.

Spy game

By 11/10/2014 ,



Όταν βρέχει  και δεν μπορείς να βγεις έξω, τα παιδιά ή καθηλώνονται μπροστά στην τηλεόραση ή αρχίζουν τις σκανταλιές και τους τσακωμούς.  Μόνο αν καταφέρεις να τους απασχολήσεις μπορείς να γλυτώσεις τους καυγάδες.  Έτσι αυτό το Σαββατοκύριακο ετοιμάσαμε ένα παιχνίδι κατασκόπων.



Οι αποστολές

1. Πέρνα αργά τις νάρκες (κουκλάκια). Μην τις ακουμπήσεις γιατί θα εκραγούν!!!
2. Μπορείς να περάσεις τις ακτίνες λέιζερ. Σκέψου τον δρόμο που θα πάρεις.
3. Εξουδετέρωσε τις βόμβες (μπαλόνια). 
4. Πάτα πάνω στους βράχους (μαξιλάρια) και διέσχισε το ποτάμι.
5. Πέρνα το τούνελ (κάτω από το τραπέζι και τις καρέκλες).
6. Τακτοποίησε ποιος είσαι και μπες στο αρχηγείο (αποτύπωμα χεριού).



 Η προετοιμασία των παιχνιδιών



Το






               Οι πράκτορες ντύθηκαν κατάλληλα, πήραν και το ανάλογο ύφος και είναι έτοιμοι.

      


Το παιχνίδι









Φτιάξτε και το δικό σας παιχνίδι κατασκόπων και στείλτε μας φωτογραφίες στο parentslandgr@gmail.com . Είμαι σίγουρη ότι θα διασκεδάσετε πολύ! 




You Might Also Like

9 comments

  1. τελειο!!! πολυ μου αρεσουν οι μικροι κατασκοποι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά, κι εγώ θα έπαιζα!!! Μπράβο για την ευρηματικότητα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχαχαχαχ πολύ καλό !!! Και πόση ώρα μάζευες μετά??? Οι βοήθησαν και οι μικροί κατάσκοποι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο! Πολυ ευρηματική! Πως φαίνεται οτι είσαι αγορομανα, σωστα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Μαρία!! Super το παιχνίδι που ετοίμασες.Οι κατάσκοποι θα πρέπει να το καταχάρηκαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά δεν παίζεστε !!! Θα είχε τρελό γέλιο με τα παιδιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έλα ρε Μαράκι!!! Τέλειο παιχνίδι και με πολύ γέλιο αλλά και ...μυστήριο!!! Εγώ που έχω μικρό σπιτάκι δεν θα είναι εξίσου πετυχημένο αλλά θα το δοκιμάσω σίγουρα!! Χα χα χα. Γελάω μόνο με τη σκέψη γιατί στο "ζεστο-κρυο" όταν παίζουμε πέφτει πολύ γέλιο:)
    Φιλιά πολλα κοριτσάρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή