.

Διακοσμητικά για δωμάτιο σε ναυτικό στυλ

By 3/11/2014 ,



Τα παρακάτω δωράκια φτιάχτηκαν για ένα μικρό αγόρι που βαπτίστηκε το καλοκαίρι και μένει μόνιμα στο εξωτερικό με τους γονείς του. Και επειδή η μαμά του μου εκμυστηρεύτηκε ότι θέλει να δώσει άρωμα ελληνικό και θαλασσινό στο δωμάτιο του έφτιαξα δύο διακοσμητικά εμπνευσμένα από την ελληνική θάλασσα.


Ο στολισμός του ξύλου έγινε με ζωγραφική αλλά και decoupage. Προστέθηκε σχοινί σε μπλε χρώμα καθώς και ο μηχανισμός.



Από το ίδιο σχοινί έφτιαξα μία δέστρα κουρτίνας που μοιάζει με ναυτικό κόμπο την οποία στόλισα με μία άγκυρα.


Ευελπιστώ φέτος το καλοκαίρι να καταφέρω να φτιάξω και άλλα αντικείμενα για το δωμάτιο του μικρού Νικόλα μας. Και αυτός και η μαμά του μου λείπουν πολύ.



You Might Also Like

14 comments

  1. Είναι υπέροχα! Θα ταίριαζαν πολύ στο εξοχικό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο, Μαράκι! Τέλειο το ρολόι, αλλά και η δέστρα υπέροχη!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μύρισε Ελλαδίτσα! Μπράβο Μαράκι μου. Φαντάζομαι ότι θα τα εκτιμήσουν δεόντως! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ταξιδιάρικα και τα δύο! Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάρα πολύ όμορφα!!!! Μπράβο Μαράκι!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. είναι πολύ όμορφα!!!! :) απίθανα!! εύχομαι να φτιάξεις όσα επιθυμείς, θα είναι υπέροχα γιατί έχεις μεράκι!! φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφο Μαράκι μου!! Θα σε σκέφτονται κάθε φορά που το κοιτάνε.
    Και η τεχνική ντεκουπάζ που εφάρμοσες είναι πολύ ρομαντική. Θα σε εχω υπόψιν για τον κουμπάρο μου. Ξέρεις εσυ:)))) χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία ειναι πανεμορφα και τα δυο!!!!το ρολόι ειναι τόσο ωραία η ζωγραφια του !!!!!!!μπράβο σου!!!!!!καλή σου μερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι πανέμορφα και τα δύο!! Είμαι φαν της ναυτικής διακόσμησης ειδικά το καλοκαίρι και η τελευταία μου ανάρτηση αναφέρεται σε αυτό! Την καλημέρα μου, έρχομαι από το πάρτι της Μάχης :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μμμμμμμμμμ καλοκαιράκι!!!!!!! Το μπλε το έχω συνδυάσει με το καλοκαίρι=ξενοιασά=διακοπές!!!!!
    από το πάρτυ της Mommadailylife

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ελλάδα και ναυτική διακόσμηση πάνε πακέτο! Ένα παραπάνω όταν η οικογένεια ζει μακριά από την πατρίδα! Είμαι σίγουρη ότι εκτίμησαν τα δωράκια σου που έφτιαξες με αγάπη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή