.

Πρωτάκια και ξύσματα.

By 6/08/2013 ,

Τώρα που τελειώνουμε την  πρώτη Δημοτικού είπα να κάνω έναν απολογισμό. Καλά δεν την τελειώνω εγώ αλλά και εμένα μου ξεφεύγει να μιλάω στον πληθυντικό όπως σε πολλούς γονείς.

Άρχισα λοιπόν να μετράω.
56 μολύβια,
23 γόμες,
12 ξύστρες,
5 κουτιά ξυλομπογιές και
7 κουτιά μαρκαδόρους.

Όλα αυτά χρειάστηκε το παιδί μου  για να μάθει τις πρώτες του βασικές γνώσεις. Βιβλία να έγραφε δεν θα ήθελε τόσα! Οσες έχουν ή είχαν παιδιά στη  πρώτη με καταλαβαίνουν. Έδινες το πρωί 2 μολύβια και γύριζε μισό. Και καλά αυτά που χάνονταν. Τα μισά πότε πρόλαβαν και μίκρυναν έτσι. Η γόμα που χρησιμοποιούσα και ήταν η τελευταία μου και την έδωσα το πρωι  πως γύρισε  πως γύρισε  τόσο μικρή και στρογγυλεμένη;

Μην το ψάχνετε δεν έχει νόημα. Πάντα υπάρχει η δικαιολογία. Αλλά και η απάντηση της δασκάλας ότι όλο το τμήμα αρέσκεται να ξύνει ταυτόχρονα. Είναι από τα λίγα πραγματα που απολαμβάνουν να κάνουν σαν ομάδα. Α και να φτιάχνουν μακαρόνια. Με τις γόμες.Τώρα τελευταία η δασκαλα θα ψάχνει τις λευκές κόλλες. Ερχονται καθημερινά σε μας αλλά και σε άλλα σπίτια σε μορφή καραβιών (στόλο έχουμε)

Οπότε και εγώ το σκέφτηκα και αποφάσισα να του δίνω όσα θέλει αρκεί να μου επιστρέφει τα ξυσίματα και τα σβησίματα. Και φυσικά θα τα εκμετάλευτουμε για κατασκευές με τα παιδιά.

                                                                      Να μερικές ιδέες

                                                                          πηγή

                                                                            πηγή


Όποιος από σας ξέρει τι να κάνω και με τα γομομακαρονάκια να στείλει την ιδέα του παρακαλώ!



You Might Also Like

16 comments

  1. ιδέα για τα γομομακαρόνια δεν έχω πρόχειρη... αλλά οι κατασκευές απο τα ξύσματα πανέμορφες...
    πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο δικό μου σχολείο τα μαζεύουνε σε... βάζα με καπάκι τα "γομίδια"!!! Είναι πραγματική μάστιγα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα γειτονοπούλα!!!Θά ρωτήσω τήν κόρη μου!!Σίγουρα θά ξέρη!!!
    Καλή Κυριακή!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Μαρία μου!! Γέλασα πολύ με τις γόμες μακαρόνια και τις λευκές κόλλες!! Όμορφη Κυριακή να έχεις φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πω πω!! Ποτέ μου δεν είχα σκεφτεί ότι χρειάζονται τόσες γόμες και μολύβια στην Α' Δημοτικού... :))
    Ωραίες οι κατασκευές με τα ξύσματα - για τα μακαρονάκια δεν ξέρω, αλλά είμαι σίγουρη ότι κάτι θα σκεφτείτε!!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σοβαρα μιλάς?! Εμείς τέτοια κάναμε?! Θυμήστε μου βρε κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχαλίνωτη φαντασία!!!! Πού να τη βρω η φτωχιά να φτιάξω τόσο όμορφα πράγματα με ξύσματα μολυβιών!!!!!!!
    Φιλιά Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι λες βρε Μαράκι;;
    Τόσες προμήθειες ξοδέψατε;;
    Τι πλάκα να ξύνουν τα μολύβια τους όλα τα παιδάκια ταυτόχρονα :)
    Έτσι έχεις υλικό για πολύ όμορφες δημιουργίες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κι εμείς τα ίδια είχαμε φετος αλλά γκρίνιαξα πολύ και κόπηκαν μαχαίρι,..άντε καλά μαχαιράκι!
    Όταν ήμουν μικρή με τα "ρινίσματα" χρώματος από τα ξυσίματα χρωματίζαμε ζωγραφιές. Πχ ένα σπιτάκι βάζεις κόλλα στην σκεπή και ρίχνεις ρινίσματα από κόκκινη ξυλομπογια κ.ο.κ
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλα έπαθα πλάκα με τις ποσότητες! τόσες γόμες-μολύβια-ξύστρες;; για ένα μόνο παιδί;;; και μια μόνο χρονιά;; καλά που τα διαβάζω και προετοιμάζομαι!

    φαντάζομαι τι θα έχεις μαζέψει από ξυσίματα και σβησίματα! καλές κατασκευές τώρα! οι ιδέες φανταστικές αλλά χρειάζονται τρελή υπομονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ σε νιώθω Μαράκι!!! Πρωτάκι! Μολύβια και γόμες χάναμε πολλά και άντε πάλι καινούρια!! Όσο για τα ξυσίματα...η αγαπημένη τους συνήθεια! Η δασκάλα μας, μας είπε απο την αρχή να έχουμε σαν κανόνα να πηγαίνουν σχολείο με ξυσμένα μολύβια γιατί χάνουν χρόνο σαχλαμαρίζοντοξύνοντας!!! χα χα χα
    Ιδέες δεν έχω καθόλου για καλλιτεχνίες όπως γνωρίζεις. Είμαι σκράπας.
    Πάντως δεν σκέφτηκα να μετρήσω πόσα υλικά χαλάσαμε όλη τη χρονιά! απίστευτη ποσότητα!!!!
    Του χρόνου που θα έχω κ το γιο μου πρωτάκι...θα είμαι πιο φειδωλή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα. Πάλι αλλαγούλες έκανες στο μπλογκοσπιτάκι σου???
      Καλοκαιρινό look? Πολύ όμορφο. Απλό, χρωματιστό, λιτό και παιχνιδιάρικο!!!

      Διαγραφή
  12. Πάντως μου αρέσουν τα ξύσματα! Τα γομομακαρόνια..όχι τόσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα γομο-μακαρόνια γιατί τα λέτε μακαρόνια; Πιο πολύ σε γομο-κριθαράκι δε φέρνουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αααααααααααααααααααχ τι ομορφα μπραβο σας κ για το σπιτακι απο ξυλακια..............για τα κομματακια που μενουν απ το σβησιμο μιλας?.......αν ναι τι αλλο ενα απλο σχεδιο και γεμισε το μεσα σαν να ειναι ψηφιδωτο με αυτα ......επισης μπορεις να διακοσμησεις καλοκαιρινα βαζα δες της MART........ΜΑΙΡΗΣ........ΑΠ ΕΞΩ..........σαν αμμος ή χιονι για χειμωνιατικο ρεσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή