.

Πέντε πράγματα που αγαπώ στο σπίτι

By 2/25/2013


Οταν η Γεωργία έβγαλε αυτο το παιχνίδι ( HI - 5 Φωτο) ενθουσιάστηκα. Και άρχισα να σκεφτομαι τι θα φωτογραφίσω. Τα 2 πραγματα που επέλεξα είναι γωνιές που δημιουργήθηκαν τελευταία και με τις οποίες έχω ενθουσιαστεί.


Η πρώτη είναι μία ανθοστήλη που είχα αγοράσει όταν παντρεύτηκα και που πότε δεν της είχα βάλει κάποιο φυτό. Ελπίζω να μην το μετανιώσω και δω μία μέρα την ανθοστήλη κάτω και μία μπάλα δίπλα της!


 Τα επόμενα κομμάτια είναι απο την συλλογή μου Swarovsky! Ναι έχω πάθος. Τα συγκεκριμενα κομμάτια ήταν δώρο όταν γέννησα τα μωρά μου και τους έχω ακόμα πιο μεγάλη αδυναμία.


Αυτό είναι ένα ενθυμιο απο το Μαυρίκιο. Και είναι σημαντικό γιατι ο άνθρωπος που το έφτιαξε ήταν κωφάλαλος και ζουσε φτιάχνοντας τέτοια αντικείμενα. Μας ζήτησε να γράψουμε τα ονόματά μας και σε λίγα δευτερόλεπτα μας το είχε έτοιμο.



Αυτην την γωνίτσα στο μπάνια την έφτιαξα εχτές. Θα βάλω τα καλλύντικα που χαρίζει η αδερφούλα μου !!!



Και τέλος το κρεβάτι το επέλεξα γιατί νιώθω να μου λείπει.  ΝΥΣΤΑΖΩ!

                                                Καλό Βραδυ!









You Might Also Like

36 comments

  1. αυτο το παπλωμα μου αρεσει πολυ! την αλλη φορα που θα ερθω θα μου το δωσεις να κοιμηθω μαζί του;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαράκι μου τι ωραία τα κομμάτια απο swarovsky, πόσο γλυκά! Αλλά κι αυτό που σας έφτιαξε ο κωφάλαλος είναι όντως πολύ ιδιαίτερο, χαίρομαι που ενθουσιάστηκες με το παιχνίδι, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία είναι πολύ όμορφα όλα. Και το bonsai σου και τα Swarovsky και το ενθύμιο από το Μαυρίκιο (φωτό μας έχεις δείξει?) Το κρεβάτι σου μου θύμισε πάντως ότι πρέπει να επισκεφτώ και το δικό μου γιατί είναι αργά. Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις εχασα τις φωτογραφιες. Τις ειχα περασει σε cd και δεν το βρισκω. Βρηκα τα αρνητικα προσφατα ομως και θα τις εκτυπωσω παλι. Τοτε θα κανω σιγουρα αφιερωμα.

      Διαγραφή
  4. τι υπέροχα που είναι όλα!!! τα swarovsky είναι φανταστικά!!! καλή εβδομάδα Μαρία μου, φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία όλα και ιδιαίτερα η γωνίτσα σου! Καλό βράδυ Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Την ανθοστήλη την βλέπω να "κλαίει" με δυο αγόρια μες το σπίτι:)
    Το κρεβάτι και δικό μου αγαπημένο! Το πρωί δεν θέλω να το αποχωριστώ και το βράδυ το ζητάω σαν τρελή!!! Η γωνίτσα των καλλυντικών σου πολύ "ζεστή". Και το ενθύμιο από Μαυρίκιο πολύ ιδιαίτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μαμα παντως θα κλαιει σίγουρα. Την εχω βαλει σε μια γωνια αλλα ποτε δεν ξέρεις.

      Διαγραφή
  7. Kαλημέρα! Εγώ κόλλησα με τα swarovski και το συμβολισμό που έχουν με την γέννηση των παιδιών σου! Ξεκίνα να ετοιμάζεις τα βιβλία τώρα! Είδες μας σπαζοκεφαλιάζει η Γεωργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατι εχω σκεφτει και για τα βιβλια. Στα φαγητα ναδω που πρεπει να τα φτιαξω!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφα όλα! Η δε γωνίτσα του μπάνιου υπέροχη! Με κέρδισε όμως το μπονσάι! Το δικό μας είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση, καράφλιασε το καημενούλι μου... Μήπως έχεις καμιά συμβουλή μπας και το σώσουμε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχως εκτος απο το ποτισμα αραια και που που κανουμε δεν εχω κανει κατι ιδιαιτερο για να σε βοηθησω.

      Διαγραφή
  9. Ολα γλυκά κι όμορφα! Μου άρεσε πολύ η ανθοστήλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολυ ενδιαφέροντα όλα.Το κάθενα με τη σημασία του.Ξεχωρισα το ενθύμιο του Μαυρίκιου για τον άνθρωπο που τα φτιάχνει!Μπράβο του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφα τα αντικείμενα που επέλεξες να μας παρουσιάσεις, καθώς και οι λόγοι που τα καθιστούν αγαπημένα!
    Πολλά φιλιά Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ομορφα αντικείμενα διάλεξες να μάς δείξεις, Μαρία! Το καθένα με τη δική του ιστορία! Καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγώ διαλέγω το κρεββάτι γιατί σε καταλαβαίνω Α Π Ο Λ Υ Τ Α!!!! Πολλά φιλάκια
    Περιμένουμε τις επόμενες αναρτήσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωραία η ανθοστήλη και το λουλούδι σου!! Κρύψεεεε μπάλες! :)) Μιλάω ως παθούσα!!
    Τα συγκεκριμένα Swarosvky είναι σκέτη γλύκα και το ενθυμιο ξεχωριστό!!
    Καλό ξημέρωμα!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια σου Μαρία μου! Εγώ λέω να απαγορεύσεις τις μπάλες μέσα στο σπίτι γιατί δε θα "κλαις" μόνο την ανθοστήλη αλλά και τα Swarovski. Τελικά αυτό το παιχνιδάκι μας κάνει όντως να γνωριστούμε καλύτερα μεταξύ μας. Π.χ. σήμερα έμαθα ότι πήγατε honeymoon στον Μαυρίκιο και ότι έχεις αδερφή :) Πολύ όμορφη και η γωνιά στο μπάνιο.

    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαράκι πολύ "χουχουλάρικο" το βρίσκω το σπιτάκι σου! Τα swarovsky τα λατρεύω κι εγώ. Η γωνιά στο μπάνιο μου αρέσει πολύ, αλλά για εμένα είναι όνειρο θερινής νυκτός, γιατί η κόρη μου δεν μου αφήνει καλλυντικό για καλλυντικό! Πρέπει να τα κρύβω συνέχεια, και είναι μονο 6! Ωχ τι με περιμένει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Α, να μας δείξεις οπωσδήποτε φωτό από Μαυρίκιο όταν τις βρεις!
    Και ανθοστήλη και swarovsky και μπάλα γίνεται; Το νου σου!
    Η γωνιά του μπάνιου πολύ όμορφη!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαράκι μου πολύ όμορφη η γωνίτσα που έφτιαξες στο μπάνιο.
    Έχω και εγώ ένα μπονσάι που όμως το έβαλα σε πιο μεγάλη γλαστρούλα και όλο μεγάλωνει πιο πολύ.
    Ωραίο αυτό το παιχνιδάκι που παίζετε εμένα για να πω την αλήθεια με άγχωσε.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα Μαρία μου! Χαίρομαι που σε γνώρισα καλύτερα μέσα από το παιχνίδι σας!!! Τι όμορφη η συλλογή σου με τα swarovski!!! Και η γωνίτσα στο μπάνιο πολύ ζεστή!!!
    Το ενθύμιο από Μαυρίκιο, απλά μοναδικό!!!!!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όμορφες οι γωνιές σου...... Και ειδικά αυτή με την ανθοστήλη και το φυτό!!!! Λατρεύω τις ανθοστήλες!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. υπέροχα όλα Μαρακι μου μαγέυτηκα με τις πανεμορφες γωνίτσες σου και τη συλλογή σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Mαράκι μου, πολύ όμορφες οι γωνιές και τα αντικείμενα!
    Να είσαι καλά και να τα χαίρεσαι!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μαρία μου σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λόγια!! Με συγκινούν! Το επιπλακι στο μπάνιο πολυ καλο.. Έχω κ εγω παρόμοιο!! Το μπονσαι μόνο τύχη θα σου φέρει !! Το σουβενίρ απο μαυρικιο φοβερο!! Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλησπέρα Μαρία μου!!Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου αντικείμενα και ο τρόπος που τα παρουσίασες! :) Καλή τσικνοπέμπτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή