.

Τρέχουμε τώρα λέμε και όχι μόνο

By 4/30/2017

Έχω καιρό να γράψω. Είχα να πω τόσα πολλά αλλά και από την άλλη να κάνω τόσα περισσότερα. Περάσαμε τις γιορτές με πολύ κόσμο και πολλές επισκέψεις. Φοβήθηκα ότι αυτό θα με κούραζε αλλά αντίθετα το πήρα σαν καλή ευκαιρία να πείσω τους άντρες μου να μαζεύουν λίγο παραπάνω. Ειδικά τα αγόρια που ήθελαν να έρθουν και φίλοι τους.


Και πριν τελειώσουν οι γιορτές έρχονται τα πρώτα γενέθλια της μικρής. Δεν μπορώ να καταλάβω πόσο γρήγορα πέρασε αυτή η χρονιά. Ήταν τόσο μικρή και τώρα μεγάλωσε. Άρχισε να κάνει τα πρώτα της βήματα. Και μαζί άρχισε και το κυνηγητό. Άλλοτε σηκώνεται, άλλοτε μπουσουλάει , άλλοτε σκαρφαλώνει σε καρέκλες και άλλοτε προσπαθεί να πηδήξει έξω από το πάρκο.  Και είναι πολύ κοντά στο να τα καταφέρει.



Είναι τόσο δραστήρια που σήμερα μου πέρασε η σκέψη ότι στη βάπτιση της θα μπορεί να περπατά άνετα ώστε να κάνει είσοδο κρατώντας τα αδέρφια της από το χέρι.   Το ξέρω ότι όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια ο Θεός γελάει. Αλλά δεν θα είναι τέλεια εικόνα να μπαίνουν  στην εκκλησία τα τρία μωρά μου; Τα αγόρια με τα ανοιχτόχρωμα παντελόνια τους και τις γραβάτες τους και εκείνη ντυμένη με το κόκκινο φουστάνι της και κόκκινα πεδιλάκια της;




Πετάω στα σύννεφα αλλά μου αρέσει. Και ξέρω ότι δεν θα γίνουν όλα όπως τα θέλω αλλά μου αρέσει η διαδικασία της οργάνωσης και της προετοιμασίας. Το καλό είναι ότι δεν απογοητεύομαι εύκολα όταν συμβούν αναποδιές. Και μου μένουν μόνο τα θετικά. Άλλο αν μέχρι τότε έχω τρελάνει τον κόσμο γύρω μου.


Ξέρετε τι με αγχώνει πιο πολύ; Οι ντουλάπες και τα ασιδέρωτα που έχουν γίνει βουνό. Εγώ θέλω να ετοιμάσω το δωμάτιο της μικρής, να κάνω ένα πάρτι για τα γενέθλιά της υπερπαραγωγή και ας είναι μόνο για στενούς συγγενείς. Να ετοιμάσω μια τέλεια βάπτιση όπως την ονειρεύομαι από όταν έμαθα ότι ήμουν έγκυος. Τι δουλειά μπορούν να έχουν σε όλα αυτά οι στοίβες με τα ασιδέρωτα και η διαδικασία χειμωνιάτικα -καλοκαιρινά ρούχα. Μόνη λύση να το δω θετικά. Ευκαιρία για ανανέωση και ανοιξιάτικες αλλαγές. 



Και μιας και μιλάμε για άνοιξη αύριο θα φτιάξουμε  μαγιάτικα στεφάνια με τα αγόρια και θα τα μοιραστούμε μαζί σας. 



You Might Also Like

3 comments

  1. Τι όμορφη ανάρτηση με αγάπη και αισιοδοξία γεμάτη!!! Σου στέλνω θετική ενέργεια και μακάρι να σου έστελνα και ένα χεράκι για το βουνό με τα ασιδέρωτα!Όλα να πάνε τέλεια με τις προετοιμασίες εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλές ετοιμασίες για όλα! Είναι τόσο αισιόδοξα και χαρούμενα όσα έχεις μπροστά σου, οπότε οπλίσου με χαμόγελο, τακτοποίησε τα χειμωνιάτικα χωρίς πολύ σιδέρωμα (έτσι κι αλλιώς θα τσαλακωθούν πάλι!) και δώσε φιλιά στο κοριτσάκι σου! Καλό μήνα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα ασιδέρωτα ο εφιάλτης όλων μας!
    Σου εύχομαι να γίνουν όλα όπως τα ονειρεύεσαι!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή