.

Πως να πείσετε τα μέλη της οικογένειας να σας βοηθήσουν στις δουλειές του σπιτιού!

By 5/03/2014 , ,


Νιώθετε ότι οι δουλειές του σπιτιού είναι βουνό και κανένας στην οικογένεια δεν σας βοηθάει;




Για να δούμε πως θα τους πείσουμε να βοηθήσουν!



ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑΤΟΣ

  • Χρόνος παιχνιδιού : 30 λεπτά
  • Σκοπός του παιχνιδιού : Καθαρό σπίτι
  • Νικητής: Αυτός που θα τελειώσει την λίστα του πρώτος!
  • Βραβείο: Θα επιλέξει το μέρος της απογευματινής βόλτας.


ΟΔΗΓΙΕΣ


Φτιάξτε ξεχωριστές λίστες με τις δουλειές που θα θέλατε να κάνει το κάθε μέλος της οικογένειας. Προσοχή πρέπει να επιλέξετε σωστά ανάλογα με την ηλικία , τις προτιμήσεις τους και τις ικανότητες τους. Το τρίχρονο για παράδειγμα δεν μπορεί να βάλει πλυντήριο! Για τα μικρότερα παιδιά που δεν ξέρουν να διαβάζουν χρησιμοποιήστε εικόνες. 



Προσέξτε να μην υπερβάλλετε στον αριθμό των εργασιών που θα έχει η κάθε λίστα. Ο στόχος πρέπει να είναι εφικτός μέσα στο χρονικό περιθώριο που έχετε θέσει. Μάλιστα μην αυξήσετε το όριο των 30 λεπτών. Κατά πάσα πιθανότητα μετά το μισάωρο μόνο εσείς θα συνεχίσετε. Καλύτερα να επαναλάβετε το παιχνίδι μέσα στη βδομάδα παρα να ζητήσετε να ''παιξουν'' περισσότερη ώρα.


 Μην περιμένετε να γίνουν όλα τέλεια. Ενθαρρύνετε τα μέλη της οικογένειας και  μην τους κάνετε παρατήρηση. Αν κάτι δεν έγινε καλά κάντε το  εσείς κρυφά την επόμενη μέρα. Δώστε τους χρόνο να μάθουν.

 Κάντε το παιχνίδι διασκεδαστικό. Βάλτε μουσική και συνεχίστε να χαμογελάτε ακόμα και αν χυθεί το απορρυπαντικό στο πάτωμα.

Την επόμενη φορά αλλάξτε τις εργασίες τις κάθε λίστας ώστε να αλλάξει και ο νικητής αλλά και να έχει ενδιαφέρον το παιχνίδι. . Εννοείται ότι κρατάμε το λόγο μας και το απόγευμα διασκεδάζουμε στην επιλογή αυτού που τελείωσε τη λίστα του πρώτος  ή που έκανε τα περισσότερα μέσα στο διάστημα των 30 λεπτών.

Τέλος ζητήστε από τα μέλη της οικογένειας να διατηρήσουν το σπίτι καθαρό, όσο και αν αυτό φαντάζει εξωπραγματικό!


Καλή διασκέδαση!





You Might Also Like

13 comments

  1. Ας το δοκιμάσω κι αυτο να δώ...κουράστηκα να μαζεύω και μέσα σε 5 λεπτά να είναι όλα πάλι στη μέση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο, εμείς το κάνουμε συχνά αυτό το παιχνίδι, αλλά στο τέλος καταλήγω μόνη μου και αγωνίζομαι... Πάντως ωραίο, γιατί έστω και για λίγο ασχολούνται και μαθαίνουν κάτι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχα! Πλάκα φαίνεται να έχει!!
    Ίσως στο μέλλον φανεί χρήσιμο!
    Φιλάκιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτικο Μαρακι! Αν κ μας βλεπω μετα να ξανακανουμε τις ιδιες δουλειες. Τρεχω να ετοιμαω την λιστα! Ενα printable θα μου χρειαστει! Αν δεν το εφαρμοσω τωρα θα το κανω σιγουρα το καλοκαιρι!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα μου εφτανε ακομη και το να μην ξανακανουν μπαχαλο αυτα που εχω ηδη μαζεψει! Κλαψ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φαίνεται σούπερ για παιδάκια! Υπάρχει κάτι για ενήλικες άραγε; Η κόρη μου (9) στρώνει το κρεββάτι της και μαζεύει τα ρούχα της για πλύσιμο: δεν ζητάω περισσότερα γιατί ξέρω πως δεν θα τα λάβω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ καλή ιδέα Μαρία μου. Φαντάσου εγώ που έχω 3 τι έχει να γίνει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα καλά του να είσαι εργένισσα ...δεν έχω παιδιά αλλά σας καταλαβαίνω! Η πρώτη φώτο είναι φοβερά αστεία πάντως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολυ καλη ιδεα....τι να κανουμε..θα τα δωροδοκησουμε τα παιδακια μας προκειμενου να μας βοηθησουν με τις δουλειες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Μαράκι! Θα σου πω ότι έχει μεγάλη επιτυχία σε μας αυτό το κολπάκι, μόνο που κρατάμε το χρόνο μικρότερο (όσο 3 τραγούδια, γύρω στα 15 λεπτά περίπου) και το κάνουμε πιο συχνά. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ πάντως χωρίς ιδιαίτερο κόπο κάνω τις δουλειές μου μαζί με το τζιτζίκι μου. Το είδαμε σαν παιχνίδι από την αρχή να με βοηθάει και του άρεσε και τώρα με βοηθάει απίστευτα!!! Όχι πως έχει πάντα διάθεση για δουλειές αλλά είμαστε σε καλό δρόμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αρκετά έξυπνο παιχνίδι, που εισάγει με απλό και διασκεδαστικό τρόπο τα παιδιά στη φιλοσοφία της καθαριότητας και της τάξης.
    Με δεδομένο ότι τα κοριτσάκια μου είναι μικρά ακόμα, προς το παρόν παίζουμε μόνο με τον μπαμπά μας αυτό το παιχνίδι.
    Και εννοείται ότι μετά το μισάωρο συνεχίζω να παίζω μόνη μου για αρκετή ώρα ακόμα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή