.

H γάστρα που έγινε γλάστρα

By 7/07/2016 , , , ,

Έντεκα χρόνια τώρα αυτή η γάστρα έχει μαγειρέψει πολλά φαγητά. Όμως ήρθε ο καιρός να αποσυρθεί αφού το εσωτερικό άρχισε να ξεφλουδίζει γεγονός που την κατέστησε ανθυγιεινή και επικίνδυνη. Δεν μου έκανε καρδιά να την πετάξω όμως. Έτσι αποφάσισα να την μεταμορφώσω σε γλάστρα. Αλλά έτσι κατάμαυρη που ήταν δεν μπορούσα να την στολίσω πουθενά. Περίμενε λοιπόν υπομονετικά στο ράφι.





Από την άλλη είχα πριν πολύ καιρό δώσει μία υπόσχεση σε ένα κοριτσάκι να κάνουμε μαζί decoupage. Κάτι οι δουλειές κάτι η εγκυμοσύνη και η γέννα δεν είχα καταφέρει  να εκπληρώσω την υπόσχεση στην μικρή γειτονοπούλα. Χτες λοιπόν το πήρα απόφαση και τη φώναξα να περάσουμε ένα δημιουργικό απόγευμα. Ήρθε με μία φίλη της που πρόσφατα μετακόμισε στην γειτονιά μας και αρχίσαμε την μεταμόρφωση.






Αρχικά έτριψα τη γάστρα με γυαλόχαρτο για να γίνει η επιφάνεια πιο άγρια και να πιάνουν τα χρώματα καλύτερα.  Χρησιμοποιήσαμε λευκό ακριλικό σαν βάση. Σε τέτοια επιφάνεια ειδικά το πινέλο δεν χρειάζεται καθόλου νερό γιατί δεν πιάνει το χρώμα. Τα κορίτσια διάλεξαν δύο χαρτοπετσέτες με θέματα που ταίριαζαν σε κουζίνα αφού εκεί θα μπει η γλάστρα μας. έκοψαν τα σχέδια , τα κόλλησαν και διάλεξαν τα υπόλοιπα χρώματα. Εγώ πηγαινορχόμουν να ταΐζω και να αλλάζω την μικρή. Που και που έκανα και εγώ κάτι αλλά η περισσότερη δουλειά έγινε από τις μικρές μου φίλες. Λάτρεψα το αποτέλεσμα.







Όταν την τελειώσαμε κάναμε διάλειμμα για κέικ και χυμό. Γιατί ακολούθησε ακόμα μία κατασκευή για το δωμάτιο της μικρής που όμως θα σας την δείξω από Σεπτέμβρη που θα έχει τελειώσει το δωμάτιό της. Περάσαμε υπέροχα και μετά από καιρό βρήκα ξανά τη χαρά μέσα απ΄τις κατασκευές. Δώσαμε ραντεβού ξανά με καινούριες ιδέες και έτσι η μικρή μας ομάδα θα σας παρουσιάσει πολλά από δω και μπρος.

Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ για το υπέροχο απόγευμα!

You Might Also Like

16 comments

  1. wow!!φοβερή ιδέα!!ΔΕΝ ΠΕΤΆΜΕ τίποτα!!Αγαπώ αυτό το σκεπτικό!!Μου έδωσες υπέροχη ιδέα για ένα ταψάκι που έχω...σχετικά ρηχό βέβαια, αλλά κάτι θα βρω να το κάνω!!Πώς τα προλαβαίνεις όλα μου λες??Συγχαρητήρια!!Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με αυτο το δεν πεταμε τιποτα εχω γεμισει το υπογειο. Οσο για το αν τα προλαβαινω οχι βεβαια. Μενουν πολλες δουλειες πισω. Αλλά οι δουλειες ετσι κι αλλιώς δεν τελειώνουν ποτε.

      Διαγραφή
  2. πολύ όμορφο το αποτέλεσμα!!! εύγε κορίτσια!!! καλή σκέψη, αξιοποιήθηκε μια χαρά!! καλό βράδυ, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου φανταστική η ιδέα σου! Έχω πάθει ακριβώς το ίδιο με μια μικρή γάστρα που έλεγα να την πετάξω! Αμ δε, θα γίνει γλάστρα όμορφη σαν τη δική σου! Φιλιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ω, Μαρία μου πολύ ωραία έγινε. Και τόσο τέλεια ιδέα να την ανακυκλώσεις και να την επαναχρησημοποιήσεις, αφού ως γάστρα ήταν άχρηστη πια. Δεν υπήρχε λόγος να πεταχτεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχη αλλαγή! Την κοιτάς και σου φτιάχνει η διάθεση!
    Μου αρέσει ο αέρας ανανέωσης σε παλιά πράγματα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είμαι λάτρης των μεταμορφώσεων και της δεύτερης ευκαιρίας σε αντικείμενα παλιά. Έτσι λοιπόν μου άρεσε πάρα πολύ και η μεταμόρφωση αλλά και η σκέψη η παλιά γάστρα να χρησιμοποιηθεί αλλιώς. Πολλά μπράβο Μαρία μου!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φοβερή ιδέα και τέλειο αποτέλεσμα!! Χίλια μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. υπεροχη ιδεα ια τελεια ανακυκλωση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΣΟΥ ΟΜΑΔΟΥΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχη η μεταμόρφωση αλλά και η ιδέα να μαζευτείτε να την κάνετε παρεούλα!
    Ανυπομονώ να δω τι άλλο θα ετοιμάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάρα πολύ καλή ιδέα!!!!!!
    Έχω ένα παλιό ταψάκι από κέικ!! να τι θα το κάνω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό θα πει φαντασία και δημιουργικότητα. Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή