.

Στα εγκαίνια του Christmas factory

By 12/07/2016 , , ,

Πριν λίγες μέρες είχαμε τη χαρά να κερδίσουμε  σε ένα διαγωνισμό που διοργάνωσε  το happymumangie. Μια διπλή πρόσκληση για το Christmas factory. Αρχικά  θα πηγαίναμε οικογενειακώς. Αλλά ο ένας μου ο γιος ήταν άρρωστος και έτσι καταλήξαμε μόνο εγώ και ο μικρός μου στα εγκαίνια το Σάββατο.  Παρόλο που λειτουργεί τόσα χρόνια ήταν η πρώτη φορά που πηγαίναμε και ήταν όλα μαγικά. 




Στην πίστα πάνω γίνονταν παραστάσεις από διάφορες ομάδες κρατώντας το ενδιαφέρον του κόσμου αμείωτο.


Ο γιος μου επέμενε να ανέβουμε στην ρόδα.  Δεν μπορούσα να μην του κάνω το χατήρι αν και για πρώτη φορά φοβήθηκα λίγο και βρέθηκα να τον κρατάω αγκαλιά. Δεν χρειάζομαι μου λέει να με κρατάς. Δεν το κάνω για σένα για μένα το κάνω του απαντώ. Και όταν λες έτσι στα παιδιά πρέπει να είσαι έτοιμος για κάθε απάντηση. Γιατί αν πέσουμε πιστεύεις ότι μπορώ να κρατήσω όλο αυτό το βάρος;  Καλύτερα να κοιτάω τη θέα.





Με το ζόρι κατάφερα να πάρω μια δυο εικόνες από ψηλά. Κρίμα γιατί η θέα ήταν υπέροχη.









Το δέντρο φωτίστηκε και δεκάδες φαναράκια γέμισαν τον ουρανό. 



Οι δωρεάν δραστηριότητες είναι αρκετές και εξαιρετικά ενδιαφέρουσες για κάποιον που θέλει να κρατήσει το κόστος χαμηλά. Φουσκωτά, ζωγραφική, photo booth, ξύλινα παιχνίδια για μικρά και μεγάλα παιδιά και οι κοπέλες πρόθυμες να παίξουν, να σε φωτογραφίσουν πάντα με χαμόγελο.



















 Ο στολισμός του χώρου σε πάει σε μια παραμυθοχώρα. Και ξωτικά τριγυρίζουν, παίζουν και φωτογραφίζονται μαζί σου.






Πήγαμε βόλτα με το τρενάκι  και είδαμε λίγο μικρο Νικόλα στο σινεμά του πάρκου. 


  




Λιώσαμε μπροστά στη σοκολάτα και τα άλλα γλυκίσματα. Γελάσαμε καθώς του βουτούσα συνέχεια nachos.
Επισκεφτήκαμε  το εργαστήρι του Αη Βασίλη, φτιάξαμε κονκάρδες και γράψαμε γραμμα.
Ψωνίσαμε δωράκια για τους φίλους μας και.......................




Μαγευτήκαμε από τα πυροτεχνήματα!!!!

Ευχαριστούμε πολύ το Christmas Factory  και το happymumangie




You Might Also Like

4 comments

  1. Μπράβο Μαρία μου! Χαίρομαι που περάσατε τόσο όμορφα! Πάντα τέτοια και του χρόνου με υγεία! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πήγε η μικρή μου με τον παιδικό σταθμό. πέρασε φανταστικά και τώρα βλέπω το γιατί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ τι καλά Μαράκι! Εσύ έβγαλες περισσότερες φωτογραφίες από μενα..χιχιχι πήγαμε κι εμείς την Κυριακή και μας άρεσε για μια ακόμα χρονιά! Την επόμενη φορά σας εύχομαι να πάτε οικογενειακώς και να περάσετε ακόμα πιο υπέροχα! φιλάκια και καλές γιορτές να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ, και είδα πυροτεχνήματα στο βίντεο, μα δυστυχώς, δεν μου παίζει... Κρίμα...
    Πάντως, η xmas απόδραση ήταν ό,τι χρειαζόμουν τώρα! (Έστω και μέσα από την οθόνη του pc!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κοριτσάρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή