.

Οι 12 ευχές των Χριστουγέννων

By 12/19/2014 ,

Είναι κάποιες μέρες που δεν ξεκινούν όπως τις θέλουμε. Και όταν αυτό συμβαίνει την περίοδο των Χριστουγέννων τα πράγματα δείχνουν ακόμα πιο δύσκολα.Τότε είναι που περνάω διάφορες φάσεις Αρχικά της γκρίνιας και της μιζέριας. Για όσα δεν ήρθαν όπως τα υπολόγιζα. Στη συνέχεια θα δω μια χριστουγεννιάτικη ταινία και μετά θα περιποιηθω τον εαυτό μου και τους γύρω μου για να νιώσω καλύτερα. Και τέλος θα κάνω σχέδια.



Αυτή είναι λοιπόν μία τέτοια μέρα.  Και αν και είναι νωρίς έχω δει ήδη την χριστουγεννιάτικη μου ταινία και είμαι στην επόμενη φάση. Αυτή τη φορά είδα το '' 12 Wishes of Christmas''.  Και πέρασα στην επόμενη φάση.  Αποφάσισα να  κάνω και εγώ 12 ευχές. Όχι μικρές καθημερινές σαν την πρωταγωνίστρια. Αλλά τότε είναι που προβληματίστηκα. Τι θα ήθελα περισσότερο. Δεν είναι και τόσο εύκολο όσο ακούγεται. Θα χρειαστώ μάλλον βοήθεια. Αλλά πρώτα θα τολμήσω να κάνω τις 12 ευχές μου.





Οι 12 ευχές

  1. Να χαρίζει ο Θεός υγεία στους αγαπημένους μου ανθρώπους. Λίγο τετριμμένο αλλά ας ξεκινήσουμε από αυτό.
  2. Να καταφέρω να κάνω τα παιδιά μου τόσο χαρούμενα που να βλέπω πάντα το χαμόγελο ζωγραφισμένο στα πρόσωπά τους.
  3. Να βρω περισσότερο χρόνο για τους δικούς μου ανθρώπους.
  4. Να μπορώ να συναντώ τους φίλους μου πιο συχνά και να διασκεδάζουμε  ανέμελα
  5. Να περάσουν οι μαθητές μου στη σχολή που θα τους κάνει ευτυχισμένους στο μέλλον. Γιατί καμιά φορά αυτό που θέλουμε δεν είναι σίγουρο αυτό που θα μας φέρει και την πραγματική ευτυχία.
  6. Να μπορέσω να προσφέρω λίγη από την μαγεία των Χριστουγέννων σε άλλους. Κάτι πήρε το αυτί μου -από πολύ κόσμο δηλαδή- ότι αυτά τα Χριστούγεννα νιώθετε κάπως πεσμένοι. Τι πιο ωραίο από το να βλέπεις την διάθεση των άλλων να αλλάζει..
  7. Να  μπορούσαν να ήταν όλοι με τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Κυρίως αυτοί που έφυγαν στο εξωτερικό για δουλειά και θα ήθελαν να είναι εδώ στο γιορτινό τραπέζι.
  8. Να είχαν όλα τα παιδιά ένα χριστουγεννιάτικο δεντρό με φωτάκια και παιχνίδια κάτω από αυτό.
  9. Να είχαν όλες οι μανούλες τα παιδιά τους στην αγκαλιά τους στο σπίτι και όχι σε κάποιο νοσοκομείο.
  10. Να ήταν όλοι οι άνθρωποι ευγενικοί  και πρόθυμοι να βοηθήσουν.
  11. Να ζεστάνουν οι καρδιές όλων των ανθρώπων.
  12. Και να πραγματοποιηθούν όλες οι παραπάνω.





Ξερω ζήτησα πολλά για φέτος αλλά σκέφτηκα ότι αν κάνουμε όλοι το ίδιο όλα μπορούν να γίνουν. Κάντε λοιπόν μια ευχή γράψτε την σαν σχόλιο  εδώ. Ας ενώσουμε τις ευχές μας και ίσως καποιες να γίνουν πραγματικότητα.




You Might Also Like

16 comments

  1. Μαράκι εύχομαι να πραγματοποιηθούν όλες σου οι ευχές! Καλές γιορτές σε σένα και την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύχομαι να μη λείψει τίποτα από κανένα σπίτι στον κόσμο!! Να είμαστε πλήρεις και ευτυχισμένοι με όσα έχουμε και να αγαπάμε πολύ!!!! Πολύ όμορφες οι ευχές σου, από το στόμα σου και στου Θεού τ'αυτί που λένε!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ θα ευχηθώ να μην υπάρξει ούτε μία ευχή (σου) απραγματοποίητη!
    ;-)
    Εμένα με συγκίνησες!
    Φιλακια πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εύχομαι την χρονιά που έρχεται, να προσπαθήσουμε όλοι να κάνουμε τον διπλανό μας να χαμογελάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. όχι πόλεμοι άλλοι...
    Φιλιά και μακάρι όλες οι ευχές να γίνουν πραγματικότητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μακάρι όλες οι ευχές σου να πραγματοποιηθούν και όλοι να βλέπουμε ένα καλύτερο αύριο να έρχεται :)
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγκινήθηκα...
    Μακάρι όλες σου οι ευχές να γίνουν πραγματικότητα!
    Καλές γιορτές με υγεία και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσο όμορφη και συγκινητική ανάρτηση!
    Ευχομαι όλες σου οι ευχες να πραγματοποιηθούν και σαν δική μου ευχή: "να βλέπουμε περισσότερα χαμογελαστά πρόσωπα το νέο έτος"
    Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εύχομαι παρά τα εύκολα και τα δύσκολα, να έχουμε Ειρήνη!!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πραγματικά εύχομαι όλες σου οι ευχές να γίνουν πραγματικότητα! Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με υγεία και αγάπη να περάσεις τις γιορτινές μέρες κι εύχομαι να εκπληρωθούν οι τόσο ζεστές κι ανθρώπινες ευχές σου Μαράκι μου!

    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η 12η ευχή σου, η καλύτερη από όλες!
    Καλές γιορτές Μαράκι μου! Εύχομαι οι ευχές σου να πραγματοποιηθούν.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαράκι μου γλυκό σου εύχομαι να είσαι πάντα τόσο καλόκαρδος και ζεστός άνθρωπος και σίγουρα όλες σου οι ευχές θα πραγματοποιηθούν. Προσωπικά δίνω μεγάλη σημασία στη νο1 διότι χωρίς αυτή όλες οι άλλες είναι περιττές.
    Εύχομαι να περάσετε μαγικά και χαρούμενα τις ημέρες αυτές και να βλεπεις τα αντράκια σου ευτυχισμένα Πάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά Μαρία μου!! Εύχομαι να πραγματοποιηθούν όλες σου οι ευχές! Καλές γιορτές σε σένα και την οικογένειά σου!
    Καλή χρονιά!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή