.

βραβειακια

By 10/07/2012

Δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να μην έχω πολλή δουλειά αλλά να τρέχω και να μην φτάνω.
Τελικά 1 παιδί - κανένα. Τα δυο =  βουνό. Τα παραπάνω = γονείς ήρωες.

Ήθελα να γράφω πιο συχνά αλλά δεν τα έχω καταφέρει ακόμα. 
Αυτές τις μέρες μου έστειλαν βραβειακια αλλά δεν τα είχα παραλάβει. Είναι ώρα λοιπόν να ευχαριστήσω την Ασπασία από το http://my-lovable-baby.blogspot.gr/ για το βραβείο του Versatile Blogger.






Επίσης έλαβα και ένα ακόμα από το http://eimaipaidi.blogspot.gr. Ένα bloggoσπιτο με υπέροχες ιδέες.



 

Το καλύτερο είναι ότι  δεν έχουν βάλει κανόνες. Γιατί θέλω να μαθαίνετε από μένα μέσα από τις αναρτήσεις  μου.

Θα τα χαρίσω και γω αυτή τη φορά σε όσους θέλουν απλώς να μας γράψουν ένα σχόλιο .Παλιούς και καινούργιους φίλους που ίσως δεν έχω γραφτεί στα bloggoσπιτακια τους  αλλά θα ήθελα να τους γνωρίσω.

You Might Also Like

7 comments

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ!!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ πριν 10 λεπτά για τα βραβειάκια έγραφα! χεχε! Επικοινωνούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια,Γεωργία!Όμορφα τα βραβεία!Να τα χιλιάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συγχαρητήρια!! είναι πολύ όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια και από εμένα για τα βραβειάκια, να τα χαίρεσαι! Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα!Συγχαρητήρια γιά τά βραβειάκια σου φίλη μου!Νά τά χιλιάσης σού εύχομαι!Καλή εβδομάδα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή