.

εγω ...νανι

By 7/12/2012




Το μωράκι μου μεγαλώνει. Και κάθε μέρα  λέει καινούργιες λεξούλες. Όλα αυτά τα έχω ξαναζήσει με τον μεγάλο μου γιο αλλά τελικά τον ακούω να κάνει σαν παπαγαλάκι και νιώθω την ιδία συγκίνηση. Από δω και περά  κάθε μέρα  έχει και μια καινούργια έκπληξη.

Baby With Speech Bubble





Κάθε μέρα επαναλαμβάνει πολλές λέξεις που λέμε .Εκεί όμως που με μαγεύει είναι όταν οι κουβέντες του έχουν νόημα. Όταν ξέρει  γιατί λέει κάτι.
Εδώ και καιρό πριν κοιμηθεί λέει ‘’ μαμά νάνι, μπαμπά νάνι, Γώγο  νάνι, γιαγιά νάνι’’ .Χτες  όμως το βράδυ τον ακούω να λέει ‘’ μαμά  νάνι, εγώ νάνι’’. Πλέον για τον μικρό μου υπάρχει το εγώ.

Μαμά : ποιος θα φάει μπανάνα;
Βασίλης : εγώ
Μαμά : ποιος έριξε κάτω το νερό ;
Βασίλης : εγώ.

Το λέει και καμαρώνει. Σήμερα επέλεξε αυτός και τα ρούχα τούδε του άρεσαν του κύριου αυτά που διάλεξα εγώ. Και απαιτούσε να ντυθεί μονός του. Με το ζόρι κρατήθηκα να μην βάλω τα γέλια και τον αποθαρρύνω. Αντίθετα  χειροκροτούσα  και σας έβαζε το χέρι στο μέρος για το κεφάλι. Τελικά τα κατάφερε  με λίγη βοήθεια και κορδώθηκε ευχαριστημένο.

Η μονή λέξη που δεν περιμένω με αγωνιά να πει είναι το ‘’όχι’’. Λέει βεβαία Ίο και μάλιστα αρκετά συχνά αλλά το τι έχω να τραβήξω όταν καταλάβει τη δύναμη του ‘’όχι’’ δεν λέγεται.

Ανυπομονώ για καινούργιες εκπλήξεις.

You Might Also Like

17 comments

  1. χαχα, δικιο έχεις ασε το όχι γι αργότερα.. Να σου ζησουν τα παιδάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταλαβαίνω τη συγκίνηση και την περηφάνια σου ,για κάθε καινούρια λέξη που ακούς από το μικρό σου.Κάθε μητέρα βιώνει τέτοιες μικρές μαγικές στιγμές.Να τον χαίρεσαι! Σε λίγο βέβαια θ'ακούς πολλά όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και που είσαι ακόμα κορίτσι μου!!!!!!!! να τα καμαρώνεις τα παιδάκια σου.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τί ωραίο συναίθημα...Είδες που μόνο του εκφράζεται περισσότερο;Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. την περίοδο του ''όχι '' την περάσαμε στη νηπιακή ηλικία και απο τα 3 παιδιά και τώρα επανεμφανίστηκε με τον μεγάλο στην εφηβεία!!!!
    Ωχ!! μάνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημερα!!Φοβερη εμπειρια!!Την τελευταια που ειχα,ηταν απο την εγγονουλα μου οταν την ακουσα να λεει την πρωτη της κουβεντουλα,ατα!!Τρελλαθηκα!!Να χαιρεσαι το νινι σου!!Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα απαντησω αυτη τη φορα σε ολους μαζι.Ευχαριστω παρα πολυ για τα καλα σας λογια. Ηδη εχει ανακαλυψει την αρνηση.Αφηστε που οταν ο μεγαλος του λες κατι απανταει ''γιατι;'' και ακουγεται πλεον και η ηχω ''γιαντι;'' μιμουμενος τη χροια. Αυτοι οταν αρχισουν να μιλανε θα κανουν κομμα εναντια στη μανουλα να μου το θυμηθητε.Φιλακια πολλα σε ολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ορίστε το παιδί! Κι εγώ αυτά περιμένω σιγά σιγά! Οι πιο ωραίες εκπλήξεις είναι!
    Φιλιά*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Aχ πολύ χαίρομαι! Παρόλο που δεν είμαι μαμά, καταλαβαίνω λίγο πώς πρέπει να νιώθεις! Από κει που δε λέει τίποτα ένα μικρό παιδάκι το να μιλάει με νόημα είναι συγκλονιστικό γεγονός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ.Σημερα θα φτιαξω την μακαροναδα σου.Πολυ τη ζηλεψα χτες.Φιλια.

      Διαγραφή
  10. εχουν πολύ πλάκα!χιχιχι!Πόσο ειναι σκριβώς?
    Εμένα ο δικό μου εχει μάθει και λέει "απο κεί"χαχαχα..και δείχνει με το χεράκι του που θέλει να τον πάς!(21 μηνών)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυριο Ολγα μου γινομαστε 22 μηνων! Εμενα δεν λεει εκει λεει εγιο(δηλαδη εδω).Το μπερδευει βεβαια με το εδω αλλα δειχνει κιολας και καταλαβαινουμε.Να σου ζησει.

      Διαγραφή
    2. Ξεχασα να σου πω.Χτες ηρθε και σημειωμα για τα παπουτσια.Ενω απο το zacharishop με ειχαν ειδοποιησει οι ανθρωποι αρκετα νωρις και το σημειωμα λεει οτι εφτασε στα ελτα 6/7 σημερα ηρθε επιτελους ο ταχυδρομος αλλα δεν χτυπησε το κουδουνι απλα αφησε σημειωμα.Το μεσημερι που το ειδαμε ειχαν κλεισει.Ετσι θα τα παρω δευτεα και θα βγαλω φωτογραφια να σας τα δειξω.Και παλι ευχαριστω.

      Διαγραφή
  11. αχ το γλυκουλίνι!! εγώ έχω πάθει πλάκα με το ανιψάκι μου που είναι 5 μηνών και περιμένω πως και πως να πει την πρώτη του λέξη, οπότε σε καταλαβαίνω πως νιώθεις όταν λέει κάθε τι νέο το δικό σου!! καλά ξέρω είναι απίστευτα νωρίς ακόμα να μιλήσει, αλλά αγωνιώ! χι χι.. Να σου ζήσει το μωράκι σου, φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εχετε ακομα καιρο μπροστα σας.Του χρονου ομως μπορει να σε φωναζει και σενα.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πιστεύω πως μόλις πει "θεία" θα λιποθυμήσω από ευτυχία!! χι χι :) φιλάκια!

      Διαγραφή