.

Τα γυαλάκια μου απο την Fimoo!

By 11/28/2012


Δεύτερη ανάρτηση σήμερα αλλά δεν μπορούσα να κρατηθώ! Παρέλαβα τα γυαλιά μου από την Fimoo! Βλέπετε είχα ενημερωθεί για την πρόσφορα τους να στέλνουν ένα δωρεάν ζευγάρι γυαλών οράσεως ή ηλίου σε κάθε καινούργιο πελάτη. Και εκεί που αναρωτιόμουν  τι να διαλέξω (οράσεως ή ηλίου) κάτι ακροβατικά του γιου μου γύρω από το κεφάλι μου έδωσαν την απάντηση. Τα δικά μου στράβωσαν αρκετά όποτε...


Ευτυχώς ήταν πολύ εύκολο να παραγγείλω. Πήγα στην σελίδα της Firmoο και βρήκα ένα ζευγάρι που να μου αρέσει. Προτίμησα μεταλλικό σκελετό. Μικρή είχα έναν κοκάλινο και από τότε δεν το ξανάκανα! Από μια συνταγή που είχα έδωσα τις μετρήσεις και να τα!





Είναι ελαφριά και με βολεύουν πολύ. Άλλωστε μιας και ήταν η γιορτή μου νομίζω ότι μια chic πινελιά στην εμφάνιση μου ήταν ότι πρέπει! Μήπως τώρα που  πλησιάζουν Χριστούγεννα να κάνετε  ένα δώρο στον εαυτό σας. Ή καλυτέρα να αφήσετε την εταιρεία να σας το κάνει πληρώνοντας μόνο τα έξοδα αποστολής; Μην τα περιμένουμε όλα από το Αϊ Βασίλη!!!

Επισκεφτείτε την σελιδα της Firmoο για να δείτε ακόμα περισσότερες προσφορές!

You Might Also Like

12 comments

  1. βρε καλο μου δεν μου ανοιγει τις φωτο να τα δω! δεν ξερω αν το εχω μονο εγω το θεμα αλλα τις αλλες φωτο στο μπλογκ σου τις βλεπω, αυτες με τα γυαλια οχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παρα πολυ ωραια ειναι! και εσυ ακομα πιο ωραια!!
    θα το κοιταξω και εγω αλλα για ηλιου! ευχαριστουμε πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. με γεια με γεια!!!! :) φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. wow,καταπληκτικό!!!!Θα πάω να δω-)))
    με γειά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με γεια! Έκανες νομίζω την καλύτερη επιλογή, σου πάνε! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με γεια και καλοφόρετα!! Παρεμπιπτόντως καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με γεια και καλοφόρετα τα καινούρια σου γυαλιά Μαράκι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με γειά με γειά Μαράκι! Δεν ξέρω, πάντως το χαμόγελό σου φωτίζει το πρόσωπό σου και τα μάτια σου μαζί! Είσαι γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με γεια σου!!!!!!!!
    Καλοφόρετα, σου πάνε πολύ!!!!!!!!!!!!!
    Ζήλεψα και θα μπω και γω να δω τα γυαλιά της εταιρείας Firmoo!!!!!
    Eυχαριστούμε πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή