.

Ω ΤΙ ΚΟΣΜΟΣ ΜΠΑΜΠΑ

By 6/25/2012


Χτες είχα έξοδο. Ο Χρήστος κράτησε τα παιδιά και εγώ πήγα με τον μπαμπά και τη μαμά μου θέατρο. Να πω την αλήθεια δεν νομίζω ότι έχω ξαναπάει μαζί τους θέατρο. Ήμουν λοιπόν πολύ χαρούμενη όπως ένα μικρό παιδί που οι γονείς του θα το πάνε λούνα Παρκ. Τώρα το πόσο χρόνο ελεύθερο έχει μια μαμά για να ετοιμαστεί θα σας το γράψω αύριο μαζί με όλα τα απρόοπτα.

Πήγαμε λοιπόν στο Μαρούσι στο αμαλιειο οικοτροφείο να δούμε την παράσταση του Κώστα Μουρσελά  σε μουσική Βασίλη Δημητρίου ''Ω τι κόσμος μπαμπά!''. Ο θίασος αποτελείται από ταλαντούχους ερασιτέχνες που κάθε χρόνο δίνουν την ψυχή τους και τον καλύτερο τους εαυτό για να ανεβάσουν κάποιο θεατρικό έργο το οποίο παρουσιάζουν για λίγες μόνο παραστάσεις.


Περάσαμε φανταστικά και να σας πω θυμήθηκα τα νιάτα μου όταν ήμουν φοιτήτρια και συμμετείχα στην θεατρική ομάδα της σχολής.

Να ευχηθώ στα παιδιά συγχαρητήρια ,καλή συνεχεία  και του χρόνου  να τους δούμε σε μια καινούργια παράσταση.

You Might Also Like

1 comments

  1. Καλά έκανες και βγήκες λίγο! Άντε, και την επόμενη φορά με το ταίρι!
    Περιμένουμε τα απρόοπτα,ε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή