.

Οι πρώτες βουτιές

By 7/31/2017 ,


Γεια σας είμαι η Κατερίνα! Έχω πλέον και επίσημα όνομα αν και δεν το έχουμε συνηθίσει ακόμα. Ακούω και στο μπέμπα όμως. Φέτος έκανα την πρώτη μου βουτιά.  Όχι αυτή στην κολυμπήθρα, αυτή προσπαθώ να την ξεχάσω.  Εννοώ στη θάλασσα. Πέρσι την έβλεπα από μακριά. Ήμουν μικρή λέει για τα νερά της Αττικής. Φέτος όμως ήρθε και μένα η σειρά μου.





Για να πας στην παραλία όμως θέλεις και τα απαραίτητα αξεσουάρ. Καταρχάς μαγιό. Το πρώτο μου  μπικίνι μου το πήρε η φίλη της μαμάς Ελένη και με θαύμασαν όλοι.  Μετά η μαμά βρήκε ασορτί frozen  σαγιονάρες για τη θάλασσα.   Και τέλος η θεία μου αγόρασε  frozen  μπρατσακια. Ας τους πει κάποιος ότι είναι καλοκαίρι και δεν ταιριάζει αυτό το παιδικό!








Τη θάλασσα τη λάτρεψα από την πρώτη βουτιά. Είναι το μόνο που μπορεί να με ξεκολλήσει από την μαμά μου. Είναι το δεύτερό μου καλοκαίρι και  εκμεταλλεύομαι το γεγονός ότι τα αγόρια έχουν πάει διακοπές στο χωριό. Έτσι γίναμε αυτοκόλλητες. Κάθε φορά που με παίρνει αγκαλιά κάποιος άλλος κλαίω. Εκτός αν έρθει η γιαγιά και μου να πει πάμε βόλτα στην παραλία. Τότε αφήνω την μαμά με χαρά. Της κάνω γεια και τρέχω για την θάλασσα.  






Σήμερα πάντως ήμουν άτυχη. Είχε πολύ κύμα. Μου λένε να μην βουτήξω. Ούτε τα μπρατσάκια δεν θα βοηθήσουν. 






Αυτό πάντως που μετά το μπάνιο οι μεγάλοι  τσουγκρίζουν τα ποτήρια με ουζάκι δεν το καταλαβαίνω.  Έμαθα και εγώ να κάνω  'γεια μας'  με το μπιμπερό μου. Θα πάρω και ποτήρι σύντομα. Αχ ελπίζω να θυμηθεί η μαμά ότι μου αρέσει η Μίνυ  και να μην πάρει πάλι frozen!







Εγώ πάντως  βγαίνω κερδισμένη με τα μεζεδάκια. Μου αρέσουν τα κριτσινάκια και το τυράκι!






Αλλά και όταν παίρνουν burger  ζητάω πατάτες!






Μανούλα θα μου πάρεις και μένα τοστάκι με τυράκι! Εγώ πάντως θα κλαίω μέχρι να μου πάρεις.







Ώρα να φύγουμε. Ας καθαρίσω τα ποδαράκια από την άμμο να μην λερωθεί το αυτοκίνητο. 





Τα ξαναλέμε σε καμιά παραλία. 






You Might Also Like

4 comments

  1. Χεχε, Κατερινιώ μου καλωσήρθες στον κόσμο των μεγάλων... ουζάκι και κριτσινάκια ακούω! χεχε! ΠΟλλά πολλά μπάνια σου εύχομαι μπας και ξεκολλήσεις λίγο από την μαμά σου και πάρει και αυτή μια ανάσα! Αντε καλές βουτιές! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λιώνω με αυτά τα πατουσάκια! Κατερινάκι γλυκό να κάνεις πολλά μπάνια με τα ωραία σου μπρατσάκια! Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οοοο αγάπη μου όμορφη! Τρελαίνομαι με τις περιπέτειες αυτών των πολύ πολύ μικρών πλασμάτων! Το χάρηκα αφάνταστα αυτό το άρθρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άργησα λιγο και διαβάζω αυτή την ανάρτηση μέσα στον Οκτώβρη... ανάσα ανεμελιάς :) Άντε με το καλό και το επόμενο καλοκαιράκι ουζάκια Κατερινιώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή