.

Πως να διακοσμήσετε το τζάκι σας για τις γιορτές

By 12/05/2013 ,

\Χτες σας έδειξα ένα κομμάτι της διακόσμησης του τζακιού μας. Σήμερα θα σας δείξω πως το στολίσαμε αλλά παράλληλα θα δούμε και άλλες όμορφες προτάσεις για όλα τα γούστα.







Φέτος το στολίσαμε λιτά και με φυσικά και αρωματικά στοιχεία. Χρησιμοποίησα λινάτσα για βάση. Στα άκρα έβαλα τα αυτοσχέδια φωτιστικά και στο κέντρο το κηροπήγιο του παππού του άντρα μου. Του θυμίζει τόσα πολλά και του άρεσε που το βάλαμε εκεί. Πρόσθεσα τα διακοσμητικά από τα Καλάβρυτα και δυο πορτοκάλια με γαρύφαλλα. Μυρίζουν υπέροχα. Δώστε και εσείς χρώμα σε όλες τις γωνιές του σπιτιού.

Και επειδή μπορεί να θέλετε κάτι διαφορετικό για το δικό σας σπίτι σας προτείνω μερικά πανέμορφα διακοσμημένα τζάκια για να εμπνευστείτε και να δημιουργήσετε. 

                                     


Contemporary Living Room by Tacoma Interior Designers & Decorators It's The Little Things...


Ένα τζάκι με φυσικά υλικά και μπάλες κόκκινες και ασημένιες. Τα φαναράκια δίνουν ιδιαίτερο χρώμα





Eclectic Living Room by Webb City Media & Bloggers Michelle Edwards


Τα ιδιαίτερα χρώματά του (λαδι, καφέ, ασημί) το κάνουν ξεχωριστό και πρωτότυπο δεν νομίζετε; 




Traditional Living Room by Other Metro Media & Bloggers Aiken House & Gardens

Μια παραδοσιακή εικόνα βγαλμένη από παραμύθι. Πράσινο , κόκκινο, καρό. 



Rustic Family Room by Gettysburg Media & Bloggers Mustard Seed Interiors



Δεν ξέρω γιατί αυτό μου βγάζει παιδικότητα  και χαρούμενα συναισθήματα. Ιδανικό για σπίτι με μικρά παιδιά.



Traditional Living Room by Houston Interior Designers & Decorators Regina Gust Designs



Αν και τα Χριστούγεννα είναι μες στο καταχείμωνο αυτή η γωνιά φέρνει  κάτι από άνοιξη.






Contemporary Family Room


Όσοι δεν ανάβουν το τζάκι μπορούν να διασκοσμήσουν και το εσωτερικό του. Φυσικά τα κεριά είναι απαραίτητα.





Traditional Spaces by Austin Interior Designers & Decorators Dawn Hearn Interior Design


Εδώ τι να σχολιάσω το σαλόνι, το τζάκι ή τη διακόσμηση!




Traditional Living Room by Brooklyn Photographers Rikki Snyder


Και τέλος  φωτάκια και έντονο κόκκινο πάνω σε πράσινη γιρλάντα. Το αγαπημένο μου.

You Might Also Like

10 comments

  1. Καλημέρα Μαράκι μου. Και εγώ λινάτσα χρησιμοποίησα στο τζάκι φέτος. Όμορφες όμως όλες οι προτάσεις σου!! Ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη και "ζεστή" πρόταση διακόσμησης!
    Μου αρέσουν τα χειροποίητα στοιχεία αλλά και το κηροπήγιο του παππού!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαράκι μου και του χρόνου! Μου αρέσει και μένα η λινάτσα και ήταν πολύ τρυφερή σκέψη να χρησιμοποιήσετε το κηροπήγιο του παππού :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρέσει πάντα η διακόσμηση του τζακιού! Η λινάτσα πολύ μου αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτά βλέπω και τρελλαίνομαι!! Δεν ξέρω τι γίνεται με μένα, τα χέρια μου δεν πιάνουν, δεν ξέρω να ταιριάζω τα υλικά, ποτέ μα ποτέ δεν έχω ένα τέτοιο καλό αποτέλεσμα, όσο κι αν προσπαθήσω :(
    Τα βλέπω σε άλλα σπίτια ... ζηλεύω, αρχίζω τις προσπάθειες αλλά μάταια...
    Πολλά φιλιά και να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αααααααααχ τι καλα !!!!!!!!!!!! να χα και τζακι ακομα καλυτεραααααααα...........δεν πειραζει ομως καλες γιορτες με καλοριφερ χοχοχοοχοχοοχοοοοοοοοοοο...............οπως λεει και η κορη μου" εγω ειμαι απο καλοριφερ......" οταν ο μπαμπας της της ειπε οτι ειναι "απο τζακι"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ ωραια!!!Υπέροχα!!!1Περάστε και από το blog moy να παραλαβέτε το χριστουγεννιατικο βραβείο σας
    http://daddycool2403.blogspot.gr/2013/12/blog-post_7.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η διακόσμηση του τζακιού σου είναι πολύ ιδιαίτερη και προσωπική. Θυμίζει έντονα χειμώνα, κρύο αλλά ταυτόχρονα αναδίνει θαλπωρή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία!
    Και του χρόνου με υγεία!

    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή