.

Αποχαιρετώντας το 2015

By 12/31/2015

 Λίγες ώρες πριν φύγει το 2015 άρχισαν να πέφτουν οι πρώτες νιφάδες. Τα παιδιά είχαν ξυπνήσει από νωρίς για να πουν τα κάλαντα.


Παρόλο που το κρύο ήταν τσουχτερό, έβαλαν τα μάλλινα  σκουφακια τους,  τα κασκόλ και τα γάντια τους  και ξεκινήσαμε χαμόγελο να συναντήσουν τους φίλους τους. Θα ήταν η πρώτη φορά που θα πήγαιναν σχεδόν μόνα τους. Ήταν μια παρέα οχτώ παιδιών που διακριτικά και από μακριά θα τα πρόσεχε ένας πατέρας. Μπορώ να σας πω ότι είχα αρκετή αγωνία. Έτσι κανόνισα να βγω για μερικά ψώνια ώστε να έχω την τύχη να τους πετύχω στο δρόμο.



Η χαρά τους ήταν πολλαπλή. Θα πήγαιναν με τους φίλους τους, αισθάνονταν μεγάλοι και φυσικά θα κέρδιζαν και το χαρτζιλίκι λέγοντας τα κάλαντα.   Παρόλο που έπρεπε να φύγουμε και να πάμε σε νονούς και γιαγιάδες δεν μπορούσα να το στερήσω τη χαρά να ολοκληρώσουν τη βόλτα τους. Φοβόμουν μάλιστα και για το κρύο. Το χιόνι συνέχιζε να πέφτει αλλά εκείνα δε σταμάτησαν πριν τις 12 το μεσημέρι.
Τέτοιες μέρες όμως είναι για τα παιδιά. Δεν χωράνε προγράμματα και δουλειές. Μου θύμισαν εκείνα τα χρόνια που έβγαινα με τη μικρή μου αδερφή να πω κι εγώ τα κάλαντα. Φορούσαμε τα χοντρά μπουφάν μας αλλά παρόλαυτα γυρίζαμε στο σπίτι με κατακόκκινα μάγουλα και μύτες.
Δεν ξέρω αν το 2016 θα είναι καλύτερο αλλά το εύχομαι. Κάθε χρόνο περιμένω την αλλαγή του έτους για κάτι καινούργιο. Πολλές φορές αυτό μας κάνει να έχουμε περισσότερες προσδοκίες απ' ότι πρέπει. Αλλά πάλι οι ευχές και τα όνειρα έχουν το νόημά τους. Γιατί χωρίς αυτά δεν μπορείς να έχεις ελπίδα. Και όταν δεν ελπίζεις δεν μπορείς να χτίσεις το αύριο. Ας κλείσουμε λοιπόν τα ματιά και ας ονειρευτούμε όλα όσα θα θέλαμε να μας φέρει το 2016. Και μέσα από την ψυχή μου θα ευχηθώ να πραγματοποιηθούν όσα ονειρευτήκατε.

Καλή χρονιά σε όλους και ευτυχισμένο το 2016


You Might Also Like

13 comments

  1. Δεν καταλαβαίνουν τα παιδιά από κρύο.. Καλή χρονιά με Υγεία και πολλές χαρούμενες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου καλή χρονιά! Εύχομαι να είναι χαρούμενη ευτυχισμένη και με πολλές όμορφες αφίξεις!!!! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ που να καταλάβουν από κρύο! Μήπως καταλαβαίναμε κι εμείς? Χρόνια πολλά Καλή χρονιά σου εύχομαι Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά όπως λέει και η Τζίνα πιο πάνω, όταν πρόκειται για τα κάλαντα τα παιδιά παθαίνουν ανοσία στο κρύο και τις δυσκολίες. Θυμάμαι από τα δικά μου παιδικά χρόνια πώς περίμενα αυτή τη μέρα.
    Εύχομαι από καρδιάς να είναι ευτυχισμένο το νέο έτος για την οικογένειά σας Μαρία μου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά όμορφη και γλυκιά μανούλα!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου με υγεία και πολλή αγάπη!
    Φαντάζομαι τα μικρά με κατακόκκινες μυτούλες και αυτάκια πόσο χαρούμενα ήταν!
    Και του χρόνου!!!

    Φιλάκια γιορτινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή Χρονιά με υγεία , αγάπη και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η γιαγιά μου έλεγε ότι "βράζει το αίμα των παιδιών", δηλαδή που να καταλάβουν από κρύο! Καλή χρονιά Μαρία μου, με υγεία, αγάπη και χαρά! Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σιγά που θα τα πτοούσε το κρύο!!!
    ;-)
    Ευτυχισμένο το νέο έτος, κορίτσι μου! Υγεία, χαμόγελο, αγάπη και όλα με το καλό!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή χρονιά με υγεία Μαρία μου!!! Εύχομαι να είναι πραγματικά μια καλύτερη χρονιά το 2016 για όλο τον κόσμο!! Έχουμε ανωάγκη να ελπίζουμε σε ένα καλύτερο αύριο γιατί όπως πολύ σωστά έγραψες "Και όταν δεν ελπίζεις δεν μπορείς να χτίσεις το αύριο". :) φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΠΕΡΝΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ http://starsandicicles.blogspot.gr/2016/01/blog-post_9.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή χρονιά Μαρία μου, να είναι το 2016 γεμάτο χρώματα, αρώματα κι όμορφες μικρές ή μεγάλες στιγμές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή χρονιά Μαρία μου με υγεία, αγάπη και μπόλικη ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή