.

ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΤΩΝ ΓΕΥΣΕΩΝ

By 10/15/2014

Όταν είσαι μαμά ασχολείσαι με πολλά πράγματα. Σαν να κάνεις πολλές δουλειές ταυτόχρονα. Και σε όλες πρέπει να είσαι  ο ειδικός. Πρέπει να είσαι νοικοκυρά , να είσαι παιδαγωγός ,ψυχολόγος, crafter και φυσικά να μαγειρεύεις καλά.

Στις μέρες μας οι μαμάδες  και γενικά οι γυναίκες ψάχνουν συνταγές πέρα από τα καθιερωμένα. Συνταγές με φαντασία αλλά και εύκολες γιατί έχουν  πολλά στο μυαλό τους.  Θέλουν όμως  να έχουν και μία ιστορία. Πώς παλιά έπαιρνες την συνταγή από τη θεία, τη γειτόνισσα , τη φίλη και σου έλεγαν καθώς την έγραφες και την ιστορία της; Έτσι και τώρα για να γίνει δική σου και να νιώσεις άνετα μαζί της πρέπει να έχει κάτι οικείο.

Γιατί σας τα λέω όλα αυτά; Μα για να σας μιλήσω  για μία από τις αγαπημένες μου food bloggers. Την αγαπημένη μας Ερμιόνη Τυλιπάκη. Μία εργαζόμενη μαμά, που οπως λέει η κουζίνα του σπιτιού είναι ο αγαπημένος της χώρος, το βασίλειό της. Εμείς την  γνωρίσαμε μέσα από το blog της «The one with all the tastes» και την αγαπήσαμε τρελά. 




                                             Μαγευτήκαμε από τις συνταγές για παιδιά!






                                         Ζήσαμε και εμπνευστήκαμε από τα πάρτι της.




                                                     Φτιάξαμε τα πιο εύκολα μπισκότα!


                                 

                                         


                                     Κεράσαμε τους συμμαθητές μας  τρουφάκια



                                                                     Τρουφάκια

                        

                                                Βγήκαμε ασπροπρόσωποι σε γιορτές με εύκολες συνταγές






Και τώρα νιώθουμε πολύ χαρούμενοι με το καινούριο της ξεκίνημα. Εδώ και λίγες μέρες κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ψυχογιός το βιβλίο της. Λέγεται ''ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΤΩΝ ΓΕΥΣΕΩΝ'' και είμαι σίγουρη ότι θα το αγαπήσετε και εσείς.





Εμένα με ενθουσίασε το γεγονός ότι θα βρίσκεται ανα πάσα στιγμή στο ράφι της κουζίνας μου ένα βιβλίο με τις αγαπημένες μου συνταγές. Γιατί συνήθως τις εκτύπωνα και μετά έχανα τα χαρτιά. Ναι μου αρέσει να ψάχνω για νέες ιδέες αλλά το βιβλίο είναι για μένα πολύτιμος θησαυρός. 
Να ευχηθούμε λοιπόν στην Ερμιόνη καλοτάξιδο το βιβλίο της  και να σας ενημερώσουμε ότι σήμερα στα Public στο Συνταγμα στις 19:00 το απόγευμα η Ερμιόνη θα παρουσιάσει το βιβλίο της. Ομιλητές στην εκδήλωση τρεις υπέροχες κυρίες:
Η  Ασπασία Κάντα, blogger, www.mylovablebay.com
Η  Θέμιδα Καρδιόλακα, συγγραφέας
Η  Αθηνά Πάνου, συγγραφέας και blogger, www.sugarbuzz.gr






Θα είναι μία μαγική βραδιά που σας προτείνουμε να μην χάσουμε!



You Might Also Like

4 comments

  1. Η Ερμιόνη είναι εξαιρετική και ως μαγείρισσα και ως άνθρωπος. Της εύχομαι ότι καλύτερο αν και την ώρα της εκδήλωσης έχω μάθημα και δεν μπορώ να λείψω. Θα είναι σίγουρα μια καταπληκτική βραδιά^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλη αρχη, καλοταξιδο το βιβλίο της αγαπημενης μας Ερμιόνης!
    Καλο απόγευμα :)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη παρουσίαση Μαράκι μου!!! Η Ερμιόνη αξίζει κάθε επιτυχία και αναγνώριση γιατί είναι και ταλαντούχα και γλυκός άνθρωπος. Συμφωνώ μαζί σου. Και εγώ θελλω τυπωμένες τις συνταγές και λατρεύω να έχω βιβλία μαγειρικής στην κουζίνα μου. Πόσο μάλλον όταν είναι αγαπημένες φιλης blogger:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δυστυχώς δεν κατάφερα να είμαι εκεί και ειλικρινά νιώθω ότι έχασα μια πολύ αξιόλογη παρουσίαση. Η Ερμιόνη δεν νομίζω ότι χρειάζεται συστάσεις, γιατί έχει αφήσει το στίγμα της ως food blogger. Της εύχομαι κάθε επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή