ' την άλλη έχω περισσότερες πιθανότητες να πετύχω κανέναν.

      Διαγραφή
  10. Καλή χρονιά με αγάπη και υγεία και όλες σου οι ευχές να πραγματοποιηθούν
    Να χαίρεσαι τους εορτάζοντες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μου αρέσει ο τρόπος που βλέπεις τα πράγματα και η θετική σκέψη! Μπράβο κοριτσάρα μου! Σου εύχομαι να φτάσεις όλους τους στόχους σου, ή τουλάχιστον τους πιο σημαντικούς από αυτούς! Συμφωνώ με τους 3 έως 11 (αχαχαχχ)! Πάνω απ' όλα όμως, να συνεχίσουμε να χαμογελάμε ε;;;; Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σου βρε Μαρακι!!! Οι στοχοι σου διαλεγμενοι ενας κι ενας!!! Ειδικα αυτος με τους τονους..γελασα πολυ! Και εγω. Στα σχολια επειδη καμια φορα μπαινω απο κινητο, δυσκολευομαι να τους βαζω.
    Μπραβο σου για την θετικη σταση που βλεπεις τα πραγματα, ετσι πρεπει. Οτι κ να γινει, θα προσπερναμε τις δυσκολιες και θα κοιταμε μπροστα!!
    Οι αποδεκτες των δωρων σου θα απολαμβανουν τα υπεροχα καλουδια που εφτιαξες.
    Να χαιρεσαι ολους τους αντρες σου που γιορταζαν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ σκληρά με τους τόνους. Που θα πάει θα συνηθίσω. Νιώθω ξαφνικά σαν το γιο μου που φωνάζει τις λέξεις. Ξανά πρώτη δημοτικού και γω.

      Διαγραφή
  13. Ααααα, συμφωνούμε!!! Άντε να τα κάνουμε τώρα! Τα καλύτερα έγραψες!
    Καλή Χρονιά όπως την επιθυμείς!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μου άρεσε ο τρόπος που βλέπεις τα πράγματα! Ίσως πολλοί από εμάς πρέπει να τα δούμε έτσι! Βέβαια μιλάμε εκ του ασφαλούς γιατί άλλο να φαντάζεσαι πως θα σου συμβούν και άλλο να σου συμβούν αληθινά! Αν όμως σου κόψουν το ρεύμα πως θα μπλογκάρεις; Ε;
    Οι στόχοι τέλειοι! Για τους τόνους θα σου πρότεινα έναν ελληνικό ορθογράφο Δες εδώ:

    http://anthomeli.blogspot.gr/2012/09/blog-post_18.html
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πρόβλημα είναι ότι προτιμώ τον Google Chrome! Θα ψάξω και για αυτό. Άσε που δεν πιστεύω ότι κανένας πια μπορεί να μιλάει εκ του ασφαλούς!Αν κόψουν το ρεύμα θα bloggάρω με καπνούς.Θα το βλέπουν τα κορίτσια που μένουν κοντά και θα γράφουν για χάρη μου. χιχι.

      Διαγραφή
    2. Ο ορθογράφος λειτουργεί με με τον chrome! Εγώ έχω και τα δύο!
      kathy by anthomeli

      Διαγραφή
  15. και βέβαια θα τα πάρω τοις μετρητοίς!!!!η υπόσχεση ,είναι υπόσχεση!!!!θα καραδοκώ για τα αποτελέσματα!!
    καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως θα τα παρουμε της μετρητοις. Ειδικά το νουμερο 8. ΘΑ ΒΑΦΕΣΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ... Ακου λέει.......

    Πολύ ωραια ιδέα παντως! θα κανω και γω ένα τέτοιο ποστ!!!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και συ Βρούτε;
      Για κάνε και συ να την τυπώσω και να την κορνιζάρω!

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά, Καλή Χρονιά, με Υγεία, Χαρά, Αγάπη και φουλ αισιοδοξία!! Συμφωνώ μαζί σου! Αλλιώς δεν την παλεύουμε...

    Ενδιαφέροντες οι στόχοι σου - εγώ φέτος για πρώτη φορά δεν έβαλα κανέναν. Ίσως μόνο το ότι υπόσχομαι στον εαυτό μου να προσπαθήσω να γελάω όσο μπορώ περισσότερο, σε πείσμα και κόντρα όλων όσων αποφάσισαν σε αυτή τη χώρα να μας σβήσουν το χαμόγελο. Πολλά φιλιά και εύχομαι το 2013 να σου φέρει όλα όσα επιθυμείς κι ακόμη περισσότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την καλύτερη δουλειά έκανες. Σιγά μην πάψουμε να γελάμε.Εκεί κόντρα να τους σπάσουμε τα νεύρα.

      Διαγραφή
  18. Στο μυαλό μου είσαι?? Μια , σχεδόν , από τα ίδια, Μαρία!
    Εύχομαι, μέσα από την καρδιά μου, να τα καταφέρεις σε ΟΛΑ!!!!!
    Καλή χρονιά να'χεις, με υγεία, αγάπη, χαρά κα ευτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το να θέτεις στόχους είναι καλό. Είναι στη φύση μας και βοηθάει πολύ στην γενικότερη οργάνωση. Οι θετικοί στόχοι είναι ακόμα καλύτεροι. Σου εύχομαι στον επόμενο απολογισμό να τους έχεις υλοποιήσει αυτούς και ακόμα περισσότερους. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Α, ιταλομαθής ε; Μιας και του επαγγέλματος και δή δασκάλα, θα σε συμβούλευα να αφιερωθείς στο στόχο νούμερο 2. Αλλά και ο νούμερο 1 ακούγεται εξαιρετικός!!!! Καλή επιτυχία με όλους τους στόχους και καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η δασκάλα μου αυτό συμβουλεύει αλλά γιατί λέω και γω τις ίδιες δικαιολογίες με τους μαθητές μου δεν ξέρω!

      Διαγραφή
  21. Καλή χρονιά Μαρία, χρόνια πολλά με υγεία, σου εύχομαι όλοι οι στόχοι σου να πραγματοποιηθούν! Καλή επιτυχία, Βικτώρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτή η ανάρτηση, εμπνέει αισιοδοξία, χιούμορ και πάλι αισιοδοξία!!!!!!!!!!1 Μπράβο σου βρε Μαρία μου, Μπράβο σου!
    Φρόντισες και το "μπάλψσες" στο τέλος ε; χαχαχαχαααα Για τους στόχους σου λέω. Όχι τίποτ' άλλο, αλλά δεσμεύεσαι ενώπιόν μας χαχαχαααα.
    Να είσαι πάντα καλά Μαρία μου και να έχεις μια όμορφη χρονιά!!!
    Φιλιά!!!
    Υ.Γ.
    Το "ζήλεψα" το δώρο της αδερφούλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπάθησα να τα μπαλώσω αλλά και μόνο που τα έγραψα εκτέθηκα τελικά. χιχι!

      Διαγραφή
  23. πολύ μου αρέσουν οι στόχοι σου για τη νέα χρονιά!!! εύχομαι να τους πραγματοποιήσεις όλους!! φιλάκια πολλά Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή χρονιά και εύχομαι να εκπληρώσεις όλους τους στόχους σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή