.

Το πρώτο decoupage! Και ερωτήσεις μιας πρωτάρας.

By 11/11/2012 , ,

Όπως σας είχα πει την Τέταρτη παρακολούθησα  το πρώτο μου σεμινάριο decoupage με τη Μάγια. Και όπως είπε μια κοπέλα εκεί με τη Μάγια κάνω μάγια. Γιατί στο σπίτι άρχισαν οι γκάφες.

 Ας πούμε πρώτα για το σεμινάριο. Διάλεξα  κατά λάθος να πάω την ημέρα που ψηφίζονταν τα μετρά και ο ουρανός έκλαιγε μαζί μας. Ευτυχώς ο μπαμπάκας μου με πήγε εκεί και έτσι γλίτωσα την ταλαιπωρία. Μου άρεσε παρά πολύ που χρόνια  μετά έκανα και πάλι ένα μάθημα που αφορούσε κάτι το δημιουργικό. Η κατασκευή μας ήταν ένα κουτί με χριστουγεννιάτικο μοτίβο. Έχω μεγάλη αδυναμία στα ξύλινα αντικείμενα αλλά και στα Χριστούγεννα όποτε επέλεξα να ξεκινήσω από κει.

 Θα σας δείξω  τώρα τις φωτογραφίες που τράβηξε η μαμά μου (η φωτογραφική της είναι πολύ καλύτερη από το κινητό μου). Το κακό είναι ότι η φωτογραφική της πιάνει και τα λαθάκια!




Μετά λοιπόν είπα να ξεκινήσω και μονή μου. Πηρά διάφορα υλικά αλλά προβληματίστηκα με τα χρώματα. Σκέφτηκα να πάω σε χρωματοπωλεία. Έτσι πήγα και ζήτησα ακρυλικά  στα βασικά χρώματα. Την επομένη μέρα πηγαίνοντας να ξεκινήσω πηρά είδηση ότι ήταν πλαστικά χρώματα. Τα γύρισα πίσω. Από ότι κατάλαβα πηγαίνοντας και άλλου δεν υπάρχουν στην ποσότητα που ήθελα. Άδω είναι που η πρωτάρα  αρχίζει να έχει ερωτήσεις και οι παλιοί βρίσκουν τον μπελά τους.

- Μπορούμε να δουλέψουμε με πλαστικά χρώματα; Τι προβλήματα δημιουργούνται;
-Από που προμηθεύεστε χρώματα;
- Αν παίρνεται μεγάλη ποσότητα πως την διατηρείτε;
-Στο γυαλί βάζουμε διαφορετικά;

Μην βάλω άλλες. Τι θα λέμε μετά. Στο υπόγειο έχουν αρχίσει πειράματα με διαφορετικούς τύπους χρωμάτων και πολλές γκάφες που θα αναρτηθούν τις επόμενες μέρες.

Φιλάκια πολλά.



Και μην ξεχνάτε τον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό μας   ''Το πιο όμορφο στολίδι''.

You Might Also Like

22 comments

  1. Πολύ όμορφη η πρώτη δημιουργία σου,Γεωργία!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η πρώτη σου δουλειά συνονόματη είναι φανταστική! Φαντάσου τι μέλλον έχεις ...Εγώ πάλι βρίσκω τη δουλειά αυτή με τις χαρτοπετσέτες δύσκολη και μπελαλίδικη. Είναι πιο γρήγορο να το ζωγραφίσεις.Προχώρα όμως σε ότι αγαπάς..είναι φανερό ότι έχεις ταλέντο σε αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή αρχή. Δεν μπορώ να σου απαντήσω γιατί δεν ξέρω αλλά υπάρχουν πολλές κατάλληλες για αυτό. Περιμένουμε και την συνέχεια. Φιλάκια. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ax, την εμπειρία του σεμιναρίου την έχω ζήσει! Στις ερωτήσεις δεν θα σου απαντήσω γιατί δεν είμαι και ειδήμων, αλλά εγώ αγοράζω ακρυλικά σε μικρά σωληνάρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάρα πολύ όμορφο το κουτί σου Μαρία μου!
    Είμαι σίγουρη ότι μόλις σου λυθούν οι απορίες θα φτιάξεις φανταστικά πραγματάκια!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ όμορφο!! αν και δεν έχω επιχειρήσει decoupage εγώ που χρησιμοποιώ ακρυλικά χρώματα για ζωγραφική, τα αγοράζω από εξειδικευμένα μαγαζιά ειδών ζωγραφικής! εκεί θα βρεις σίγουρα σε διάφορες ποσότητες και για διαφορετικές επιφάνειες! τώρα για τα υπόλοιπα δεν ξέρω να σου απαντήσω! :) φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο Μαρία!Πολύ ωραίο τό κουτάκι σου!Ακρυλικά χρώματα βρήκα στό Leroy,αλλά μπορείς νά αγοράσης από τά hobby stores!Εγώ κάνω αναμίξεις μόνη μου!Οπως μόνη μου έμαθα decoupage,χωρίς νά έχω κάνη καννένα σεμινάριο!Δές εδώ,http://decoupage.ning.com/,θά σέ βοηθήση πολύ!Καλές δημιουργίες γειτόνισσα!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειμαι ηδη γραμμενη στο συγκεκριμενο. Βοηθανε πολυ.Οσο για το Leroy τωρα το λεγαμε μηπως κανω μια βολτα αυτες τις μερες . Σε τι ποσοτητες τα βρηκες;Φιλακια και ευχαριστω.

      Διαγραφή
    2. Εχη ακρυλικά χρώματα σέ σωληνάρια αλλά και σέ μπουκαλάκια πλαστικά!Εχη καί χρώματα γιά γυαλί!Βερνίκi σέ σπρεί,καμβάδες,τήν Πέμπτη πού πήγα ΙΚΕΑ πέρασα καί ψώνισα καί από το Leroy!Ζήτα τό διάδρομο μέ είδη hobby!Φιλάκια γειτόνισσα!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφο το κουτί!!!
    Μπράβο!!Μην ανησυχείς θα κάνεις και μόνη σου εξάσκηση!!
    Εγώ ακρυλικά χρώματα χρησιμοποιώ από μαγαζιά για χόμπυ, από βιβλιοπωλεία!!Κάνε μια μια μικρή έρευνα αγοράς!
    Συνήθως τα βασικά χρώματα και μετά κάνω μίξεις!Μεγάλες ποσότητες δεν έχω βρει και πιστεύω δεν θα με βολέψουν κι από θέμα χώρου!!
    Καλούς πειραματισμούς σου εύχομαι κι όμορφες εμπνεύσεις!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για αρχή είναι πολύ ωραίο, μπράβο σου που τα κατάφερες!

    Φιλάκια, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλη αρχη! εμενα μια χαρα μου φαινεται αλλα η επαφη μου με το ντεκουπαζ περιοριζεται σε ενα κυκλικο ξυλινο κουτακι που ειχα φτιαξει κανα δυο χρονια πριν!
    καλη συνεχεια και γραψε μας για τα μαθηματα με την Μάγια, και εγω ενδιαφερομουν αλλα που χρονος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο το κουτί σου, λατρεύω τα ξύλινα κουτιά. Τελικά μόλις μπει ο Νοέμβριος, μας πιάνει όλους μια ανυπομονησία να γεμίσει ο τόπος με Χριστούγεννα! Καλή συνέχεια και να μας δείχνεις τις δημιουργίες σου.
    Υ.Γ. Οφείλω να ομολογήσω πως εγώ η άσχετη, δεν διέκρινα κανένα λαθάκι στο κουτί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή αρχή! Δεν έχω ιδέα τι είναι το decoupage αλλά η ανάρτησή σου μου κίνησε την περιέργεια για να μάθω :)
    Θα αναμένουμε λοιπόν να δούμε τις δημιουργίες σου.
    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μη σου πω..ίδιες απορίες έχουμε! Είναι πολύ ωραίο που πας για δημιουργικά σεμινάρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χαχαχαα πολύ μου άρεσε η ανάρτησή σου Μαρία μου! Είναι τόσο περιγραφική, τόσο γλυκιά.
    Πολύ καλά κάνεις και ρωτάς. Πώς αλλιώς θα μάθεις; Εγώ είμαι πέρα από άσχετη σε αυτό το θέμα, αλλά καμαρώνω όλες εσάς εδώ μέσα, που δημιουργείτε όλα αυτά τα όμορφα πράγματα.
    Περιμένω να δω τα έργα σου. Είμαι σίγουρη πως θα μου αρέσουν.
    Πολλά φιλιά!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλώς σε βρήκα! Το κουτί είναι εξαιρετικό!
    Να βοηθήσω, όσο μπορώ, με τις απορίες σου:
    1) Τα καλύτερα χρώματα είναι τα ακρυλικά νερού, γιατί είναι περισσότερο ανθεκτικά.Προσωπικά έχω δουλέψει και με απλά πλαστικά και δεν δημιουργήθηκε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Απλά, να ξέρεις ότι τα ακρυλικά είναι λιγότερο "βαριά" χρώματα.
    2) Αγοράζω τα βασικά χρώματα (απαλό ζαχαρί, καφέ, ώχρα, πράσινο της ελιάς,ισως και κάποιο μπλέ) από το χρωματοπωλείο και είναι της Kraft.
    3) Αδειάζω με μικρό χωνί, σε πλαστικά μεγάλα μπουκάλια φαρμακείου, και μακριά από ήλιο και υγρασία.
    4) Εαν πρόκειται να κάνεις decoupage, χρησιμοποιείς τα ίδια ακρυλικά (εφόσον ασταρώσεις τη γυάλινη επιφάνεια).
    Εαν πρόκειται να κάνεις ζωγραφική είναι ειδικά χρώματα.
    Ελπίζω να βοήθησα. Ο,τιδήποτε θελήσεις, μην διστάσεις να ρωτήσεις.
    Ολες για μία, και μία για όλες!!!!!!χαχα!!!
    Φιλάκια και να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπράβο σου για την κατασκευή και που βρήκες και χρόνο μέσα σ'όλα να παρακουλουθήσεις και μαθήματα decoupage που δεν ξέρω τι ακριβώς είναι! χε χε χε Πάντως θα θέλει σίγουρα χρόνο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα Μαρία μου!!!
    όποτε ευκαιρείς
    στείλε μου τα στοιχεία σου για την μυστική ανταλλαγη!!
    Φιλάκια!!
    marilenartspot@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλώς σε βρίσκω γιορτινή και χαρούμενη!Προβληματισμένη θάσαι πάντα όσο ασχολείσαι,γιατί όλο θα συναντάς προβληματάκια που θα ζητούν λύσεις και θάχεις απορίες,αλλά όπως λέει η Πέπη "Μία για Όλες κι Όλες για Μία!" Σου έλυσε και τις πρώτες απορίες,όπως και η Dimi, που προσωπικά θαυμάζω γιατί έμαθε μόνη(εγω δεεεννν...μ αρέσει η συντροφιά της Μάγιας)
    Καλή συνέχεια λοιπόν και θα τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή αρχή με το decoupage Μαρία μου και κοντογειτονοπούλα !!! Πολύ όμορφο το πρώτο σου έργο! Νομίζω ότι η Πέπη σε κάλυψε για τα χρώματα. Εγώ πάλι, αγοράζω μόνο ένα λίτρο λευκό ακρυλικό και το μεταγγίζω σε μικρότερα μπουκαλάκια στα οποία κάνω μίξη με χρώματα από σωληνάρια. Να έχεις τον νού σου όταν κατά καιρούς βάζει τέτοια υλικά το Llidl. Τα ακρυλικά του είναι μιά χαρά. Δεν έχω πάει ποτέ σε σεμινάριο, ούτε έχω αγοράσει ποτέ αντικείμενα από καταστήματα hobby για να τα φτιάξω (εκτός από κάτι ψιλολόγια του ΙΚΕΑ - καδράκια και κασπώ). Καλές δημιουργίες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή