.

Βαλίτσα η σάκους ταξιδιού;

By 8/15/2013 , , ,

Επιτέλους διακοπές. Τα παιδιά είναι κιόλας στο χωριό και εμείς ετοιμαζόμαστε να τα συναντήσουμε. Πόσο μου έχουν λείψει!   Κάθε χρόνο τέτοια εποχή έχουμε την ίδια συζήτηση. Εγώ θέλω τα πράγματά μου σε βαλίτσα Spartoo . Ο άντρας μου σε σάκο ταξιδιού



Βλέπετε δεν υπάρχει και πολύς χώρος στο αυτοκίνητο και η βαλίτσα έχει όγκο, αλλά σου προσφέρει οργάνωση. Θέλω τα ρούχα Spartoo  να είναι σε σετάκια. Να την ανοίγω και να έχω μπροστά μου τα πάντα.


 Τσάντες ταξιδιού όμως χωράνε αρκετές  στο πορτ παγκαζ. Και έτσι  τα επιχειρήματά του υπερτερούν των δικών μου.





Όταν ταξίδευα σαν φοιτήτρια πάντα προτιμούσα τις βαλίτσες. Αν το ταξίδι ήταν για λίγες μέρες μία ήταν αρκετή για να χωρέσει τα πάντα. Αλλά τις περισσότερες φορές θα έμενα για αρκετό καιρό επομένως έπερνα μαζί μου τα πάντα! Αυτό σημαινε 2 βαλίτσες (μία σε κάθε χέρι), 2 σάκους ταξιδιού ( μία σε κάθε ώμο) και ένα σακίδιο πλάτης ( για μεταφορά βιβλίων) . Ήμουν υπερβολική αλλά την ώρα που ετοίμαζα τις αποσκευές δεν μπορούσα να αφήσω κάτι πίσω. Αυτή η σκάλα στο πλοίο
φαινόταν σαν βουνό που έπρεπε  να αναρριχηθώ.



Ευτυχώς που τότε δεν είχα φορητό υπολογιστή  γιατί θα έπρεπε να  κρεμάσω την τσάντα του υπολογιστή στον λαιμό.



Πάντως αυτή τη φορά  το σακίδιο πλάτης θα έχει όλα τα είδη για τίς κατασκευές μου. Τα βιβλία λέω να τα βάλω στην βαλίτσα ( αν καταφέρω τον αντρα μου να πάρω μία). Βλέπετε ο γιος μου ζήτησε να κάνει art party φέτος στο χωριό και άρα χρειάζομαι τα υλικά μου για να φτιάξουμε κατασκευές με τα παιδιά.



Εσεις τι  διαλέγετε στα ταξίδια σας;                                                   

You Might Also Like

7 comments

  1. Χρόνια Πολλά Μαρία μου!!
    Ελπίζω νά είσαι διακοπές!!!
    Καλά νά περνάς!!!Καλό Δεκαπενταύγουστο!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια σου πολλά
    Οι βαλίτσες είναι καλύτερες
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και καλά, κορίτσι μου, ό,τι ποθείς!
    Εγώ τα πάω καλύτερα με τους σάκους, έχω γίνει εξπέρ στο να τοποθετώ τα ρούχα μέσα τους έτσι που να τα βρίσκω εύκολα και να μην τσαλακώνουν.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Μαρία μου!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φέτος βαρεθήκαμε την τεράστια βαλίτσα μας που χωράει τα πάντα και επιλέξαμε δυο μικρές για καλύτερη οργάνωση... το αποτέλεσμα;;;; Γεμίσαμε ένα αυτοκίνητο τελικά με χίλιες δυο τσαντούλες, τσαντούδια. Τελικά προτιμώ τις βαλίτσες και όχι τους μικρούς σάκους!!!! Καλό ταξίδι Μαριώ μου! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια σου πολλά!!! Να περάσετε όμορφα! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όσα και ό,τι να έχω τα γεμίζω. Έχουμε μια μεγάλη σκληρή ντελσέι αλλά θέλω να πάρω και δυο μικρότερες για να παιδιά και το καθένα να έχει την δικιά του. Τώρα που δεν έχουμε πάμπερς και βλακείες μωρουδίστικες νομίζω θα τα καταφέρουμε.
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή