.

5 τραγουδια που αγαπώ

By 3/12/2013

Αυτη η βδομάδα είναι αφιερωμένη στα τραγύδια.  Στο παιχνίδι Ηi -5 πρέπει να πούμε τα 5 τραγούδια που αγαπάμε. Ομως σήμερα είναι και ξεχωριστή μέρα για μένα.Πριν από 8 χρόνια ξεκινήσαμε με τον άντρα μου την κοινή μας ζωή. Γι αυτό και σήμερα τα παρακάτω τραγούδια του τα αφιερώνω. Καρδούλα μου χρόνια μας πολλά. 

                                        Mariah Carey - Without You




                                      Celine Dion - A New Day Has Come


                                            Listen to your heart - Roxette


                                            Andrea Bocelli - Vivo per lei



                                            Jimmy Fontana - Il mondo



You Might Also Like

21 comments

  1. Καλημέρα! Τι όμορφες επιλογές! Βάζω το πρώτο, ουάου, ρολάρω πιο κάτω ξανά ουαου! Bocceli αγαπώ! Το τελευταίο μόνο δεν ήξερα (αδιάβαστη ). Καλή συνέχεια. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα τραγούδια!! Listen to your heart ..WOW!! πολλά φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφα! Και χαρούμενη επέτειο! Χρόνια σας πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρακι μου να τα εκατοστησετε !!! Πάντα μαζί όπως λέει και το άσμα ¨ Εμείς οι δυο σαν ένα !!! ¨.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εεεεεεεεε, είσαι ερωτευμένη!!! Πάει και τελείωσε! Δεν έχω καμία αμφιβολία!
    Να είσαι πάντα καλά Μαρία μου! Να χαίρεστε την επέτειό σας μαζί για πάντα!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχ μωρε γι αυτο εβαλες αναλογα τραγουδια!
    να στε παντα μαζί, γεροί και ευτυχισμενοι και να καμαρώνετε τα παιδάκια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. με τα τραγουδια δεν το εχω καθολου!
    ειχα δουλειες με φουντες και δεν προλάβαινα να ρθω ...αν θελεις πηγαινε στην τελευταια ανάρτησή μου και στο τελος εχω λινκ με το νεο μπλογκ!κανεις την εγγραφη μοναχούλα σου και τα ξαναλέμε!φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να ζείτε πάντα ευτυχισμένοι σε ένα ζεστό και χαρούμενο σπιτικό Μαράκι μου όπου τα γέλια των παιδών σας ξυπνάνε κάθε μέρα!!!
    Πολύ αγαπησιάρικα τα κομμάτια σου! Ξεχωρίζω Roxette!!!! Τους λατρεύω!!!
    (που είναι τα ντάπα ντούπα κομμάτια που θα ακούγαμε μέσα στο αμάξι καλέ??? σε συγχωρώ λόγω επετείου!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια σας πολλά Μαράκι! Να είστε πάντα καλά και αγαπημένοι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλή επέτειο!!! για πάντα μαζί να είστε, ευτυχισμένοι και αγαπημένοι!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάντα ευτυχισμένοι, πάντα χαρούμενοι!! Οσο για τα Hi5 , το ένα καλύτερο από τ'αλλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια Πολλά και πάντα ερωτευμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά, πάντα μαζί και αγαπημένοι! Ωραία η επιλογή των τραγουδιών! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να τα εκατοστήσετε
    Όμορφα τραγούδια
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλέ τι ερωτιάρα γυναίκα είσαι εσύ; Να ζήσετε Μαράκι πάντα αγαπημένοι κι ερωτευμένοι όπως τώρα, δεν ξέρεις πόσο σας χαίρομαι, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να ζήσετε Μαρία μου, πάντα ευτυχισμένοι!!! Ωραίες και ερωτιαρικες οι μουσικές σου επιλογές!!! :)
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια σας πολλά και καλά!

    Andrea Bocelli - Vivo per lei, πόσο αγαπημένο τραγούδι είναι αυτό! Ήταν το τραγούδι που χορέψαμε με τον άντρα μου στο δικό μας γάμο (στην ελληνική του version)....

    ...όποτε το ακούω θυμάμαι, πόσο ευτυχισμένη, ερωτευμένη και γεμάτο όνειρα ήμουν και να ξαναγίνομαι έτσι...thanks για το memory!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά, Μαρία μου! Πάντα ευτυχισμένοι, ήρεμοι και δυνατοί... Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να ζήσετε πάντα ευτυχισμένοι κι ερωτευμένοι!!!!
    Φιλάκια και καλη Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια σας πολλά να ζήσετε πάντα αγαπημένοι και ευτυχισμένοι!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή