.

Τα πρώτα μπανάκια

By 6/30/2013

Επιτέλους  μετά από μερικές καλοκαιρινές ιωσούλες έφτασε η ώρα για τις πρώτες βουτιές. Είναι δυνατόν να ζούμε σε αυτή τη χώρα με τις ατελείωτες παραλίες και να κανουμε μόνο 10 μπάνια τον Αυγουστο;




Η  καλύτερη  ώρα είναι για μας το απόγευμα κατά τις 6. Εκεί που μαζί με τον καυτό ήλιο αναχωρούν και οι περισσότεροι λουόμενοι. Ετσι είναι ιδανικά για τα παιδιά.



Η θάλασσα γαλήνια σε δροσίζει.




Και πριν φύγουμε ο ήλιος παίζει με τα σύννεφα και μας χαρίζει εικόνες που μαγεύουν.




You Might Also Like

17 comments

  1. Τι όμορφες εικόνες!!! Κι εγώ τέτοιες ώρες προτιμώ να κολυμπώ, είναι πιο ήσυχα και η θάλασσα πιο ζεστή.
    Καλές βουτιές και καλό καλοκαίρι! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι φωτογραφίες σου είναι καταπληκτικές Μαρία μου!!!
    Ωραίο ηλιοβασίλεμα!!!!Στό Μπαλί είναι?
    Καλά μπάνια!!!!Καλό καλοκαίρι!!!Φιλιά από τήν απέναντι παραλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντε καλη αρχη Μαρακι μου. Να τα εκατοστησετε τα μπανακια σας φετος!!!! Πολυ ομορφες οι φωτογραφιες σου. Ποσο τυχερη εισαι που ζεις κοντα στη θαλασσα και μπορεις να απολαμβανεις απογευματινα μπανακια με τη δυση του ηλιου να σας συντροφευει:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. απιστευτες εικονες Μαρακι μου!
    πολυ ζηλευω! εμεις βλεπεις για να παμε τετοια ωρα στην παραλια λιγο δυσκολο καθως η μικρη κοιμαται και αν ξυπνησει καλες 5.30 που να προλαβεις να προφτασεις παραλια! πολυ θα μου αρεσε το απογευματινο μπανιο ομως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ βαχ..! Είναι γαλήνια αυτή η ώρα όπως και η πολύ πρωινή! Αφού είστε κοντά μην αφήνετε τις ευκαιρίες!! Καλά μπανάκια Μαρία μου..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλη αρχή στα μπανια σας.Εμείς ξεκινήσαμε από αρχές Μαίου και τα παιδάκια μας έχουν κάνει καμιά 25αριά.Η ώρα η βραδινή είναι απόλαυση. Πάντα τελευταίοι φεύγουμε από τη θάλασσα.Αν δε δω το ηλιβασίλεμα δεν βγαίνω από το νερό. Πράγματι ζουμε σε μαγική χώρα και πρέπει να το εκμεταλλευόμαστε το καλοκαιράκι μας .Οι φωτογραφίες σου ειναι καταπληκτικές !!!! Σε ευχαριστώ πολύ και για το βραβειάκι Μαρία μου...Καλη συνέχεια στα μπανάκια σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία μου απόλαυση οι φωτογραφίες σου!!! Τι τυχεροί που είμαστε όντως. Και εμένα αυτή η ώρα μου αρέσει στην Αθήνα... στην Χαλκιδική προτιμώ το πρωί!!! Καλά μπάνια!!!! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θαλασσίτσα! Καλή αρχή με τα μπάνια, μιας που μένετε πολύ κοντά σε τόσο όμορφες παραλίες!!! Πολλά φιλάκια, σ'ευχαριστώ για την έρευνα για το θέμα μου με τα γενέθλια, σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ βαχ. Θα κάνω υπομονή μέχρι τον Αυγουστο..Ο μικρός βέβαια παραθερίζει ήδη στο νησί. Εγω ώς εγκυούλα δεν τολμώ να κάνω μπάνιο στις Αθηναικές παραλίες. Οπότε θα περιμένω..προς το παρόν μπάνιο στην μπανιέρα..χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή αρχή στα μπανάκια σας!! Καλό καλοκαίρι, καλή εβδομάδα και καλό μήνα, Μαρία μου!
    Οι φωτογραφίες σου υπέροχες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Α τι ωραία!! Καλή αρχή λοιπόν και καλά μπανάκια!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφες φωτογραφίες Μαρία μου. Καλό καλοκαίρι ας έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφα!!! Καλά μπανάκια εύχομαι!!! Να έχεις έναν όμορφο μήνα, φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι ωραίες φωτογραφίες!
    Πολύ ατμοσφαιρικές!
    Καλή αρχή στα μπανάκια σας λοιπόν! Πράγματι τα απογευματινά μπάνια είναι ιδανικά για οικογένειες με μικρά παιδάκια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ, τι ωραίες φωτογραφίες! Καλή αρχή στα μπανάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαρία μου, δυστυχώς οι καλές ατέλειωτες παραλίες είναι όλες πολύ μακριά από την Αττική και δεν είναι εύκολα προσπελάσιμες σε καθημερινή βάση. Οι εδώ παραλίες είναι όλες συμβιβασμός. Για αυτό και καταλήγουμε οι περισσότεροι να κάνουμε μόνο 10 μπανάκια τον Αύγουστο, όταν πάμε διακοπές.

    Καλά μπανάκια λοιπόν και καλό καλοκαιράκι. Οι φωτογραφίες σου πολύ ατμοσφαιρικές.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφα χρώματα!! Καλά μπανάκια λοιπόν και καλώς σε βρήκα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή