.

Τι μπορεί να περιέχει η κασετίνα του μαθητή;

By 9/23/2014 , , ,

Αυτές τις μέρες πήραμε τις περιβόητες λίστες από τις δασκάλες με όσα θα χρειαστούν τα παιδιά μας στο σχολείο. Τα έξοδα του Σεπτεμβρίου αυξημένα και όσο το παιδί μεγαλώνει μεγαλώνουν και αυτά. Τσάντες , κασετίνες,τετράδια ,ντοσιέ, γόμες , μολύβια κτλ.  Και στη συνέχεια εξωσχολικά βιβλία και  φροντιστήρια. Αναγκαίο κακό όμως τι να κάνουμε.

Φέτος μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση η οδηγία της δασκάλας του γιου μου για το τι θα περιέχει η κασετίνα του. Ήθελε αυστηρά και μόνο τα παρακάτω:


  • 2 μολύβια
  • 1 γόμα
  • 1 ξύστρα 
  • και 3 μονό ξυλομπογιες. Μια κόκκινη , μία κίτρινη και μία πράσινη!


Βέβαια έχουν ζητήσει ένα κουτί παπουτσιών που εκεί θα βάζουν μαρκαδόρους , ξυλομπογιές , ψαλίδι και κόλα. Όμως εγώ ένιωσα περίεργα. Δεν αδικώ τη δασκάλα. Καταλαβαίνω ότι  ο σκοπός της είναι να κουβαλούν τα παιδιά όσο λιγότερα γίνεται μαζί τους και ταυτόχρονα να μην αποσπάται η προσοχή τους κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Ο μόνος λόγος που αισθάνομαι περίεργα είναι οι αναμνήσεις από τα τελευταία δικά μου μαθητικά χρόνια. 





Τότε που είχα εκείνη την Μπορντό κασετίνα  με το φερμουάρ που μόνο εγώ έλειπα από μέσα. Για την ακρίβεια έλειπαν τα πιο απαραίτητα. Στυλό μπλε και blanco. Όλο δανειζόμουν από τους συμμαθητές μου. Και όταν ακόμα έπαιρνα προμήθειες από το βιβλιοπωλείο τέλειωναν ή τις έχανα. Όμως πέρα από την καζούρα κανείς δεν διαμαρτυρόταν. Γιατί αντίστοιχα ήξερε ότι μπορούσε να δανειστεί από την δική μου κασετίνα πράγματα από μη συνηθισμένα  μέχρι  παράξενα. 

Να σας πω τι περιείχε;

  • Στυλό κόκκινο
  • Στυλό μαύρο
  • Στυλό πράσινο
  • μαρκαδοράκι μαύρο
  • Συνδετήρες
  • Σελιδοδείκτες
  • ψαλίδι
  • κόλα
  • σελοτέιπ
  • συρραπτικό με ανταλλακτικά παρακαλώ
  • stabilo σε διάφορα χρώματα
  • ημερολόγιο
  • μολύβια με μύτες
  • Ξύστρα
  • γόμα
  • Μολύβι σχεδίου μηχανικό με ανταλλακτικά H,2H,3H,HB, B, 2B
  • χάρακα και μοιρογνωμόνιο
  • παραμάνα 
  • και ένα πορτοφολάκι ταξιδιού με είδη ραπτικής!!!( βελόνα, κλωστές, κουμπί κτλ)

Μπορεί να υπήρχαν και άλλα κατά καιρούς αλλά δεν τα θυμάμαι. Οπότε αν ποτέ θελήσετε να εφοδιάσετε το παιδί σας με την πληρέστερη κασετίνα που θα έχει μαθητής απλά συμβουλευτείτε τη λίστα μου.




You Might Also Like

16 comments

  1. Εντάξει με το πορτοφολάκι ταξιδιού με είδη ραπτικής πέθανα!!! Από το Γυμνάσιο και μετά δεν είχα καν κασετίνα και τις περισσότερες φορές ούτε στυλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάπως έτσι ήταν και η δική μου! Πιο βαριά ήταν η κασετίνα παρά τα βιβλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχα κι η δική μου.. Αλλα είχα και μπλε στυλο και διορθωτικο... Γιατι η δασκάλα σας ζήτησε μονο τρεις ξυλομπογιές?? και γιατι αυτες τις τρεις?? Αν ήταν κοκκινο και μπλε θα το καταλαβαινα..Ειναι βασικα χρωματα και θα φτιάξουν τα αλλα.. Αλλα το πρασινο ?? Αν μαθεις πες.. φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν θα κανουν συγκεντρωση γονέων θα μάθω!

      Διαγραφή
    2. Tα χρώματα αυτά χρησιμοποιουνται στις εργασίες των μαθηματικών κυρίως. Το βιβλίο τα ζητάει συχνα!Κόκκινη για τις δεκάδες, πράσινη για τις μονάδες!

      Διαγραφή
  4. χαχαχαχα, εγώ πάλι είχα πολύ απλή κασετίνα και χαλβάδιαζα μερικές σαν την δική σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα να σου πω θελω να φτιαξω μια και τώρα!!! Μια καθηγητρια πρέπει να ειναι προετοιμασμένη!

      Διαγραφή
  5. Ραφτικά δεν κουβαλούσα! Όχι! Αλλά μια χρονιά στην πέμπτη- έκτη δημοτικού, μου είχε φέρει η μαμά μου δώρο μια πτυσσόμενη μολυβοθήκη. Δύο για την ακρίβεια! Και έδωσα την μία στην διπλανή μου. Είχαμε τις κασετίνες μας και δίπλα τις μολυβοθήκες! Α τσα! xaxaxa
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολλά μπορεις να βρεις εκει μεσα αχχαχαχα
    Καλό μας ξημέρωμα! Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτές οι πρώτες ημέρες που ετοιμάζονται τα παιδιά και εμείς με τα σχολικά είναι από τις αγαπημένες μου, ακόμη κι όταν εγώ πήγαινε σχολείο!!! Όλα αυτά τα νέα πράγματα σε κασετίνα και τσάντα!!! Αξέχαστες αναμνήσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαράκι μου, τι μου θύμισες τώρα!!!!!!!! Αχ, αυτή η κασετίνα! Καλά βρε θηρίο, πού θυμάσαι ακριβώς τι κουβαλούσες μέσα; Και εγώ τώρα το καλοκαίρι βρήκα στο πατρικό μου μία από τις κασετίνες μου (αυτή πρέπει να την είχα στις τελευταίες τάξεις του δημοτικού) και συγκινήθηκα. Μα να βρω μέσα τα ξυσμένα μολιβάκια μου από τότε που είχα μικρά χεράκια; Τι να σου λέω. Βούρκωσα μιλάμε...
    Καλή σχολική χρονιά να σου ευχηθώ. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κι εμάς αυτό με το κουτί παπουτσιών μας ζήτησαν. Στο κουτί βέβαια έχουν μαρκαδόρους, μπογιές, πλαστελίνη κι άλλα που τα αφήνουν στο ντουλαπάκι τους για να μην τα κουβαλάνε. Τώρα την οδηγία για την κασετίνα δεν την ακολούθησα, είχαμε πάρει μια από αυτές που έχουν στάνταρ μέσα κάποια πράγματα. Αλλά στην πορεία έχει καταλήξει με πολύ λιγότερο περιεχόμενο, σιγά σιγά χάνουμε κι από κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή