.

Οταν τα αδέρφια μαλώνουν

By 12/15/2013 ,

Σήμερα τα παιδιά ξύπνησαν με όρεξη. Και δεν ήταν για φαγητό αλλά για τσακωμό. Τυπική μέρα δηλαδή. Μετά από τόσες ώρες δουλειά το Σάββατο πόσο να αντέξεις;. Και εκεί που δεν καταλαβαίνουν με τίποτα , μα με τίποτα ανοίγω την τσάντα του μικρού και βλέπω το βιβλίο που δανείστηκε την Παρασκευή.



''Ποτέ πια δε θα μαλώσουμε'' της Στέφανι Ρόε

Και χωρίς να το ανοίξω καν υποψιάζομαι το θέμα και τα φωνάζω να κάτσουν δίπλα μου να διαβάσουμε το βιβλίο. Είχα το σκοπό μου αλλά παραλίγο να την πατήσω σαν την πονηρή αλεπού. Γιατί τα αλεπουδάκια που τσακώνονταν υποστήριζαν ότι όλα τα αδερφάκια μαλώνουν και έβαλαν στοίχημα με την μαμά τους που αρχικά κερδίζουν! Είχε αρχίσει να  με λούζει κρύος ιδρώτας και τα παιδιά να με κοιτούν πονηρά. 

Ευτυχώς η συγγραφέας με ευρηματικό τρόπο γύρισε την κατάσταση εκεί που την ήθελα. Δεν θα σας αποκαλύψω όμως τον τρόπο για να έχετε και λίγο αγωνία. Και επειδή έστω και πρόσκαιρα σταμάτησαν οι εχθροπραξίες σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Τα μουτράκια τους γαλήνεψαν και νομίζω ότι θα τους το διαβάζω κάθε φορά που τσακώνονται. Άλλωστε προτιμώ να το αντιμετωπίζουμε αγκαλιά  διαβάζοντας.

Καλή Κυριακή

You Might Also Like

13 comments

  1. Νομίζω ότι οι τσακωμοί στα αδελφάκια είναι κάτι συνηθισμένο! Έξυπνη αντιμετώπιση πάντως. Βγήκε ένα καλό μήνυμα από την όλη κατάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ενδιαφέρον ακούγεται! στο υπόψιν και αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν αντεχω αλλο αυτους τους καυγαδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφη ιδέα.
    Θα το έχω υπόψιν.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όσα βιβλία και να διαβάσουμε, τα άτιμα πάντα θα τσακώνονται:) Είναι ο κυκλος της ζωής!!! Χα χα χα
    Θα το εχω υποψιν ομως Μαράκι μου το βιβλίο!
    Φιλάκια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χα! Σε λίγα χρονάκια θα το χρειαστώ αυτό το βιβλίο! Γιατί 2 αγόρια=μόνιμη μάχη!Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μάλλον και εγω με δυο αγόρια θα το χρειαστώ στο μέλλον! Αν και ειμαι σίγουρη ότι δεν με σώζει τίποτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ενδιαφέρον ακούγεται Μαρία!!Θά ψάξω νά τό βρώ!!!Τά στολιδάκια σου καί τό δέντρο,πολύ όμορφα!!!Καί τού χρόνου!!
    Καλές εορτές!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μάλιστα!
    Να μεγαλώσει λίγο η μικρή για να καταλαβαίνει και εκείνη, γιατί προς το παρόν οι σφαλιάρες πέφτουν και οι μικρές κυρίες δεν πτοούνται και δεν χαμπαριάζουν από λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολυ ωραια η προταση σ!!! Ερχομαι απο τ τρελλοτουριστρια!!! Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νομίζω αυτό το βιβλίο θα μας σώσει !! Από το πάρτυ της τρελοτουρίστριας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ευρηματική νομίζω η αντιμετώπιση σου. Αν και μιλώ εκ του ασφαλούς καθώς είμαι μαμά μόνο μίας νομίζω ότι αυτοί οι καυγάδες ανάμεσα στα αδέρφια δίνουν την δυνατότητα στα παιδιά να διαχειρηστούν καλύτερα μια τέτοια κατάσταση και εκτός σπιτιού με κάποιο άλλο παιδί αλλά κυρίως στην μητέρα να ξέρει τι κάνει το παιδί της όταν νευριάζει, αν καταφέρουμε να τα διδάξουμε να θυμηθούν την ιστορία σε μια τέτοια στιγμή έχουμε πετύχει το καλύτερο φίλη μου!!! Θα το δωρίσω σε φίλη με αγόρια δίδυμα. Ερχομαι και εγώ από το πάρτι της τρελοτουρίστριας!!! Καλές γιορτές σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα το έχω στα υπόψιν όταν με το καλό....
    Αν και νομίζω πως οι κόντρες είναι αναπόφευκτες, καλό θα είναι να βρίσκουμε τροπους να αμβλύνουμε τις εντάσεις!
    Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου στο party μου και συγνώμη που άργησα τόσο να έρθω! Καλή χρονιά!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή