.

Στολίδια από πολυμερικό πηλό

By 12/10/2013 , ,

Εδώ και λίγο καιρό έχω ενθουσιαστεί με τον πολυμερικό πηλό.  Είχα φτιάξει λοιπόν μερικά στολιδάκια για το δέντρο μας όταν ήρθε στο σπίτι η αδερφή μου. Με το που τα είδε ενθουσιάστηκε.
Ζήτησε να της φτιάξω τουλάχιστον 30!


                                                                cute and girly dms 


Ήθελε να στολίσει φέτος το δεντράκι της μόνο με τέτοια στολίδια. Και φυσικά δεν θα μπορούσα να της χαλάσω χατίρι. Και έτσι άρχισε η δημιουργία.




Το πρόβλημα είναι ότι τώρα μου ζητάει και άλλα.  Νομίζω ότι και πάλι όμως δεν θα της χαλάσω χατίρι. Οπότε σύντομα θα επιστρέψω και με άλλα σχέδια.



You Might Also Like

26 comments

  1. Πολύ γλυκούλια!! Περιμένουμε και τη συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πολύ όμορφα !! Δεν βρίσκω το λόγο να χρησιμοποιήσεις αγοραστά όταν μπορείς να κάνεις τόσο όμορφα στολίδια μόνη σου! Άσε που είναι και ευχάριστα να δημιουργείς.Την καλημέρα μου και μπράβο και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τέλεια!!!μου αρέσουν πάρα πολύ!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα!! Πολύ καλή δουλειά! Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειναι υπέροχα.....το βρίσκω αναμενόμενο να σου ζητήσει κ άλλα.στρώσουν στη δουλεια λοιπόν για να πρόλαβες γιατι πολυ φοβάμαι οτι θα σου ζητήσουν κ άλλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. περιμενω και τα υπόλοιπα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! εχει 2-3 κενά το δεντράκι αλλά και παραπάνω να μου φτιαξεις θα τα στριμώξω εγώ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα είναι! Τέλεια σχεδιάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια!!!! Μπράβο βρε Μαράκι εμένα ήδη μου στολίζει το δεντράκι μου, σε ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγω πάντως που το εχω το δεντράκι ειναι ακομα πιο ομορφο απο κοντα!
    Μπράβο Μαρακι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πραγματικά εντυπωσιάστηκα!
    Είναι πάρα πολύ όμορφα, μπράβο σου βρε Μαράκι!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανεμορφα τα στολιδακια! Να τα χαιρεται η αδερφουλα σου αλλα κ εσυ κρεμασμενα στα δεντρακια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μιλαμε δεν εχουν τιποτα να ζηλεψουν απ τα ετοιμα......και δεν εχουν τιποτα φυσικα κοινο.......το χειροποιητο δν συγκρινεται.............απιθανα..........χοχοοχοοχοχοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολύ ωραία! μπράβο! και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι υπέροχα Μαρία! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι όμορφα και γλυκύτατα!!! Κι εγώ το δικό μου το κρέμασα μπροστά μπροστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το δικό μου το στόλισα Μαράκι μου. Είναι πολύ όμορφα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. To δικό μου πάντως βρήκε την θέση του στο δεντράκι της ταλιμπανούλας! περιττό να σου πω οτι ξεσηκωθήκαμε και οι δυο να φτιάξουμε και εμεις! μα είναι απίστευτα όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφα έγιναν τα στολιδάκια σου, Μαρία μου!!!! Και του χρόνου!!!
    Καλές γιορτές σου εύχομαι!!!! Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα!!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ουάου!!!!Πολύ όμορφα είναιαιαιαιαιαιαι!!!!
    Σου εύχομαι για τα Χριστούγεννα…
    Το καλύτερο που μπορεί να υπάρχει,,,
    Υγεία, ευτυχία, ικανοποίηση.
    Και αυτό - για όλη την αιωνιότητα!
    Και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος 2014!
    Θα τα πούμε του χρόνου,πολλά φιλιά! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είναι φανταστικά τα στολίδια σου Μαράκι! Εγώ τα πέρασα για αγοραστά, τόση καλή δουλειά έχεις κάνει! φιλιά και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ ωραία ιδέα, πραγματικά φαίνονται πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή