.

ΤΟ ΜΠΟΣΤΑΝΑΚΙ ΜΑΣ

By 6/23/2012



Κάθε χρόνο κάνουμε προσπάθειες για τα δικά μας λαχανικά. Πάντα όμως αργούσαμε να τα φυτέψουμε ,ξεχνάγαμε  καμιά φορά και το πότισμα και η παραγωγή μικρή και αυτή τον Αύγουστο που φεύγαμε διακοπές. Ποιος να την κόψει τότε την ντομάτα. 

Φέτος είπα να ξεκινήσω νωρίς. Αρχές Μαΐου έβαλα ντοματιές, πιπεριές, μελιτζανιές και αγγουριές. Πηρά χώμα και μέσα σε λίγη ώρα έτοιμο το μποάστανακι. Τα φύτεψα σε γλάστρες στο πάνω μπαλκόνι. Στον κήπο είναι ο σκύλος μας και δεν τον ενδιαφέρουν τα εμπόδια. Περνά και πάνω από τα ξύλινα πορτάκια που έφτιαξε ο παππούς. Αν και όταν μια χρόνια τα έβαλα κάτω δεν τα πείραξε. Την περίφραξη δεν ήθελε. Τα φυτά ούτε που τα άγγιξε. Εγώ νιώθω καλυτέρα πάντως να είναι μακριά του.

Είχα σκεφτεί να κάνω ένα χώρο σαν αυτό που είχαν προτείνει οι κηπουροί του Mega  αλλά ή θα πρέπει να το βάλω στην μέση και  θα μου κλείσει όλο το χώρο ή θα αγωνιώ περισσότερο για τα παιδιά. Όχι ότι μπορεί να μην του  έρθει του Βασίλη να σκαρφαλώσει στις γλάστρες - τι το μελέτησα η Σαββατογεννημένη-   αλλά  ένα σταθερό τετράγωνο  μέρος με χώμα  είναι πιο δελεαστικό.



Τις τελευταίες μέρες βγήκαν οι πρώτες ντομάτες και πιπεριές. Οι αγγουριές είναι στο πίσω κηπάκι και τις ξέχασα λίγο με αποτέλεσμα τα 2 πρώτα αγγουράκια να γίνουν κίτρινα από το κακό τους. Σιγά που δεν θα είχαμε και απώλειες. Αλλά οι ντοματιές κάθε μέρα δίνουν παραγωγή.

Αυτό που μου άρεσε περισσότερο όμως είναι που κατάφερα το Γιώργο να φάει ντομάτα. Αγγούρια , μαρούλι, λάχανο τρώει αλλά με τις ντομάτες ήταν τσακωμένος. Όμως πείστηκε να δοκιμάσει γιατί ήταν οι δικές μας. Και ευτυχώς ήταν και πολύ γλυκές και έτσι πια όλο και κάτι τρώει. Τώρα ανυπομονώ για τις μελιτζάνες.


Του χρόνου θα κάνω περισσότερα. Θα βάλω και εκείνα τα φασολάκια που πήρα σε σπόρους και δεν φιλοτιμήθηκα να φυτέψω.

You Might Also Like

13 comments

  1. Μπράβο για την προσπάθεια! Οι ντομάτες είναι σίγουρη επιτυχία! Κι εμείς θα ξαναβάλουμε του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ.Δεν ειναι πιο νοστιμες απο τις αγοραστες?

      Διαγραφή
  2. μπράβο! Εμείς προσ το πα΄ρον τρώμε κολοκυθάκια από τον μπαξέ μας και λίγα αγγουράκια!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κανε μια αναρτηση σε παρακαλω με οδηγιες για κολοκυθακια.Ποτε δεν μας πετυχαν. Ουτε σε μενα ,ουτε στη μαμα μου ουτε σε φιλους.παιρνετε απο καποιον το αρχικο φυτο; φιλια πολλα

      Διαγραφή
  3. Είναι πολύ ωραίο να μεγαλώνεις τέτοια στο μπαλκόνι σου ή στον κήπο σου και να είναι ένα βήμα από την κουζίνα σου! Καλή επιτυχία και καλοφάγωτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εμεις έχουμε μποστανάκι στο χωριό και τρώμε φρεσκα φρεσκα και υγιεινα απο εκεί..χεχεχε πολλά φιλιά Μαράκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαράς το κουράγιο σου κορίτσι μου!! Εμείς πέρσι βάλαμε στον κήπο μποστάνι και ναι είχαμε κάθε λογής λαχανικά και νοστιμότατα αλλά πολύ δουλειά .. ειδικά για δύο άτομα που από τις 9το πρωί μέχρι της 10 το βράδυ είναι στην εταιρεία και μετά η ελευθέρη Κυριακή έφευγε με δουλειές στο μποστάνι... Ίσως αν είχαμε ένα μικρότερο (γιατί το δικό μας ήταν στα 100τμ τρομάρα μας!) Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ ακόμη δεν το έχω καταφέρει... Ζηλεύω πολύ, αλλά μπράβο σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ τι ωραία!Υπέροχη σοδειά και φαντάζομαι πόσο μυρίζουν τα ντοματάκια!Εμείς πάλι φέτος λέγαμε(όπως πέρσι δλδ χαχα) για cherry αλλά μείναμε στο λεκτικό :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφο το μποστανάκι σου! Εγώ έχω τον μπαμπά μου που φροντίζει για εμάς! :-)
    Ούτε ο δικός μου τρώει ντομάτα... Και ούτε τον έχω καταφέρει ακόμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μπραβο!!

    απο το παρτι της Μαρθας ερχομαι http://mommasdailylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι ωραίο μποστανάκι.!!..μπράβο!! ..και είναι όλα σε γλάστρες?..να φανταστείς στεναχωριόμουν που δεν έχω κηπάκι,,,αλλά τώρα μου έδωσες φοβερή ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ειχα και εγω μικρο μποστανακι, αλλα το ξεπατωσα μολις ειδα το πρωτο ποντικακι! χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή