.

String art (κατασκευή με καρφάκια και κλωστές)

By 7/07/2012

Πριν απο πολλά χρόνια έβλεπα τη μαμά μου να παίρνει ένα κομμάτι ξύλο, να καρφώνει και να παίζει με τις κλωστές φτιάχνοντας απίθανα σχέδια.
Προχτές αποφάσισα να κάνω και γω ένα.





Για να δούμε λοιπόν πως φτιάχνεται. Εγώ χρησιμοποήησα έναν πίνακα ανακοινώσεων με φελλό.Αλλά το ξύλο είναι άλλο πράγμα.Θέλουμε επίσης καρφάκια ,σφυράκι,κλωστές , χαρτόνι να κρύψει το φελλό και το πατρόν.


Βάζουμε το πατρόν στο φελλό και στερεώνουμε με τα ακριανά καρφάκια


  Τοποθετούμε και τα υπόλοιπα όπως δείχνει το σχέδιο.Προσοχή ο φελλός δεν είναι σταθερός. Βάλτε μικρά καρφάκια.Στο ξύλο η τοποθέτηση είναι πιο δύσκολη αλλά το αποτέλεσμα είναι καλύτερο.Και αντι για χαρτόνι ντύστε το ξύλο με ύφασμα ή βάψτε το ανάλογα με το σχέδιο.


              Στη  συνέχεια αφαιρούμε το πατρόν και βάζουμε τις κλωστές σύμφωνα με τις οδηγίες.


                                   Το συγκεκριμένο σχέδιο μπορείτε να το βρείτε εδώ
 Το ψαράκι  είναι ένα από τα απλά σχέδια που είχε φτιάξει η μαμά μου και το έχω στο δωμάτιο μου.


Αυτά προς το παρόν. Μόλις προμηθευτώ ξύλο θα κάνω κάτι πιο δύσκολο αυτή την φορά.

Ελπίζω να σας άρεσε.

You Might Also Like

13 comments

  1. Πολύ ωραίο! Θέλω να το δοκιμάσω κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία η ιδέα σου. Είναι πράγματι από τις πιο όμορφες ενασχολήσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν το έχω με το σχέδιο καθόλου και θαυμάζω όσους ασχολούνται και τα καταφέρνουν τόσο καλά όσο εσύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστω για τα καλα σας λογια.Μου δινεται τη χαρα να συνεχισω για πιο δυσκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κάτι παρόμοιο είχα κάνει μικρή αλλά δεν θυμόμουνα οως γίνεται! Το πατρόν πως το αφαιρείς αφού τα καρφακια έχουν χοντρά κεφαλάκια;
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kathy μου δυστυχως δεν βγαινει και με τη μια ,κομματακι κομματακι.Αλλα απο το να μετραω με τις ωρες τις κουκιδες και τις αποστασεις οπως εκανε η μαμα μου προτιμω να χρησιμοποιω το πατρον και να το κοβω λιγο λιγο.
      Φιλακια

      Διαγραφή
  6. Αυτή η τεχνική μου αρέσει πάρα πολύ και πάντα ήθελα να ασχοληθώ. Μου φαίνεται όμως λίγο δύσκολο. Θα το προσπαθήσω κάποια φορά. Το καραβάκι πολύ όμορφο.Περιμένουμε και καινούρια σχέδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινακι μου γι' αυτο το απλο σχεδιο δεν χρειαζεται πανω απο μιση ωρα.Τωρα για τα πιο δυσκολα θα δουμε στο μελλον.Φιλακια.

      Διαγραφή
  7. Δεν έχω λόγια..κάτι τόσο απλό και εντυπωσιακό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είσαι ταλέντο! Μου άρεσε πολύ αυτή η τεχνική! Θέλω να δω κι άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή