.

Ιδέες για το σπίτι

By 5/26/2013 , , ,

Η σημερινή ανάρτηση  έχει να κάνει με δύο ιδέες που είδα σε συγγενείς και φίλους και μου άρεσαν πολύ.
Δεν έχασα χρόνο , τα φωτογράφισα , πήρα την αδειά τους και σας τα παρουσιάζω.

                                                               Η  παλιά απλώστρα

 Όπως έχουμε ξαναπεί δεν πετάμε τίποτα. Όταν η παλιά μας απλώστρα αδυνατεί να σηκώσει τα ρούχα δεν την διώχνουμε. Μπορεί να συνεχίσει να μας είναι χρήσιμη. Εδώ βρήκε το καινούργιο της πόστο στο μποστανάκι στο μπαλκόνι. Η αγγουριά  θα αρχίσει σε λίγο να απλώνει και η απλώστρα μας θα γίνει ένα άριστο στήριγμα.




                                                             Ο ηλεκτρικός πίνακας.

Πάντα θεωρούσε κακόγουστους τους ηλεκτρικούς πίνακες. Γεμάτοι ασφάλειες και φωτάκια. Μέχρι που είδα σε κάτι φίλους καλυμμένους τους πίνακες με εικόνες. ¨Ετσι απλά μπορεί εκείνο το κομμάτι του τοίχου να μετρατραπεί σε κάτι ευχάριστο. Μία αγαπημένη εικόνα, μία φωτογραφία, ή και και μία παιδική ζωγραφιά θα δώσουν άλλο τόνο στον χώρο μας. 
Τελικά για όλα αρκεί λίγη φαντασία για να αλλάξει την καθημερινότητά μας.







                                                             Η χελώνα  γλαστρούλα

Η επόμενη κατασκευή έχει δικό μας χρώμα. Την ημέρα της μητέρας ετοιμάσαμε για την γιαγιά μια πήλινη γλαστρούλα - χελώνα. Την βάψαμε μετα παιδιά και το διασκεδάσαμε αφάνταστα. Μην διστάσετε να μετατρέψετε λοιπόν της πήλινες γλάστρες του μπαλκονιού σε παιδικούς πίνακες. Θα δώσουν χρώμα στο χώρο σας  και τα παιδιά θα ενθουσιαστούν.

       
                                                                   Καλή Κυριακή!






You Might Also Like

22 comments

  1. πολυ ωραιες αλλαγες! και η απλωστρα μετατραπηκε σε χρηστικοτατο αντικειμενο! ευγε παιδι μου ευγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με λίγο γούστο όλα φαίνονται υπέροχα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο πίνακας και η γλάστρα πολύ μου αρέσανε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Μαράκι μου... με όλα τα τρεξίματά σου αυτές τις μέρες μας έχει λείψει... ωραίες ιδέες... η χελώνα όμως φανταστική!!! Γεια στα χεράκια σας!!! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραίες ιδέες! Καλή εβδομάδα να έχεις, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαριτωμένες και λίαν .. ανανεωτικές οι ιδέες σου!!
    Να'σαι καλά! Καλή εβδομάδα να'χεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά Μαράκι η πιο όμορφη γλάστρα turtle που έχω ματαδεί!!!! Είσαι χρυσοχέρα και άξια!!!! Εύγε. Σκέψου το σοβαρά να εκμεταλλευτείς αυτό σου το χάρισμα!!!
    Και ο πίνακας μου άρεσε πολύ. Έξυπνη ιδέα για να αλλάξουμε αυτό το κακόγουστο σημείο του σπιτιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τί ωραίες ιδέες. Μπράβο! Η απλώστρα θα είναι τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραίες ιδέες.....αυτό με τον πίνακα πραγματικά το χρειαζόμαστε όλοι!!
    Αλλά και η ανακύκλωση της απλώστρας ευρηματική!
    Ε για την όμορφη γλάστρα σας τι να πει κανείς.....μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εξαιρετικες ιδεες.ευχαριστουμε που τις μοιραστηκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παρα πολυ ωραια ιδέα αυτή με τον πίνακα!!Δωσε μας περισσοτερες πληροφορίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ πρωτότυπη η ιδέα με την απλώστρα!!! Τον ηλεκτρολογικό πίνακα τον έχω καλύψει και εγώ και έγινε πολύ όμορφος!!! Προσπάθησα να βάλω το link αλλά γέμισε ένα κατεβατό η οθόνη και γι΄αυτό έσβησα το πρώτο μήνυμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μα είναι όλες τόσο όμορφες προτάσεις!
    Ειδικά ο ηλεκτρικός πίνακας που μεταμορφώνεται σε κάδρο της αρεσκείας μας σούπερ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραία, μπράβο για τις ιδέες!

    Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καταπληκτικές ιδέες... Πραγματικά, τίποτα δεν πάει χαμένο!!!
    Τον ηλεκτρολογικό πίνακα τον έχω καλύψει κι εγώ και ξέρω ότι δεν είμαι η μόνη που με ενοχλεί!!! :)
    Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαράκι πόσο δίκιο έχεις. Και εμένα μου αρέσει να δίνω χρησιμότητα σε παλιά και άχρηστα αντικείμενα. Η χελωνίτσα μου άρεσε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η απλώστρα είναι τέλεια! Κι αν ανθίσουν παραπάνω τα φυτά ούτε που θα καταλαβαίνεις οτι είναι... απλώστρα!

    Έρχομαι από το πάρτυ της Ελεάννας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. κοίτα που προχθές πέταξα την απλώστρα...γκρρρρρρρ!!!!

    Έρχομαι από το πάρτυ της Ελεάννας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η γλάστρα μου αρέσει πάαααρα πολύ!!!Πολύ όμορφες αλλαγές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καταπληκτικές ιδέες..!!! Και αυτό με τον πίνακα μου άρεσε πολύ...μάλλον θα το κάνω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή