.

Το λυπημένο αρκουδάκι

By 11/20/2012 ,

Τρίτη σήμερα. Ημέρα για βιβλίο. Αλλά και παγκόσμια ημέρα για τα δικαιώματα του παιδιού. Γι' αυτό διάλεξα ένα βιβλίο που όταν το διάβασα με τα παιδιά με συγκλόνισε. Μιλάει για το λυπημένο αρκουδάκι. Μόνο που την ιστορία την φτιάχνει ο ίδιος ο αναγνώστης με τις επιλογές του. Τι έχει άραγε το αρκουδάκι; Να τον ρωτήσουν τα παιδιά τι του συμβαίνει; Θα το πουν στη δασκάλα; Και άλλες ερωτήσεις που οδηγούν σε διαφορετικούς δρόμους την εξέλιξη. Γι 'αυτό και καλό θα ήταν να διαβαστεί με ενήλικο άτομο μαζί. Άλλωστε σίγουρα θα γεννηθούν πολλές απορίες στα παιδιά που θα έπρεπε να απαντηθούν.
                                                                    


  
Το λυπημένο αρκουδάκι
Συγγραφέας: Τριβιζάς, Ευγένιος
Εικονογράφος: Ράππας, Παναγιώτης
Εκδότης: Ελληνική Σοροπτιμιστική Ένωση Ελλάδος




Το λυπημένο αρκουδάκι


Αυτό δεν είναι ένα συνηθισμένο παιδικό βιβλίο. Είναι ένα βιβλίο που αγγίζει ένα από τα πιο ευαίσθητα και επώδυνα θέματα της εποχής μας. Η κακοποίηση όμως των παιδιών είναι μια πραγματικότητα την οποία δεν επιτρέπεται να αγνοούμε.

Η Σοροπτιμιστική Ένωση Ελλάδος προτείνει να μην διαβάζουν το βιβλίο αυτό τα παιδιά μόνα τους αλλά μαζί με τους γονείς ή δασκάλους τους, ανταποκρινόμενοι στις ερωτήσεις ή απορίες τους, εάν και όταν κρίνουν ότι είναι η κατάλληλη στιγμή για να θίξουν αυτό το θέμα.

Απο το οπισθοφυλλο του βιβλιου.


Καλή σας ανάγνωση.

You Might Also Like

18 comments

  1. Πραγματικά πολύ καλή επιλογή έκανες σήμερα..
    Θα το αγοράσω σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα! Ευχαριστούμε που μας είπες για το βιβλίο. Εγώ προσωπικά δεν το ήξερα! Πριν μια δεκαετία, δεν υπήρχαν καθόλου τίτλοι βιβλίων οι οποίοι να πραγματεύονται τέτοιου είδους ζητήματα και η ανάγκη ήταν μεγάλη... Θα το ψάξω σίγουρα! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη η σημερινή επιλογή σου Μαρία μου από έναν εξαιρετικό συγγραφέα.
    Ειλικρινά ανυπομονώ να μεγαλώσει η μικρή μου για να το διαβάσουμε μαζί και να το κουβεντιάσουμε.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία επιλογή Μαρία! Το έχω το παραμύθι και είναι πραγματικά υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. όλα τα βιβλία του είναι σπουδαία,τα έχω διαβάσει ατέλειωτες ώρες στα παιδιά μου όταν ήταν μικρά και πάντα τα απολάμβανα κι εγώ!!!
    Καλώς σε βρήκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το έχω διαβάσει και είναι από τ'αγαπημένα μου!!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φαίνεται σπουδαίο! Μόλις πληρωθώ, θα πάω να το αγοράσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φαινεται απο τα βιβλια που ολα τα παιδακια πρεπει να διαβασουν καποια στιγμη! για εμας ειναι πολυ νωρις ακομη αλλα το σημειωσα ηδη για αργοτερα! ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρεσουν τα βιβλία του Τριβιζά.Ευχαριστώ για την ενημέρωση δεν το γνωριζα το βιβλίο αλλα θα το βάλω στα υπόψιν ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ενδιαφέρουσα επιλογή! Θα το έχω υπόψη μου για όταν θα μεγαλώσει λίγο η Δάειρα.
    Δεν ξέρω αν διάβασες τη σημερινή μου ανάρτηση, αλλά μιας και θίγεις το θέμα της παιδικής κακοποίησης...
    "Μόνο για φέτος στην χώρα μας έχουν καταγραφεί περισσότερες από 700 υποθέσεις παιδικής κακοποίησης, σύμφωνα με τα στοιχεία από το 'Χαμόγελο του Παιδιού', που δόθηκαν στην δημοσιότητα".
    Τι να πει κανείς; Απορώ και εξίσταμαι πώς υπάρχουν τέτοιοι γονείς που αντί να χαίρονται που είχαν την ευλογία να αποκτήσουν παιδιά, τα θεωρούν κατάρα και ξεσπάνε πάνω τους. Γιατί συνήθως η κακοποίηση γίνεται από τους ίδιους τους γονείς ή εν πάσει περιπτώσει, αν δεν γίνεται από αυτούς, που είναι αυτοί για να τα προστατέψουν; Δεν έχω λόγια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σίγουρα είναι εξαιρετική επιλογή Μαράκι μου και μπράβο σου!

    Σε φιλώ γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ καλή επιλογή, Μαρία! Να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πάρα πολύ καλή επιλογή-))))
    τα φιλιά μου-))
    α...με γειά το ωραίο σου νέο φόντο-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαρεσουν τα βιβλία του Τριβιζά.Δεν το γνωριζα το βιβλίο αλλα θα το βάλω στα υπόψιν!!Πολύ ωραίο τό νέο σου look γειτόνισσα!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο Τριβιζάς είναι φανταστικός!! Από τότε που είχα μικρά τα παιδιά μου, προτιμούσα τα βιβλία του!!Με ευαισθησία και ανθρωπιά, παρουσιάζει με απλό τρόπο, μεγάλα διδάγματα!!!Θα τον λατρέψετε κι εσείς!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν το γνωρίζω το βιβλίο Μαρία μου, αλλά είμαι σίγουρη ότι θα είναι πολύ ωραίο. Έχει και ωραίο θέμα.
    Οι επιλογές μου θυμίζουν τα "88 ντολμαδάκια" του ίδιου. Αρέσει πολύ στα παιδιά να επιλέγουν την εξέλιξη του βιβλίου.
    Φιλιά Μαρί αμου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Α, δεν μ' αρέσουν τα λυπημένα αρκουδάκια!!! Τα θέλω χαρούμενα! Βέβαια, βλέπω και το συγγραφέα, ο οποίος είναι σκέτη εγγύηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έχουμε πολλά βιβλία του Τριβιζά, αλλά όχι το συγκεκριμένο. Θα το σημειώσω προς αγορά ενόψει Χριστουγέννων. Αν και φυσικά δεν χρειαζόμαστε ειδική περίσταση για να αγοράσουμε βιβλία. Σχεδόν κάθε βδομάδα παίρνουμε ένα παιδικό και τα παιδιά κάνουν σαν τρελά. Σ'ευχαριστούμε Μαράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή