.

Οι μικροί μου επιστήμονες

By 7/10/2012 ,




Μια  από τις καθημερινές συνήθειες των μικρών μου ζουζουνιών  είναι το βραδινό DVD.Μια συνήθεια που ξεκίνησε από τον μεγάλο αλλά πια ακολουθεί και ο μικρός.








Κατά καιρούς βλέπουν διάφορα παιδικά όμως η διαχρονική αδυναμία τους είναι η σειρά ‘’Μια φορά και έναν καιρό ήταν η επιστήμη’’. Το χειμώνα  μάλιστα παίρνουν τις κουβερτούλες τους ,το τοστάκι τους και ξαπλώνουν δίπλα  δίπλα .Είναι τόσο όμορφη  εικόνα.

Ο μεγάλος ξέρω ότι έχει αδυναμία σε αυτή τη σειρά γιατί του αρέσει να μαθαίνει. Για τις εφευρέσεις ,τις ανακαλύψεις  ,το πώς έγιναν κάποια πραγματα.Μου αρέσει που γνωρίζει από τόσο μικρός για τον Νεύτωνα ,τον Λαβουαζιέ ,τον Αρχιμήδη και την Μαρία Κιουρί. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι μαθαίνει  και το διασκεδάζει ταυτόχρονα.

Όσο για τον μικρό θέλει πάντα να κάνει ότι ο αδελφός του.Ακόμα και τώρα που λείπει. Έτσι άρχισε σήμερα  ‘’dd’’ δηλαδή DVD .Όταν λοιπόν του έβαλα ένα παιδικό έδειξε δυσαρέσκεια και πήγε και μου έφερε ένα από αυτή τη σειρά.

Από μικρή και εγώ και ο άντρας μου διαβάζαμε το ''μια φορά και έναν καιρό''. Τώρα  και τα παιδιά δείχνουν το ίδιο ενδιαφέρον τόσο για τα βιβλία όσο και για την μεταφορά τους στην τηλεόραση. Μάλλον πρέπει να προμηθευτώ και το ''μια φορα και έναν καιρο ήταν ο άνθρωπος'' και το ''μια φορά και έναν καιρό ήταν το σώμα''.

Εσάς σας άρεσε αυτή η σειρά;

You Might Also Like

23 comments

  1. τι μου θύμισες!!Την λάτρευα αυτή την σειρά και όντως μαθαίναμε μέσω αυτής.....μακάρι να αρέσει και στα παιδάκια σου...καληνύχτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mary πες μου πού το βρήκες αυτό που τους βάζεις; Να το προμηθευτώ για τα ανήψια μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηταν μαζι με εφημεριδα. θα σου προτεινω δυο τροπους.Ο ενας ειναι να επικοινωνησεις με την εταιρεια http://www.deagostini.gr/old.php και ο αλλος ειναι το y tube.Εκει βρισκουμε εμεις οτι μας λειπει.
      φιλακια

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη συνήθεια και εκπαιδευτική. Μπράβο κορίτσι μου, να χαίρεσαι τα παιδάκια σου.
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κι εγώ τα λατρεύω αυτά τα παιδικά...είναι όλα υπέροχα..Αυτό με το σώμα είναι το αγαπημένο μου. Υπάρχει και το "Μια φορά κι ένα καιρό ήταν ..το διάστημα"..Τα βλέπαμε κι εμείς μαζί με το αδερφό μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελπιδα μου σε ευχαριστω.Το εψαξα αλλα δεν το βρηκα στα ελληνικα. Θα συνεχισω,Ο γιος μου αν τα καταφερω θα ενθουσιαστει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κι εγώ προσπαθώ να τους δείχνω τέτοιες σειρές!τα δικά μου ξετρελαίνονται και με dvd που αφορούν τη φύση και ζώα!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νασια μου τα παιδια περνανε διαφορες φασεις.Φαση σκυλακι,φαση αλογακι,φαση αγρια ζωα,φαση δεινοσαυροι.Για αγορακια τωρα λεμε.Ισως καλυτερα.Δεν βαριομαστε και μαθαινουν και πιο πολλα.
    φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kαλησπερα Μαρι!Ηρθα και εγω!!Τι ομορφο το σπιτακι σου!!Μαμαδιστικο!!Και εγω και τα παιδια μου εβλεπαν αυτην την ωραια εκπομπη!Τωρα σαν νεα γιαγια που ειμαι πρεπει να τα παρω για τα εγγονακια μου!Ολο Μπαρμπη και διαφορα αλλα μη επιμορφωτικα!!Μου εδωσες ωραια ιδεα!!Σε ευχαριστω για το περασμα απο το σπιτακι μου!Θα σε περιμενω!!Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ καλή η ιδέα σου!!!
    Την αναδημοσίευσα στο fb των Supermommies Online! Χρησιμότατη!!!
    Σ' ευχαριστώ!!!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Α τι μου θύμισες,ακριβώς την ίδια εικόνα, με τις κουβέρτες και το τοστ αγκαλίτσα να βλέπουν όλα αυτού του τύπου εκπαιδευτικά και φυσικά η τότε μικρή μου ακολουθούσε τον αδερφό της χαχα πλάκα είχε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημέρα,και καλως με βρήκες και σε βρήκα και ευχαριστώ για το σχόλιό σου-)))
    καλή συνήθεια για τα ζουζούνια,αρκεί ο γονιός για να έχει την ησυχία του,να μην το παρακάνει και γίνει κακή συνήθεια-)
    Έγώ έγινα ολόκληρη γα.....α και ακόμα ΄βλέπω καρτούν!!!
    πολλά φιλιά και καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Χρυσουλα μου ευτυχως βλεπουν μονο πριν πανε για υπνο. Σπανια σε αλλες ωρες.Εκτος απο μερες προετοιμασιας μεγαλων τραπεζιων και κανενα ΣΚ που αυξανει η δοση.
      Και εννοειται πως βλεπουμε και μεις.Πως θα ενημερωθουμε για τα παιδια μας.

      Διαγραφή
  12. Kαλημέρα και σ'ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου στο blog μου! Μπράβο που βάζεις στα παιδιά σου μια τέτοια σειρά! Θυμάμαι την ψιλοέβλεπα μεγάλη (δεν είναι και τόσο παλιά νομίζω) και ήταν πολύ εκπαιδευτική!!!
    Φιλιά,
    Αγγελική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αληθεια ειναι οτι δεν τα πιεζω να βλεπουν ουτε εκπαιδευτικες σειρες ,ουτε ντοκυμαντερ.Και παντα θα διαλεξουν αναλογα με τις προτιμησεις τους.Γιατι διαφορετικα δεν θα θελουν να βλεπουν καθολου.
      Φιλακια

      Διαγραφή
  13. Καλως σε βρήκα Μαρί, πραγματικά υπέροχες αναμνήσεις μου έφερε η ανάρτηση σου, κ εγώ το έβλεπα σαν παιδί αλλά δεν ξέρω αν θα το έβλεπε ο μικρός μου! Θα κάνω μια δοκιμή όμως!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλως ηρθες,
    Επειδη απο οτι ειδα στο blog σου ο δικος σου ειναι λιγο μικρουλης ξεκινα με το ''μια φορα και εναν καιρο ηταν ο ανθρωπος''.Τη σειρα με την επιστημη μετα τα 4-5.Αλλωστε η ιδια η σειρα σε μικρες ηλικιες να το βλεπουν τα παιδια με επιβλεψη ενηλικα.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή