.

Να σας κεράσω;

By 11/22/2012


Χτες ήταν η γιορτούλα μου. Δεν μπόρεσα να σας γράψω γιατί ήμουν συνεχώς στο πόδι. Είχα αποφασίσει να μην γιορτάσω επίσημα φέτος αφού έπεφτε μεσοβδόμαδα και είχα και δουλεία μέχρι τις 9. Δεν με στενοχωρούσε όμως αυτό. Γιατί θα έβλεπα τους δικούς μου και κάτι θα κάναμε.

Άλλωστε τα χαμογέλα των δικών μας ανθρώπων είναι το καλύτερο δώρο. Και επειδή θυμάμαι έντονα τα χειρότερα γενέθλια της ζωής μου όλα τα αλλά μου φαίνονται καταπληκτικά. Και ξέρετε γιατί ήταν τα χειρότερα; Γιατί ήμουν τελείως μονή. Χωρίς συγγενείς ή φίλους. Όταν σπούδαζα μια χρόνια η τύχη τα έφερε τόσο ανάποδα που όχι μόνο ήμουν μακριά από την οικογένεια μου αλλά και όλοι οι φίλοι μου ή είχαν τελειώσει την εξεταστική ή έδιναν την επομένη μέρα. Με αποτέλεσμα να μην δω κανέναν. Είναι η πρώτη φορά που το λέω. Και σε όσους  με έπαιρναν δεν το είχα πει τότε. Δεν ήθελα να νιώσουν άσχημα. Πηρά μια μικρή τούρτα και ένα κεράκι και τα πέρασα μονή μου. Κάτι που δεν σκοπεύω να ξανακάνω ποτέ στη ζωή μου.

Σήμερα όμως ήταν αλλιώς. Τα μικρά μου με καλημέρισαν λέγοντας χρόνια πολλά και μου έδωσαν φιλάκια. Το πρωί με πήραν κάτι μαμάδες από το σχολειό να μαζευτούμε για τις ετοιμασίες του παζαριού. Σιγά μην έλεγα όχι. Όλο το πρωί φτιάχναμε κατασκευούλες.  Για αυτά θα σας πω όμως άλλη φορά. Το μεσημέρι πήγα στους δικούς μου και μετά στους μαθητές μου που με χαμόγελο μου ευχήθηκαν. Και το βράδυ με περίμεναν οι δικοί μου με πίτσα! Μόνο που έγιναν όλα fast forward  μήπως και καταφέρουν να σηκωθούν τα μικρά το πρωί και προλάβουμε το σχολειό!




Να ευχηθώ και γω σε όλους τους bloggoφίλους που γιόρταζαν χτες να περνάνε καλά και να είναι ευτυχισμένοι.

You Might Also Like

29 comments

  1. Χρόνια Πολλά Μαράκι μου, να είσαι πάντα καλά και ευτυχισμένη με την όμορφή σου οικογένεια.
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χρόνια πολλάααααα !! Να σε χαίρονται και να σε αγαπάνε πολύ πολύ!! Πάντα τυχερή και γερή Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια σου πολλά Μαράκι!

    Να είσαι πάντα καλά κι ευτυχισμένη, να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

    Φιλάκια πολλά και να έχεις μια καλή και δημιουργική μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά και καλά! Να είναι πάντα γεμάτα με ανθρώπους που αγαπάς, και δημιουργικές στιγμές!

    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μόλις σε βήκα ...και γιορτάζεις;;!!! Χρονια σου πολλά !Υπέροχο το μπλογκ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά!!! Από εδώ και πέρα δε θα είσαι ποτέ πια μόνη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά Μαράκι!!! Να'σαι πάντα γερή και χαρούμενη και ποτέ πια μόνη!
    Το έχω ζήσει κι εγώ όταν σπούδαζα Αγγλία και σε καταλαβαίνω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά , με υγεία, ευτυχία. Ευχαριστούμε για το κεραστικό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια σου Πολλά και Γλυκά Μαράκι! Τι ωραίο γλυκάκι είναι αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά Μαρία μου!!Να χαίρεσαι την γιορτούλα σου πάντα με αγαπημένους ανθρώπους!!
    Καλότυχη να είσαι και πάντα με το χαμόγελο!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά Μαράκι!!Υγεία καί ευτυχία σου εύχομαι μαζί μέ αυτούς πού αγαπάς!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μ'αρέσουν οι Μαρίες που γιορτάζουν τα Εισόδεια και όχι το Δεκαπενταύγουστο μες στον κακό χαμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά Μαράκι!
    Εύχομαι να είσαι πάντα τριγυρισμένη από ανθρώπους που σε αγαπάνε και να περνάς πολύ-πολύ όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρονια πολλα και καλα! να περνας παντα τις γιορτες και τα γενεθλια σου περιτριγυρισμενη απο αγαπημενα προσωπα!! να χαιρεσαι τα παιδακια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά και καλά, με υγεία, ευτυχία και όλα όσα ποθείς για σένα και την οικογένειά σου! Ευχαριστούμε για το κέρασμα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ Μαράκι μου έχω ζήσει κι εγώ τέτοια μοναχικά γενέθλια και μάλιστα είχα φτιάξει μια τούρτα με φράουλες κι έσβησα κεράκι...
    Χρόνια σου πολλά και καλά λοιπόν, κι εύχομαι να είσαι πάντα περιτριγυρισμένη από πολύ πολύ κόσμο και την αγάπη τους!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά, Μαράκι μου!!!
    Να είσαι πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη και με τους ανθρώπους που αγαπάς γύρω σου!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια σου Πολλά φιλενάδα... Να χαίρεσαι αυτούς που αγαπάς και να σε χαίρονται!!!!
    Τι ωραιότερο δώρο απ' τις ευχές και το φιλάκι των παιδιών σου.........
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια σου πολλά Μαράκι που γιόρταζες εψές μαζί με την αδελφούλα μου.
    Να σε χαίρονται όλοι όσοι σε αγαπάνε, η οικογένειά σου, οι φίλοι σου, οι μαθητές σου.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πολύχρονη καρδούλα να σε χαίρονται όλοι όσοι σε αγαπούν γιατί είσαι απίστευτη και φυσικά να τους χάιρεσαι και συ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. χρόνια σου πολλά!!!!! έμαθα και το όνομά σου!! :) υγεία και πάντα ευτυχία εύχομαι!!! φιλάκια πολλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. χρόνια σου πολλά,να είσαι γερή και πάντα χαρούμενη-))))
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια πολλά και καλά και ποτέ μοναχικά......έστω και λίγο αργοπορημένες οι ευχές μου είναι από καρδιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά γλυκιά αγορομάνα αν και λίγο καθυστερημένα (δεν είχα ιντερνετ ). Να είσαι πάντα ευτυχισμένη και ποτέ ξανά μόνη σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μαρία μου, ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ, ΚΑΛΟΤΥΧΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!!! Δεν προλαβαίνω μέσα στην εβδομάδα να περάσω από όλα τα σπιτάκια. Οι ευχές όμως κρατάνε λέει 40 μέρες ε; Οπότε πρόλαβα!
    Πολλά φιλιά Μαρία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή